Citat:
Ursprungligen postat av
gertvillbada
Ja dagen efter. men ingen skillnad för sömnen.
Oäkta sömn i flera år av denna skiten.
Samtidigt vill jag ej börja mixa med sömnhormon.
och få vilda drömmar är det sista man behöver.
Jag får Imovane 7,5 mg utskrivet av läkare vid behov, min läkare ber mig kontra dessa med Melatonin 5mg vilket jag själv valt att motsäga mig. Jag kan stå 1v på en halv tab 5mg melatonin, men nånting sker i kroppen. Jag sover bort en hel helg. Men att klara min vardag och arbetsliv ger mindre ångest än att sova bort en hel helg på melatonin.
Så jag avstår gärna Melatonin hädanefter oavsett hur jävla naturligt kroppen framställer det så hjälper det inte mitt problem med oro, sömn för min vardag.
Min läkare har även förklarat att // vet om mina problem sedan 15 år bakåt i tiden, men ATT SOCIALSTYRELSEN där jag bor har strikta kontroller mot läkarna delvis p.g.a. det sitter läkare och tjänar grova pengar på att förskriva narkotikaklassade mediciner för ex antal tusen kr på swish
JAG VET hur många som blir nekade rätt hjälp med sömnproblem och inskrivna på massa jävla pissmediciner som enbart motarbetar den vanliga vardagen och i denna tråd sitter folk och försvarar sig om detta. DET ÄR FULLKOMLIGT JÄVLA PINSAMT!
Jag önskar inte ens min värsta fiende att leva med sömnproblem trots läkaren vet om det men ÄNDÅ kan // inte förskriva dessa till mig p.g.a. ständiga kontroller av SOCIALSTYRELSEN.