2022-07-01, 09:02
Medlem
Kroulls avatar
Go gubbe...

https://www.takimag.com/article/johnny-on-the-spot/

Citat:
She’s begging for total global humiliation. She’s gonna get it. I’m gonna need your texts about San Francisco brother … I’m even sorry to ask … But she sucked Mollusk’s [I assume a reference to Elon Musk] crooked dick and he gave her some shitty lawyers … I have no mercy, no fear and not an ounce of emotion or what I once thought was love for this gold digging, low level, dime a dozen, mushy, pointless dangling overused flappy fish market … I’m so fucking happy she wants to fight this out!!! She will hit the wall hard!!! And I cannot wait to have this waste of a cum guzzler out of my life!!! I met fucking sublime little Russian here … Which makes me realize the time I blew on that 50 cent stripper … I wouldn’t touch her with a goddam glove. I can only hope that karma kicks in and takes the gift of breath from her … Sorry man … But NOW I will stop at nothing!!! Let’s see if Mollusk has a pair … Come see me face to face … I’ll show him things he’s never seen before … Like the other side of his dick when I slice it off.
Citera
2022-07-01, 09:35
Medlem
arne99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kroull
Go gubbe...

......Moreover, there is an appendix to Mr. Justice Nicol’s judgment that consists of a text message sent by Depp. As it is in the public domain—you can read the judgment online.....mera

Du tror inte detta skulle postats hur många ggr. som helst med en faktisk länk om det stämmer med flera online advokater som följt båda rättegångarna hela tiden?

Eller för all del av AH fans som säkerligen letat med ljus och lykta efter saker till JD's nackdel.

Eller av någon i skvallerpressen?

Återkom med någon typ känd skvallerblaska som om de postar motsvarande utsätter sig för förtalsrisk och säkerligen kollar källa först.

Domslutet gjordes för ett tag sedan för The Sun rättegången, så han är den som hittat detta så pass mycket senare?

Edit,
Iofs. blivit bedragen, "golddiggad", psykiskt/fysiskt misshandlad, utnyttjad, fått karriären förstörd så om nu mot förmodan korrekt är det kanske inte så underligt om lätt hatisk uttryck sätts på pränt.
Senast redigerad av arne99 2022-07-01 kl. 09:47. Anledning: Mer text.
Citera
2022-07-01, 10:13
Medlem
Fotboll12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kroull
Go gubbe...

Visst var det utdrag av detta som Ben Rottenborn tog upp under korsförhöret med Johnny? Då hade jag min lägsta punkt under rättegången. Jag trodde det var kört eftersom Johnny i panik nekade till att ha skrivit det eftersom han var helt oförberedd.

Grejen är att det inte är någon hemlighet att Johnny ibland har uttryckt sig grovt i textsamtal med kompisar. Det ingår i hans brister. Men det gör honom inte till en kvinnomisshandlare, varken psykiskt eller fysiskt och det var det han anklagades för.

Min personliga kris gällande detta ögonblick i rätten handlade om att Johnny ljög (med stor sannolikhet) när han nekade till att ha skrivit texten, eftersom det gav ett dåligt intryck. Jag mådde så dåligt att jag helt missade den efterföljande TMZ-killen.

Men dagen efter hade jag hämtat mig eftersom jag insåg att Johnny reagerade mänskligt i rätten – han fick som sagt panik av det Rottenborn plötsligt grävt fram och som Johnny antagligen glömt att han skrev.

JD borde ha varit öppnare med att han inte mindes istället för att förneka, men han lurades in i en fälla av Rottenborn. Det är säkert oerhört svårt att tänka klart i det läget i vittnesbåset.
Senast redigerad av Fotboll12 2022-07-01 kl. 10:22.
Citera
2022-07-01, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12
Visst var det utdrag av detta som Ben Rottenborn tog upp under korsförhöret med Johnny? Då hade jag min lägsta punkt under rättegången. Jag trodde det var kört eftersom Johnny i panik nekade till att ha skrivit det eftersom han var helt oförberedd.

Grejen är att det inte är någon hemlighet att Johnny ibland har uttryckt sig grovt i textsamtal med kompisar. Det ingår i hans brister. Men det gör honom inte till en kvinnomisshandlare, varken psykiskt eller fysiskt och det var det han anklagades för.

Min personliga kris gällande detta ögonblick i rätten handlade om att Johnny ljög (med stor sannolikhet) när han nekade till att ha skrivit texten, eftersom det gav ett dåligt intryck. Jag mådde så dåligt att jag helt missade den efterföljande TMZ-killen.

Men dagen efter hade jag hämtat mig eftersom jag insåg att Johnny reagerade mänskligt i rätten – han fick som sagt panik av det Rottenborn plötsligt grävt fram och som Johnny antagligen glömt att han skrev.

JD borde ha varit öppnare med att han inte mindes istället för att förneka, men han lurades in i en fälla av Rottenborn. Det är säkert oerhört svårt att tänka klart i det läget i vittnesbåset.

Tyckte hela den grejen visade att han var mänsklig. Och vilken människa har aldrig sagt något negativt om en nuvarande eller tidigare partner. Och särskilt om de försökt mörda en i 6 års tid. Han visade just i det att han var en nervös och sårbar person. Det försökte AH vara varje sekund i 6 veckor men det lyckades hon inte med.

Om juryn tyckte att detta var negativt för honom vet jag inte. Få se om någon av dem uttalat sig senare.
Citera
2022-07-01, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12

Duude jag håller helt med, då han nekade till detta kände jag avgrundskänslor. Man förstod ju att han skrivit detta, men att det skulle vara ett bevis för att han är en narcissistisk galning pekar det ju absolut inte på.
Om jag hade hjälp någon med deras karriär och liv och sedan högg de mig i ryggen, då hade jag gjort allt för att återta detta och ta tillbaka al good Will jag gett
Citera
2022-07-01, 19:56
Medlem
När ska misshandlaren i rätten igen? Blir de live sänt?
Citera
2022-07-01, 19:58
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Depp har tagit Ecstasy och var nära att överdosera på mdma. Märks att mannens hjärna är skadad, han pratar långsamt med pauser, har svårt att hitta orden

Det märkliga är att han fortfarande kan spela in filmer. Hur memorerar han manus ?

Titta på Black Mass och skäms!
Han skulle haft en Oscar.
Synd att Amber inte träffade den riktiga huvudpersonen. Då hade hon varit borta från jordens yta.
Citera
2022-07-11, 01:13
Medlem
Nya inspelningar av Amber Heard. Hon säger så märkliga saker. Det är allvarligt fel i skallen på den. Depp hade sån tur att metoo hade fått lugna ner sig så att bevis är vad som ska gälla. Och gud vad det fanns bevis.

https://www.youtube.com/watch?v=jWkH6K4_xEg

Did Amber Heard plan Johnny Depp’s downfall for years?!

Amber’s supporters always claimed there’s simply no way Amber could have pulled off such an elaborate hoax and risked getting sued BUT a new audio recording seems to prove she did just THAT!

In this recording, Amber can be heard discussing the details of her master plan to frame Johnny and fans are now saying Amber deserves jail time for orchestrating a hoax, wasting police and court resources, and lying under oath.

Ja det är dags att åtala henne för något, vad kan de åtala henne för om hon har planerat att sätta Depp i skiten. Jag menar totalt planerat det.
Citera
2022-07-11, 01:23
Medlem
Ariskaprinsessans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Nya inspelningar av Amber Heard. Hon säger så märkliga saker. Det är allvarligt fel i skallen på den. Depp hade sån tur att metoo hade fått lugna ner sig så att bevis är vad som ska gälla. Och gud vad det fanns bevis.

https://www.youtube.com/watch?v=jWkH6K4_xEg

Did Amber Heard plan Johnny Depp’s downfall for years?!

Amber’s supporters always claimed there’s simply no way Amber could have pulled off such an elaborate hoax and risked getting sued BUT a new audio recording seems to prove she did just THAT!

In this recording, Amber can be heard discussing the details of her master plan to frame Johnny and fans are now saying Amber deserves jail time for orchestrating a hoax, wasting police and court resources, and lying under oath.

Ja det är dags att åtala henne för något, vad kan de åtala henne för om hon har planerat att sätta Depp i skiten. Jag menar totalt planerat det.

Det skulle till en psykopat för att krossa #metoo. För det måste man tacka Amber, så tack AH!

Är det bara en tillfällighet att Amber Heard delar samma initialer med Adolf Hitler? Kanske, kanske inte.
Senast redigerad av Ariskaprinsessan 2022-07-11 kl. 01:46.
Citera
2022-07-11, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ariskaprinsessan
Det skulle till en psykopat för att krossa #metoo. För det måste man tacka Amber, så tack AH!

Är det bara en tillfällighet att Amber Heard delar samma initialer som Adolf Hitler? Kanske, kanske inte.

Ha ha det kan man fråga sig. Det var väldigt bra att hon satte på kartan att det finns kvinnor och även män som konspirerar mot sin andra hälft, eller för allt i världen någon annan. Ett ex nya hälft kanske någon vill krossa. Ytterst obehagligt. Men jag säger som du, tack!

Men det är inte allt. Det är rätt gott att se denna onda individ får känna på hur det smakar. Fast det är bara rätt att sanningen kommer fram. Vilken sjuk person. När kommer filmen? Den kommer ju någon gång. Men i USA är det så att ingen kan göra en film om någon annans historia hur som helst. Kanske Depp måste ge sitt tillstånd att berätta? Mycket osäker där.

https://www.youtube.com/watch?v=xmvdlfFP4VM

New York Marine and General Insurance Company filed the suit against Amber on Friday in the US District Court for the Central District of California, reported lawandcrime.com. The report added Amber had a $1 million liability policy with the company, with which she could have paid a portion of the damages she owes Johnny.

Johnny Depp was ‘willfully’ defamed, says Amber Heard’s insurance company as it refuses to cover her legal damages. Johnny Depp's defamation trial against ex-wife Amber Heard ended in June. However, according a recent report, Amber's insurance company is now suing her and refusing to cover the damages she owes Johnny
Citera
2022-07-13, 21:03
Medlem
Jirens avatar
Amber Heard nekas ny rättegång!

https://www.expressen.se/noje/amber-...-ny-rattegang/

Där sprack hennes sista lögn. Synad och avvisad av domare. Skönt.

Man undrar vad den galna stollan ska hitta på nu.
Citera
2022-07-13, 23:35
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jiren
Amber Heard nekas ny rättegång!

https://www.expressen.se/noje/amber-...-ny-rattegang/

Där sprack hennes sista lögn. Synad och avvisad av domare. Skönt.

Man undrar vad den galna stollan ska hitta på nu.

Nu kan hon endast överklaga till Virginia Court of Appeals.
Jag tror, helt ärligt, att hon inte kommer att sluta förrän hon dör.
När Depp går bort, kommer hon att börja om igen, men mer högljutt.
Hon känns som en riktit psykopat som aldrig kommer låta honom vara. Fy fan vad hemskt!
Senast redigerad av GormDenGamle 2022-07-14 kl. 00:12.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in