2022-07-15, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MittPorrKonto
Visa mig den texten.

När en Miljöpartist visat sig vara islamistiskt så är Miljöpartiet islamistiskt enligt er. När Sverigedemokraterna haft flertalet nazister som grundar partiet och nynazistiska företrädare så har de inga nazistiska rötter.

Förstår du inte själv hur korkad du låter? Har du förmåga till att reflektera?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeavensDevils
Ok. Då var det bara dig de lyckades lura.
Nja, det är du som blandar ihop begreppen.

Du talar om BSS.

SvD (och SD:s motståndare) talar om "nazister" och "fascister".
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
https://www.msn.com/sv-se/nyheter/in...gMqheZuyAHiUvY Försök snacka bort det här .

Citat:
Vitboken visar att ungefär två tredjedelar av de som grundade partiet hade en bakgrund inom nazistiska och rasistiska sammanhang.

Fan, er läsförståelse är ju lika kass som Modos hockey. Står inget om att partiet är nazistiskt. Står klart och tydligt att vissa av grundarna är nazister.
Citera
2022-07-15, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheLucky
Lögn igen! Att det funnits personer med nazistiskt förflutet är inte samma sak som att partiets ideologi hade ett nazistiskt förflutet.
Läs gärna länken jag postade till en annan användare. Och återigen; fakta blir inte mer korrekt bara för att du förvränger fakta så det passar din världsbild. Med ditt resonemang kan man ju knappast beskylla MP för att vara islamister heller V kommunister heller
Citera
2022-07-15, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av itsyourfault
När en Miljöpartist visat sig vara islamistiskt så är Miljöpartiet islamistiskt enligt er. När Sverigedemokraterna haft flertalet nazister som grundar partiet och nynazistiska företrädare så har de inga nazistiska rötter.

Förstår du inte själv hur korkad du låter? Har du förmåga till att reflektera?

Har aldrig påstått att MP är islamistisk. Visa källa på det. Jag påstår dock att MP är IQ-befriade miljöfarliga muppar, och det har ingen motbevisat än.
Citera
Moderator
TheLuckys avatar
Citat:
https://www.msn.com/sv-se/nyheter/in...gMqheZuyAHiUvY Försök snacka bort det här .

"Om man som den här delrapporten gör fokuserar på personer så är det inget tvivel om att ett antal personer kommer från en ideologisk bakgrund som är obehaglig."

Personer, personer och åter igen personer. Men inget om partiet som sådant.
Citera
Medlem
Citat:
Fan, er läsförståelse är ju lika kass som Modos hockey. Står inget om att partiet är nazistiskt. Står klart och tydligt att vissa av grundarna är nazister.
Vänligen förklara vad den skillnaden är Är ju nästan pinsamt att flera av SD:S toppnamn erkänt SD:S förflutna men inte JÅ själv .
Citera
2022-07-15, 15:30
Medlem
Citat:
"Om man som den här delrapporten gör fokuserar på personer så är det inget tvivel om att ett antal personer kommer från en ideologisk bakgrund som är obehaglig."

Och skillnaden är?
Citera
2022-07-15, 15:31
Medlem
Citat:
Vänligen förklara vad den skillnaden är Är ju nästan pinsamt att flera av SD:S toppnamn erkänt SD:S förflutna men inte JÅ själv .

Fattar du inte det? Är S ett kleptomanskt skattefuskarparti bara för att Mona och Strandhäll inte kan hålla fingrarna i styr. Ärligt, fattar du inte den skillnaden? I så fall är du extremt korkad för att vara en miljömupp till och med.
Citera
2022-07-15, 15:33
Medlem
Citat:
Fattar du inte det? Är S ett kleptomanskt skattefuskarparti bara för att Mona och Strandhäll inte kan hålla fingrarna i styr. Ärligt, fattar du inte den skillnaden? I så fall är du extremt korkad för att vara en miljömupp till och med.
Ärligt talat. Hade jag varit sdare så hade dom tappat min röst på en gång . Jag har faktiskt inte påstått att alla som röstar på SD eller att alla inom partiet är nazister men det blir bara löjligt att förneka deras förflutna nu när sanningen uppdagats en gång för alla. Å andra sidan är det rätt underhållande med zvansens bortförklaringar
Citera
2022-07-15, 15:35
Medlem
Citat:
Ärligt talat. Hade jag varit sdare så hade dom tappat min röst på en gång . Jag har faktiskt inte påstått att alla som röstar på SD eller att alla inom partiet är nazister men det blir bara löjligt att förneka deras förflutna nu när sanningen uppdagats en gång för alla. Å andra sidan är det rätt underhållande med zvansens bortförklaringar

Tycker det är mer underhållande hur man vågar vissa offentligt hur korkad man är. Upphör aldrig att förvånas över det.
Citera
2022-07-15, 15:35
Medlem
Citat:

Det borde ju i så fall gälla även Sossarna efter ni sdare tjatar om deras bruna förflutet hela jävla tiden . Inte för att jag är sosse men det ena utesluter ju knappast det andra
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in