2022-07-08, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Superpotato
Håller med, var patreon när de precis hade börjat med den och tycker att det började slarvas rätt snabbt med avsnitten. Tycker det är jävligt fult av henne att ta betalt per månad, hade blivit svinstressad av att veta att folk betalar för något som jag inte kan prestera för tillfället. Lär väl bli ännu längre i mellan avsnitten nu när Fayme inte är delaktig i podden längre.
Är absurt egentligen att folk fortfarande betalar för podden imo.

Något mer skvaller om skilsmässan och nya relationer..?
Citera
2022-07-08, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malla68
Något mer skvaller om skilsmässan och nya relationer..?

Nä inte direkt, det som är nytt är väl det som har nämnts tidigare. Alltså att hon har bekräftat att hon och Oskar har skiljt sig.
Det med Fayme la hon upp för ett tag sen på sin story, typ kontentan var att LD kommer ha allt ansvar för podden och förberedelserna för att Fayme hinner inte med allt.
Citera
2022-07-08, 20:33
Medlem
Citat:
Nä inte direkt, det som är nytt är väl det som har nämnts tidigare. Alltså att hon har bekräftat att hon och Oskar har skiljt sig.
Det med Fayme la hon upp för ett tag sen på sin story, typ kontentan var att LD kommer ha allt ansvar för podden och förberedelserna för att Fayme hinner inte med allt.

Nja det var väl snarare Fayme som var trött på att göra hela jobbet medan LD aldrig får något gjort… och utan Fayme blir det alltså inget gjort.
Citera
2022-07-08, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av justina
Nja det var väl snarare Fayme som var trött på att göra hela jobbet medan LD aldrig får något gjort… och utan Fayme blir det alltså inget gjort.

Absolut är det så, försökte väl mest återberätta vad Fayme skrev på sin story. Men ja, man kan ju läsa mellan raderna att Fayme tröttnat på att sköta hela podden själv.
Citera
2022-07-09, 12:21
Medlem
Citat:
Absolut är det så, försökte väl mest återberätta vad Fayme skrev på sin story. Men ja, man kan ju läsa mellan raderna att Fayme tröttnat på att sköta hela podden själv.

Att LD är en slarver är väl inget nytt men de har ju ändå ansvarat för varannat avsnitt? Personligen har jag tyckt att LDs avsnitt är mer välarbetade och de är ofta längre än Faymes.

Och så vet jag ju att det är LD som klipper. Hur kan det då vara Fayme som sköter allt? Vad är det hon sköter i större utsträckning? Rätt ska väl vara rätt tänker jag.
Citera
2022-07-09, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ladydumber
Att LD är en slarver är väl inget nytt men de har ju ändå ansvarat för varannat avsnitt? Personligen har jag tyckt att LDs avsnitt är mer välarbetade och de är ofta längre än Faymes.

Och så vet jag ju att det är LD som klipper. Hur kan det då vara Fayme som sköter allt? Vad är det hon sköter i större utsträckning? Rätt ska väl vara rätt tänker jag.

Jag kan absolut ha fel, jag fick uppfattningen av att det främst var Fayme som var pådrivande för podden och fick intrycket att det var hon som gjorde mycket av jobbet i slutet. Men som sagt, jag kan ha fel.

Det har väl inte varit något fel på LDs avsnitt, menade mer att det snabbt blev längre mellan avsnitten på Patreon. Tycker ju personligen att det är schysstare att ta betalt per avsnitt ifall man vet med sig att man kan behöva längre uppehåll av olika orsaker.
Citera
2022-07-11, 19:37
Medlem
Oskar och fiskis morsan är inte tillsammans eller ses längre.

Citat:
Ursprungligen postat av Klockaren99
De är ju separerade sedan länge. Nu officiell skilsmässa på väg. Oskar har ju en ny sedan länge.
Typiskt Natasha att gå ut med skilsmässa som ursäkt till att de som betalar för podden inte får det de betalar för. Rätt ofta som hon inte levererar det som hon lovar.
Träffar henne då och då i vissa sammanhang, även om jag inte känner henne direkt. Hon är i grunden intelligent, men det som är trist med henne är att hon är väldigt opålitlig och sällan får nåt gjort. Hon lovar saker men sen skiter hon i det. Hon har talets förmåga, men hon är också lätt att genomskåda för alla som inte är korkade eller likadana… mycket snack, lite verkstad.
Citera
2022-07-14, 08:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Relean
Oskar och fiskis morsan är inte tillsammans eller ses längre.

Inte? Hur vet du det?
Citera
2022-07-14, 23:40
Medlem
FJLGs avatar
Lite ironiskt att LD nu ägnar sig åt det hon tidigare var så emot. Tänker på viktnedgången och att hon börjat sminka sig.
Citera
2022-07-15, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FJLG
Lite ironiskt att LD nu ägnar sig åt det hon tidigare var så emot. Tänker på viktnedgången och att hon börjat sminka sig.

Hon har väl aldrig varit emot vare sig smink eller viktnedgång i sig? Har sett massor med sminkade bilder från flera år tillbaka. Minns när hon hängde med Cissi Wallin på olika fester, alltid smink.

Och vikten är väl svår att styra, ska hon trycka i sig bullar på pin kiv för att undvika viktnedgång?
Citera
2022-07-15, 08:38
Medlem
Oscars nya taggar Oscar på Instagram, samma dag som Oscar är iväg tillsammans med LD och kidsen för att fira sonens födelsedag. Revirpinkande?
Citera
2022-07-15, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffekropp
Oscars nya taggar Oscar på Instagram, samma dag som Oscar är iväg tillsammans med LD och kidsen för att fira sonens födelsedag. Revirpinkande?
Kollade storyn igen. Tydligen sover hon hos "Oskars familj". Är det ld:s hus eller är det oskars föräldrars hus?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in