Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-05-30, 23:10
  #9361
Medlem
NL är det ju synd om, han måste vara lite efter. Från vrålrasist till att utlänningar är hans bästa kompisar. Sund omvärdering förvisso, men aningen komisk.
Citera
2013-05-30, 23:12
  #9362
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartskjorta
Löfdahl är det nog råg i, men sen sitter ju han också inspärrad i ett mentalsjukhus så blir inte mycket till hjälp ändå.

Ja jo Löfdahl är nog den ända av dom som gör något, han är ju galen nog o tänker inte.
men som sagt han är ju inspärrad o kommer nog att va det en längre tid, för frisk är den mannen inte...
sen byter han fan gäng o support lika ofta som jag byter kallingar o ibland oftare med.
Citera
2013-05-30, 23:20
  #9363
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skanes
Ja jo Löfdahl är nog den ända av dom som gör något, han är ju galen nog o tänker inte.
men som sagt han är ju inspärrad o kommer nog att va det en längre tid, för frisk är den mannen inte...
sen byter han fan gäng o support lika ofta som jag byter kallingar o ibland oftare med.
Han var nog mer galen förr, nu verkar han mer tam och foglig. Kanske alla mediciner.
Citera
2013-05-30, 23:48
  #9364
Medlem
om outlws nu faller ihop och alla hoppar av runt om i sverige. vilka chapter och personer kommer gå in i andra klubbar och vilka kommer att starta nya gäng? finns det någon av outlws som är nåt att ha för dom andra? eller kommer alla att försvinna från kriminella/mc värden?
Citera
2013-05-30, 23:58
  #9365
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SYLB123
finns det någon av outlws som är nåt att ha för dom andra? eller kommer alla att försvinna från kriminella/mc värden?
Det finns några bra som inte lämnar den världen.
Citera
2013-05-30, 23:58
  #9366
Medlem
kände nl sent 80 tidigt 90 tal , han var ju lite störd redan då men han varken var eller hade rykte om sig att va galen på det sättet .. sen ariska brödraskapet var aldrig nåt att räkna med alls .

sen är jag inte så säker på att det verkligen är hans facebook , han hade för många bilder att jag inte orkade scrolla igenom alla men dom enda bilderna jag såg av honom var sånt som redan ligger ute på internet för vem som helst att använda .

svartskjorta tror du allvarligt på vad journalister skriver ? inse vilka rubriker som säljer
Citera
2013-05-31, 00:08
  #9367
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Han var nog mer galen förr, nu verkar han mer tam och foglig. Kanske alla mediciner.

Nåja. Nicke medicinerar sig själv inne på hispan. Hans sätt att tygla sin egen ångest är att slå folk på käften. Då blir han lugn i några timmar. DET är hans medicin.
Vilket borgar för att vi inte kommer att se Herr Löfdahl bland vanligt folk för några decennier framöver.
Till Svartskjortas stora besvikelse.
Smånassarna behöver ju folk utan spärrar, annars kan de bara göra sig stora i teorin.
Citera
2013-05-31, 00:10
  #9368
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Det finns några bra som inte lämnar den världen.
vet du villka det skulle vara som är bra eller som skulle gå vidare iså fall? du kann ju skriva i rebusar om du vill. nu kan det vara kul att se i efterhand om du har lika bra pejl som du haft inan. för det visar sig väl isåfall om några månader.
samt skulle det vara intressant att veta vilka eller ens om någon stannar i otlws. och vart dom finns i sverige i så fall.
Citera
2013-05-31, 00:13
  #9369
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SYLB123
vet du villka det skulle vara som är bra eller som skulle gå vidare iså fall? du kann ju skriva i rebusar om du vill. nu kan det vara kul att se i efterhand om du har lika bra pejl som du haft inan. för det visar sig väl isåfall om några månader.
samt skulle det vara intressant att veta vilka eller ens om någon stannar i otlws. och vart dom finns i sverige i så fall.
Ingen lär stanna i OMC.

Det finns några som är kvar i den världen men på annat håll.
Citera
2013-05-31, 00:17
  #9370
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Ingen lär stanna i OMC.

Det finns några som är kvar i den världen men på annat håll.
om du inte vill berätta så all repect för det. men om du vill utveckla så att jag förstår vem/vilka och vart dom har gått så vore jag tacksam.
Citera
2013-05-31, 00:26
  #9371
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SYLB123
om du inte vill berätta så all repect för det. men om du vill utveckla så att jag förstår vem/vilka och vart dom har gått så vore jag tacksam.

Jag kan inte säga mer. Du kanske är uppifrån så du kan kolla? Men de som var i svängen innan OMC, några av dem är kvar i svängen på annat håll.
Citera
2013-05-31, 00:39
  #9372
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
NL är det ju synd om, han måste vara lite efter. Från vrålrasist till att utlänningar är hans bästa kompisar. Sund omvärdering förvisso, men aningen komisk.
Är Patrick H (f.d BMC) också lite efter eller?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback