Citat:
Ursprungligen postat av
Ladydumber
Att LD är en slarver är väl inget nytt men de har ju ändå ansvarat för varannat avsnitt? Personligen har jag tyckt att LDs avsnitt är mer välarbetade och de är ofta längre än Faymes.
Och så vet jag ju att det är LD som klipper. Hur kan det då vara Fayme som sköter allt? Vad är det hon sköter i större utsträckning? Rätt ska väl vara rätt tänker jag.
Jag kan absolut ha fel, jag fick uppfattningen av att det främst var Fayme som var pådrivande för podden och fick intrycket att det var hon som gjorde mycket av jobbet i slutet. Men som sagt, jag kan ha fel.
Det har väl inte varit något fel på LDs avsnitt, menade mer att det snabbt blev längre mellan avsnitten på Patreon. Tycker ju personligen att det är schysstare att ta betalt per avsnitt ifall man vet med sig att man kan behöva längre uppehåll av olika orsaker.