2022-07-14, 13:12
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Och då är vi där igen. Vilken tratt som helst kan skriva vad som helst på linkedin. Minns mitt ex nu. Hon var så imponerad av alla som hade coola linkedin profiler sen varje gång hon träffa någon av dessa imponerande tjejer var hon så jävla besviken. Det hon hade läst på internet visade sig inte stämma sen.

Jag skulle nog ändå säga att hennes LinkedIn som helhet är såpass galen att den säkert är åtminstone 80% sann.
Citera
2022-07-14, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brmc
Kan vi pausa och backa bandet och ställa oss frågan vad överseggsuellt betyder? För jag vet då fan inte.

Visste inte om ord som sexuellt skulle orsaka att tråden togs bror så valde att maska ordet, men såg nu att de var okej! Har väll hängt för mycket på tiktok själv. Med hennes översexuella beteende syftar jag till att hon öppet söker efter parter för BDSM sex, lägger ut videos där hon poserar sexuellt och lättklätt samt har lagt ut bilder på sitt underliv
Citera
2022-07-14, 14:42
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lollisen2001
Visste inte om ord som sexuellt skulle orsaka att tråden togs bror så valde att maska ordet, men såg nu att de var okej! Har väll hängt för mycket på tiktok själv. Med hennes översexuella beteende syftar jag till att hon öppet söker efter parter för BDSM sex, lägger ut videos där hon poserar sexuellt och lättklätt samt har lagt ut bilder på sitt underliv

Citat:

Du trodde alltså att flashback, ett anonymt nätforum som sen sin begynnelse har stått i bräschen skulle radera om du sa ordet sex? Oh my sweet summer child. Ahja välkommen hit. Spänn fast dig för värre saker än så sägs här

Citat:
Ursprungligen postat av KalasPerifras
Det är en undergenre till matporr. Så typ matporrens golden shower.

Jag gillar din förklaring mycket, mycket mer.
Citera
2022-07-14, 16:18
Medlem
Citat:
Med hennes översexuella beteende syftar jag till att hon öppet söker efter parter för BDSM sex, lägger ut videos där hon poserar sexuellt och lättklätt samt har lagt ut bilder på sitt underliv
Haha vaffan, är du muslim eller?

Känns ju snarare som att du blivit dissad av henne och nu vill hämnas, särskilt som detta är dina enda inlägg och du är helt okunnig om Flashback...
Citera
2022-07-14, 16:48
Medlem
sinnpajs avatar
Citat:
Nej, nej, nej, nej... det är en variant(typ slang) av ordet översexuell
Citera
2022-07-14, 16:50
Medlem
sinnpajs avatar
Citat:
Du trodde alltså att flashback, ett anonymt nätforum som sen sin begynnelse har stått i bräschen skulle radera om du sa ordet sex? Oh my sweet summer child. Ahja välkommen hit. Spänn fast dig för värre saker än så sägs här

Jag gillar din förklaring mycket, mycket mer.
Gissar på att användaren hänger alldeles för mycket på TikTok, där det censureras till höger och vänster hela tiden
Citera
2022-07-14, 16:57
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sinnpaj
Gissar på att användaren hänger alldeles för mycket på TikTok, där det censureras till höger och vänster hela tiden

Ja det är ju hens problem
Citera
2022-07-14, 17:07
Medlem
Citat:

Jag får obehagskänslor när hon talar och av hennes sätt att röra sig. I många fall kan folk bli stela om de är nervösa osv det är helt okej. Folk är blyga, introverta osv... helt okej!

Här är det något annat.

Men kanske hon är jättetrevlig utanför kameran.
Citera
2022-07-14, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luzzje
Jag tror hon är typ 50% sann och 50% troll. Eller ”karaktär” som man kanske kan säga. Brukar få upp hennes videos på TikTok och hon är ju synnerligen speciell med speciella åsikter om sexualitet, barnuppfostran och hur världen/samhället fungerar….

Jag tror hon är 100% sann.
Hon gjorde ju en "house tour" på hennes lägenhet, och aldrig i helvete att en vettig mamma skulle bo sådär med sina barn och visa upp de på nätet ifall man har ens en halv häst hemma. Inte en enda tavla och riktigt smutsigt/skräpigt.
Citera
2022-07-14, 17:59
Medlem
Citat:
Kan vi pausa och backa bandet och ställa oss frågan vad överseggsuellt betyder? För jag vet då fan inte.

TS är typ 16-17 år gammal och hänger mycket på TikTok och har därför tagit till sig censurslang för andra ord.

På Tiktok får man inte skriva "Sex" i den betydelsen att det handlar om samlag. Samma med svordomar på engelska osv. därför skriver folk, exempelvis TS då, som hänger mycket där "Seggs" istället för "Sex".

Ont:
Jag har sett henne innan, luktar frontallobsdemens. Vi alla minns Lennart Bladh t.ex. En fullt normal familjefar som började tro på märkliga utomjordingar, konspirationsteorier och översexualitet utan begränsning.

Tycker det hela är väldigt sorgligt och jag ser inte tjusningen med att småbarn ska sitta och skratta och hetsa om en kvinna som inte har alla hästar hemma och som i mina ögon inte är en passande mor.
Det är som att man ser en person som är udda och vill genom provokationer, fel uppmärksamhet och falska hyllningar bryta sönder personen än mer.
Citera
2022-07-14, 19:54
Medlem
Uppenbart väldigt olämplig att ta hand om barn.
Riktigt otäckt att hon har ansvar för barn.
Hoppas de arma barnen får någon bättre vårdnadshavare.
Citera
2022-07-14, 20:22
Medlem
Har varit fascinerad av hennes sociala medier ett tag och studerat ”henne”. Kollar man på hennes livesändningar där hon diskuterar saker märker man att hon faktiskt är mycket intelligent. Absolut har hon skeva åsikter och uppfattningar, men intelligens det har hon. Därav så fascinerande. Svår att greppa, men intressant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in