Citat:
Hmm. I vintras, innan raset, lät det annorlunda:
Citat:
Citat:
Därför säljer jag inte mina Bitcoin, utan jag köper mer när den dippar.
Tänk att stå där om några år när Bitcoin är värd $5M och då ha trade:at bort 75% av de Bitcoin man hade några år tidigare.
Fördelen är att det är lätt att parkera sitt kapital i något som står starkt mot den eviga inflationen.
Tänk att stå där om några år när Bitcoin är värd $5M och då ha trade:at bort 75% av de Bitcoin man hade några år tidigare.
Fördelen är att det är lätt att parkera sitt kapital i något som står starkt mot den eviga inflationen.
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
"Vadå Bitcoin mot inflation, jag ser ingen inflation??"
https://pbs.twimg.com/media/FDU1bA8UYAAynFL?format=jpg
(Fun fact, nästan 90 miljoner bor i Turkiet.)
https://pbs.twimg.com/media/FDU1bA8UYAAynFL?format=jpg
(Fun fact, nästan 90 miljoner bor i Turkiet.)
Citat:
Vi avslutar med dessa två klassiker:
Citat:
Jag har svårt att se att alla de giganter som ångrar att dom inte köpte in sig så som El Salvador, Square, MicroStrategy, Tesla och hundratals andra företag gjort, låter Bitcoin falla särskilt mycket under 30k innan dom börjar köpa på sig.
En Bitcoin under 30k skulle bli högvilt, och jag tror inte vi kommer spendera särskilt mycket tid under en sådan nivå i ett worstcase scenario. Absolut ingen tid under 20k, om du frågar mig.
En Bitcoin under 30k skulle bli högvilt, och jag tror inte vi kommer spendera särskilt mycket tid under en sådan nivå i ett worstcase scenario. Absolut ingen tid under 20k, om du frågar mig.
Citat:
Det ointressant att spekulera i exakt pris 2035 men jag kan säga att så länge inte Bitcoin kriminaliseras så kommer priset ALLTID att stiga. Det är fullt naturlig med tanke på att alla fiat valutor har inflation.
5 miljoner når den bara genom att äta upp det mesta marketcap:en hos sämre store of values, så som guld, silver, aktier, fonder, fastigheter och liknande. Men sedan därifrån kommer den växa långsammare då det dikteras mer av vad inflationen hos fiat är.
5 miljoner når den bara genom att äta upp det mesta marketcap:en hos sämre store of values, så som guld, silver, aktier, fonder, fastigheter och liknande. Men sedan därifrån kommer den växa långsammare då det dikteras mer av vad inflationen hos fiat är.