Flashback bygger pepparkakshus!
2022-07-15, 20:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av heggenes
Ja, om 35% av kvinnorna skulle känna sig otrygga så är det väl bra att det fixas till. Men det är ju bara några veckor sedan Almedalen, hur skulle hon hunnit det redan?

1.2 miljoner blattar? Miljoner av människor? Du har lite fel på siffrorna, polare. Det bor 500.000 personer i utanförskapsområden. Vi har ca 200.000 personer med utländsk bakgrund som är arbetslösa.

Men åter, vad är det som är speciellt med årtalet 2012, när allt började gå åt helvete enligt dig?

1.3 mill enligt svensk näringsliv.

Hur länge skall jag fortsätta min misshandel mot dig. Jag har f-n hållt på i timmar och dygn.

https://eur03.safelinks.protection.o...%3D&reserved=0
Citera
2022-07-15, 20:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RandomSvenskDude
Bisart att du kallar mig extremhöger.

Jag är snarare pro DDR.

Jag är enbart för att alla som kommer till Sverige skall vara kulturellt som svenskar.

Eller åtminstone försöka bli det.
Bisarrt att tro att extremvänstern är mindre radikal än extremhögern.
Citera
2022-07-15, 20:52
Medlem
jugbandbluess avatar
ideologiskt har det gått utför sedan rinderheim och windeskog. hade röstat på AFS om de hade haft en rimlig chans på 4%
Citera
2022-07-15, 20:55
Medlem
aquaman1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bollenrullar
Tror du får läsa på lite innan du gör inlägg.
Boken är ju beställd av SD själva.
Anledningen är att de vill göra upp med sitt förflutna en gång för alla.
Oavsett vad man tycker om SD så anser jag det ärligt.
Det finns andra partier som kanske borde överväga att ta ett sådant beslut...
Om de vill erkänna sin grund kan man undra varför de alltid förnekat den och blivit extremt arga när den nämnts.
Citera
2022-07-15, 20:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Karman
Nej, det har jag ingen information om.
Vad kallar du radikala utbrytare ur ett parti som bygger på fascism, rasism och nazism då?
Citera
2022-07-15, 20:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bollenrullar
Tror du får läsa på lite innan du gör inlägg.
Boken är ju beställd av SD själva.
Anledningen är att de vill göra upp med sitt förflutna en gång för alla.
Oavsett vad man tycker om SD så anser jag det ärligt.
Det finns andra partier som kanske borde överväga att ta ett sådant beslut...
Fast om de förnekar resultatet av utredningen, gör de då upp med sitt förflutna?
Citera
2022-07-15, 21:05
Medlem
Det intressanta är på vilka punkter SD anser sig ha ändrat sitt partiprogram sen starten. Var står de idag, i förhållande till då?
Citera
2022-07-15, 21:06
Medlem
Wiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
BSS
Nu har du blandat ännu fler ingredienser i din röra. Det är inte det minsta konstigt att du stökar till det så mycket att du inte ens själv hittar ut.

Min mycket unge vän,
ta dina matteproblem i någon lämplig tråd, eller repetera gymnasiematten. Nu blev du totalt OffTopic i en tråd som redan innehåller så mycket brus att den gränsar till att vara oläslig.
Citera
2022-07-15, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeavensDevils
Fast om de förnekar resultatet av utredningen, gör de då upp med sitt förflutna?
Vad jag förstått har de aldrig förnekat detta.
Anledningen de själva säger är att de en gång för alla vill göra upp med det förflutna och slippa få stämpeln att de idag skulle vara ett brunt/nazistiskt parti.
Citera
2022-07-15, 21:12
Medlem
Att SD fortfarande är ett nazistisk parti förstår i alla fall partiets väljare.
Citera
2022-07-15, 21:13
Medlem
Slackoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heggenes
Ja, tyvärr har väl allt för många läst på Flashback om samhällets förfall. På fullt allvar läser man här om personer som tror att Svenska städer är "livsfarliga att vara i". Jag visade i någon tidigare tråd att man kan leva drygt 1000 hela liv i vårt värsta utanförskapsområde innan man statistiskt råkar ut för ett våldsdåd.

Vad är det som var så specifikt bra före 2012 och har blivit så hemskt sedan just 2012? Blir nyfiken på årtalet, eftersom jag inte sett det figurera i sådana här sammanhang tidigare.

Statsskulden har ju minskat successivt sedan mitten av 1990-talet, skattetrycket likaså, och ungdomars framtidsutsikter och trygghet har ju också förbättrats successivt sedan ungefär då. Så vad är det som är speciellt med just 2012?
Om man vågar sig ur sitt gated community då och då så träffar man människor som har fått sin hall sprängd och blivit rånade i hemmet och grupp våldtagna.
Fast du låter dem inte berätta sina historier innan du spottar dessa människor i ansiktet för att de inte har gynnats av möjligheten att anställa indiska slavarbetare som du har.
Citera
2022-07-15, 21:14
Medlem
ankademikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emelie-r
SD har länge talat om att de är stolta nazister och att det är samma parti som de alltid varit.

Folk förstår sig verkligen inte på hur farlig det här partiet är. Ett parti vars vill vrida tillbaka klockan till 30-talets Tyskland. Vars drömmer sig om att leva som man gjorde under medeltiden vars som hatar allt och alla, vars som är en av de värsta sorterna vi har och göra med i modern tid.

Ett parti vars vill bevara Sverige svenskt och tror sig på att vi ska ha inhemsk kultur.

Jag läste någonstans i NY Times att världens och främst Europas ögon är på Sveriges utveckling och tror definitivt inte att man vill se de vid en regeringsmakt.

Glöm aldrig detta: https://youtu.be/8vAOUQWr_hA

Vars ju bra på 30-talet. Vars för skriver du så här, parodiskt?

Tyvärr inte daglig morgon-gymnastik på radion om Swedistan-motarbetarna SD stöder M/KD.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in