2022-07-15, 21:27
Medlem
CockWitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lollisen2001
Visste inte om ord som sexuellt skulle orsaka att tråden togs bror så valde att maska ordet, men såg nu att de var okej! Har väll hängt för mycket på tiktok själv. Med hennes översexuella beteende syftar jag till att hon öppet söker efter parter för BDSM sex, lägger ut videos där hon poserar sexuellt och lättklätt samt har lagt ut bilder på sitt underliv
Kan du länka till bilden på hennes fitta?
Citera
2022-07-15, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CockWitch
Kan du länka till bilden på hennes fitta?

Du får kolla Darkside, förut hade hon den till allmän beskådan på insta.
Citera
2022-07-15, 22:35
Medlem
Arbetsförmedlingen gillar hon inte.
https://vm.tiktok.com/ZMNmMdheR/?k=1
Citera
2022-07-15, 22:39
Medlem
CockWitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kristallgran
Du får kolla Darkside, förut hade hon den till allmän beskådan på insta.
Ja ok. Haha. Heter hon gräddrumpan på darkside?
Citera
2022-07-15, 22:42
Medlem
CockWitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kristallgran
Arbetsförmedlingen gillar hon inte.
https://vm.tiktok.com/ZMNmMdheR/?k=1
Hon sjunger "och blommorna är vackra och min fitta står i kors". Hahahaha.
Citera
2022-07-15, 22:55
Medlem
CockWitchs avatar
På darkside har hon bara en bild när hon sitter på toan.
Citera
2022-07-16, 00:21
Medlem
Känns som att hennes beteende hade kunnat förklaras med frontallobsdemens likt Lennart Bladh:
Citat:
Frontallobsdemens symptom:
Sämre initiativförmåga och flexibilitet är andra tidiga tecken, liksom plötsliga och till synes oförklarliga vredesutbrott. Personen blir ofta apatisk, rastlös, självupptagen och känslomässigt avtrubbad. Förmågan att känna empati försämras gradvis. Även överkonsumtion av mat, rökning eller alkohol kan förekomma.

Eller bipolär sjukdom som löpt amok som någon annan skrev ovan. Det verkar också ha eskalerat med tiden, hon verkar ha haft en stabil karriär inom IT och vanligt svensson-liv med mannen och ungarna men sen har något hänt. Bara man scrollar till hennes första tiktok-videos märker man markant skillnad och att hon var mindre avvikande då och att det eskalerat nu. Bevittnar vi ännu en personlig tragedi livestreamat på internet?
Citera
2022-07-16, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marux
Känns som att hennes beteende hade kunnat förklaras med frontallobsdemens likt Lennart Bladh:

Eller bipolär sjukdom som löpt amok som någon annan skrev ovan. Det verkar också ha eskalerat med tiden, hon verkar ha haft en stabil karriär inom IT och vanligt svensson-liv med mannen och ungarna men sen har något hänt. Bara man scrollar till hennes första tiktok-videos märker man markant skillnad och att hon var mindre avvikande då och att det eskalerat nu. Bevittnar vi ännu en personlig tragedi livestreamat på internet?

Tror fan något har gått snett, eller att det gjorde det i första videon och sen märkte hon att hon fick följare och allting eskalerade till den grad att det är hemskt. Men ptja, det går ju att inte skämma ut sig också. Hon lär ju inte bli kvitt detta nu och många i hennes bransch lär ha sett detta... Hon ser ändå helt normal och frisk ut när hon inte sminkar sig och klär sig, om man får säga så. Usch, stackaren. Och vilket tragiskt liv att inte ha pengar. Önskar ingen det. Ganska hemskt ändå att man finner henne underhållande.
Citera
2022-07-16, 01:07
Medlem
neuron-drones avatar
Finns hon på YT? Jag är gammal så jag orkar inte Tiktok.
Citera
2022-07-16, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CockWitch
Ja ok. Haha. Heter hon gräddrumpan på darkside?
Ja😩
Citera
2022-07-16, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av neuron-drone
Finns hon på YT? Jag är gammal så jag orkar inte Tiktok.
Ja men inte lika mycket material där. På youtube har hon mer långrandiga filosofiska monologer.
Citera
2022-07-23, 16:07
Medlem
Hon lägger upp så mycket sjukt på TikTok.. hennes barn har ju ingen trygg miljö iallafall..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in