Citat:
Ursprungligen postat av
baggebo1
Jag är trött på det ensidiga stämplandet från ER sida mot VÅR. Särskilt som sanningen är den totalt motsatta. Så länge din sida vräker ur sig fantasier om att mörda "landsförrädare" (=Sverigevänner) dagligen så kommer jag att bita ifrån, åtminstone tills ni får hjälp från överheten med att tysta mig.
Jag kunde önska att fler inte bara tog emot skiten utan att reagera.
Nu är det ju tveklöst "din sida", i den här tråden specifikt DU, som sitter och gastar om landsförädare i lyktstolpar till höger och vänster.
Jag tycker att du är helt och hållet obetydlig. Du får tycka precis vad du vill, spring runt och lajva nazidemos bäst du vill.
Jag kommer inte satta dig på någon lista, jag kommer inte ropa på att du ska hängas i någon jävla lyktstolpe när ni misslyckats med att ta över första bästa särskola.
Det bisarraste här är att ni verkar tro att ett enormt skadat Ryssland, oavsett hur det går på slagfälten i Ukraina, kommer vara något slags väckelseevent för den här berömda "tysta massan" som ni alltid har bakom er men som aldrig dyker upp när det gäller. Att ni tror att ni skulle få det bättre i ett totalitärt samhälle.
Vad har du, personligen, att erbjuda ett totalitärt samhälle? Vad är du extremt duktig på? Där du hade behövts i Ryssland tex men där du inte får den respekt du "förtjänar" i Sverige?
Vad, EXAKT, tror du kommer bli bättre för DIG i ett totalitärt samhälle?