Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-07-12, 18:53
  #10561
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BJonsson
Nej självklart inte!
Men nu.är det så att jag ser dom irl


Berätta gärna exakt var, när och hur ofta du ser dessa läderklädda män,?
Citera
2022-07-14, 22:17
  #10562
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrLongrod
Berätta gärna exakt var, när och hur ofta du ser dessa läderklädda män,?

Enligt info finns det en hängiven supporter boende i Växjö tidigare medlem i en supporterklubb åt Bmc i Helsingborg.

Namnet P.G
Citera
2022-07-14, 22:41
  #10563
Medlem
Lyyn-Xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrLongrod
Berätta gärna exakt var, när och hur ofta du ser dessa läderklädda män,?
I Dalarna skulle jag tippa https://www.dalademokraten.se/2021-1...ns-en-viss-oro
Citera
2022-07-15, 13:22
  #10564
Medlem
Nidingrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lyyn-X
I Dalarna skulle jag tippa https://www.dalademokraten.se/2021-1...ns-en-viss-oro

Förmodligen ja. Det är väl bara där de vågar visa upp sig. Inga rödvita i närheten och de i Bmc känner de väl sen gammalt då en del av dem är fd Outlaws.
Citera
2022-07-20, 22:55
  #10565
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nidingr
Förmodligen ja. Det är väl bara där de vågar visa upp sig. Inga rödvita i närheten och de i Bmc känner de väl sen gammalt då en del av dem är fd Outlaws.

Enligt Omc svenska hemsida där är G.B.N.F endast två snubbar båda dessa har gjort självmord vilket i dom flesta klubbar är förbjudet och man då sätts i automatik B.S
Undran dom andra två son blev mördade pga dom va medlemmar dessa är inte med vad denna skillnaden?
Citera
2022-07-21, 02:59
  #10566
Medlem
Nidingrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nockjalla
Enligt Omc svenska hemsida där är G.B.N.F endast två snubbar båda dessa har gjort självmord vilket i dom flesta klubbar är förbjudet och man då sätts i automatik B.S
Undran dom andra två son blev mördade pga dom va medlemmar dessa är inte med vad denna skillnaden?

Hörde av medlemmar från Pidders tid att de ansåg att klubben blivit kuppad och att det inte var det riktiga OMC. De ansåg att det var D.L som var klubbens president.

Det var väl oxå under Pidders tid som de försökte växa och tog in såna som Raffa, Bröderna från Norrköping och de minst sagt tveksamma gubbarna från Blekinge?
Citera
2022-07-21, 18:48
  #10567
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nidingr
Hörde av medlemmar från Pidders tid att de ansåg att klubben blivit kuppad och att det inte var det riktiga OMC. De ansåg att det var D.L som var klubbens president.

Det var väl oxå under Pidders tid som de försökte växa och tog in såna som Raffa, Bröderna från Norrköping och de minst sagt tveksamma gubbarna från Blekinge?

Nu har jag inte hela historian men om jag ej har fel så följande i president posten det senaste 10-12 åren.

D.L
D.P
Pidder
D.L

Om det va när Denni* Peder*en va president då åkte D.L ut ur klubben.
Det va även D.P som fick Omc att växa med Zein nere i Malmö som senare valde att lämna då även västarna med patch eldade upp i Malmö finns att läsa i Kvp.

D.P går rykte att han flydde till södra Europa och senare dog.
Pidder är nu den enarmade pidder då han körde mc påtänd kraschade i ett vajerräcke så att armen slets av.
Citera
2022-07-21, 18:56
  #10568
Medlem
Nidingrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nockjalla
Nu har jag inte hela historian men om jag ej har fel så följande i president posten det senaste 10-12 åren.

D.L
D.P
Pidder
D.L

Om det va när Denni* Peder*en va president då åkte D.L ut ur klubben.
Det va även D.P som fick Omc att växa med Zein nere i Malmö som senare valde att lämna då även västarna med patch eldade upp i Malmö finns att läsa i Kvp.

D.P går rykte att han flydde till södra Europa och senare dog.
Pidder är nu den enarmade pidder då han körde mc påtänd kraschade i ett vajerräcke så att armen slets av.

Den ordningen stämmer nog.
Men jag vet inte om D.L åkte ut under D.P.
Jag tror det var under Pidder.

Galet roligt med Pidders arm. Vad gör han nu för tiden?
Citera
2022-07-22, 00:03
  #10569
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nidingr
Den ordningen stämmer nog.
Men jag vet inte om D.L åkte ut under D.P.
Jag tror det var under Pidder.

Galet roligt med Pidders arm. Vad gör han nu för tiden?
Egenföretagare.
Hjälper flyktingar.
Helping Hand heter företaget.
Citera
2022-07-22, 07:46
  #10570
Medlem
Nidingrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acton
Egenföretagare.
Hjälper flyktingar.
Helping Hand heter företaget.

Han skulle behöva en helping hand själv.

Blev det inget med Top Dogz?
Citera
2022-07-22, 12:30
  #10571
Medlem
Softails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nidingr
Han skulle behöva en helping hand själv.

Blev det inget med Top Dogz?

Top Dogz var dömt att misslyckas innan det startades med tanke på vilka som utgjorde grunden.
En utskrattad dagslända.
Citera
2022-07-22, 17:12
  #10572
Medlem
Nidingrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Softail
Top Dogz var dömt att misslyckas innan det startades med tanke på vilka som utgjorde grunden.
En utskrattad dagslända.

Bara namnet får en ju att avlida. Bara en blatte kan komma på nåt dylikt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback