Citat:
Ursprungligen postat av
Lasseliten2
Bevis ja, jag har foton från när hon är på älgjakt, utöver att jag pratade med henne då också. Duger det...nähä, inte det...
Du har inte kunnat motbevisa något jag kommit med eller bevisa något du har kommit med.
Som vanligt så sprider du bara en massa lögner och hittar på en massa. När man sen ber dig plocka fram det, så kommer du bara med nästa rövarhistoria. Så har du hållit på i hela tråden ju, och tydligen i andra trådar också.
Så är det någon som är patetisk, så är det verkligen du.

Som sagt, så bekräftar du och krabban mina påstådda "lögner" i er hets över att försöka hota och tvinga fram "bevis" som ni med största säkerhet inte vill ska komma ut på flashback.
Lasseliten, du har foton från alla möjliga sammanhang under 5 år av Lydias liv, du överhör situationer genom telefon, det räcker som bevis för dig, vilken tur att det är helt oberoende personer som dömer i rätten, att jäv inte förekommer.
Enligt dig och krabban samt era vänner Gun och Göran i Skåne, så är Lydia den bästaste i heeela världen... är det några man borde känna till? Vad tillför informationen om att "Gun och Göran" tycker Lydia är snäll? What?!
Lasse, du som påstås vara insatt i Lydias olika boenden, samt ekonomiska svårigheter, kände du till hennes självmordsförsök därnere, när hon låg i koma? Du visste om hennes vapeninnehav, vad tyckte du om iden med Lydia+vapen? Jag menar, du "känner ju henne"?
Du påstod att Lydia blivit misshandlad av många män. Att hon inte ville gifta sig, att hon var drogad för att klara av det.
Krabban påstår att det är lögner, förklara gärna. Tog/tvingades "hon ta någon pilla"?
Ni känner henne, men kommer med olika bud, hur ska man veta vem som talar sanning? 🤷♂️🤦♂️👤