Citat:
JÄVLAR vad upprörd du blev över ingenting. Frågan är vem som borde GITTA härifrån..
Melatonin fungerar faktiskt rätt bra som insomningstablett, däremot är den ju inte ångestdämpande. Tar själv ibland en halv tablett Melatan (Blir alltså 1.5 MG) för sömn och det funkar väldigt bra för mig, särskilt om jag dricker något glas med alkohol före.
Har provat Theralen, Propavan och Attarax och upplevde att dessa preparat gjorde mig så otroligt sömning dagen efter. Tog ett jävla tag innan man blev människa, somnade på jobbet osv. Jävla rävgift är vad dessa antihistaminer är.
Melatonin fungerar faktiskt rätt bra som insomningstablett, däremot är den ju inte ångestdämpande. Tar själv ibland en halv tablett Melatan (Blir alltså 1.5 MG) för sömn och det funkar väldigt bra för mig, särskilt om jag dricker något glas med alkohol före.
Har provat Theralen, Propavan och Attarax och upplevde att dessa preparat gjorde mig så otroligt sömning dagen efter. Tog ett jävla tag innan man blev människa, somnade på jobbet osv. Jävla rävgift är vad dessa antihistaminer är.
Klart man blir upprörd när någon ens kan klassificera Melatonin som en INSOMNINGSTABLETT!
Jag har testat alla preparat du nämner och jag kommer aldrig ens förlåta en Psyk läkare elr ST läkare att skriva ut dessa mediciner emot insomingsproblem.
Har man insomningsproblem så ska man ha medicin för det, du ska inte ha medicin för saker som dämpar nässelfeber eller dylikt vilket är ett skott i sina egna ben för läkarna.
Dom vet allt för väl att dessa inte kommer hjälpa, men psykiskt utmattad efter 5v så går väl patienterna troende att det är medicinen som hjälpt dem ( ATARAX ) . ELR placebo.
Så jävla sjukt är det. Aldrig hört någon som gjort något illa på läkemedlet Imovane så länge alkohol inte är inblandat, och det hade säkert slutat lika illa efter 85 atarax tabletter och några starköl som 1 Imovane. Att folk ens orkar försvara dessa sjuka jävla tabletter fortfarande är en fara för allmänheten
GODNATT