2022-07-13, 21:08
Medlem
Att du letar efter inspo till när du crossdressar hemma i smyg.🤷‍♀️
Citera
2022-07-13, 21:34
Medlem
LiReturnss avatar
Jag tänker ”nice” om du attraherar mig och ”nej” om jag tycker att du är sliskig. Svårare än så är det inte.
Citera
2022-07-13, 22:00
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Kan ha knullat en kvinna 100 gånger men sätter du en pistol mot mitt huvud och säger att du trycker av om inte jag beskriver hennes skor så är jag dödens. Kanske bara är jag men du verkar väldigt tittig ts.

Kvinnor klär upp sig för att dom vill att vi ska kolla och säger dom något annat så ljuger dom. Ler man bara när man spanar in henne så är hon ju psyko om hon skulle reagera negativt så varför ens gå runt och bry sig om vad kvinnor tycker för man kommer titta ändå.
Citera
2022-07-13, 22:09
Medlem
Du låter som en obehaglig och självgod varelse. Misstänker att många kvinnor får de vibbara när du glor
Citera
2022-07-13, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Kan ha knullat en kvinna 100 gånger men sätter du en pistol mot mitt huvud och säger att du trycker av om inte jag beskriver hennes skor så är jag dödens. Kanske bara är jag men du verkar väldigt tittig ts.

Kvinnor klär upp sig för att dom vill att vi ska kolla och säger dom något annat så ljuger dom. Ler man bara när man spanar in henne så är hon ju psyko om hon skulle reagera negativt så varför ens gå runt och bry sig om vad kvinnor tycker för man kommer titta ändå.

Jag har dock märkt att kvinnor utomlands oftare svarar med ett vänligt leende. Den här "jag vet nog vad du är ute efter"-fnysningen är såvitt jag noterat specifikt svensk.
Citera
2022-07-13, 22:24
Medlem
Gillar att man tittar? Självklart, men då ska det stanna där om hon inte är intresserad. Det är fan inget du kommer att få ett tack för om du inbillar dig det.

Att leka låtsas som ingenting leder ingen vart heller. Återigen, är du ointressant så skiter väl hon vad fan du tänker. Behandla henne som luft? Nice, finns säkert 1 miljon killar som stöter på henne samma dag ändå.

Kvinnor har en annan uppfattning av världen än du och jag. De största killarna som drar in de fetaste gäddorna har även de en annan uppfattning av världen. Det vi beta kan göra är att slåss hårt om spillet. Det finns alltid möjlighet att komma över en kvinna bara man inte är så jävla feminin, handlingsförlamad, humorbefriad, själosäker osv.

Du känner av med en kvinna. Ingen kemi? Dump direkt och vidare till nästa. Det finns så VANSINNIGT många kvinnor att försöka med att det helt enkelt bara kommer att gå.

Mina största triumfer har kommit genom att jag omedvetet varit mig själv och avslappnad. Jag är väldigt duktig på vissa saker som gör att jag sticker ut rejält. Har inget problem att gå heads up mot en alphahane då jag vet att den mannen endast har sitt skal att erbjuda. Resten spöar jag dom medni alla lägen - och det är inte bara något som jag säger.

Tyvärr har dessa tjejer som fattar intresse för mig inte gjort något som får mig intresserad av dom. Jag gillar nog bäst att glo på vackra kvinnor man möter och ha rulltrappsromanser. Ibland uppstår kemi med kassörskor och dylikt. Där är min självdistans och humor något som tjejerna sällan stöter på.
Citera
2022-07-13, 22:45
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenPP
Jag har dock märkt att kvinnor utomlands oftare svarar med ett vänligt leende. Den här "jag vet nog vad du är ute efter"-fnysningen är såvitt jag noterat specifikt svensk.

Ja svenskor är hårdare och inte lika charmiga överlag men kan faktiskt inte ens minnas sist jag fick en dålig reaktion och den typen av kvinna som reagerar på det viset och som är sessan på ärten och går där med näsan i vädret hade jag inte givit någon uppmärksamhet till att börja med.

Hur kan du inte se string varje dag förresten? Läste din andra post. Hade motsatsen till det ts beskriver i förra veckan när jag var ute och åt och en kvinna hade vita tights och svarta string och det var extremt viktigt för henne att alla spanade in hennes röv så jag såg till att medvetet inte kolla in henne och hon gick förbi mig minst 15 gånger dom timmarna var av kanske 2 gånger var nödvändigt att gå förbi mig och hon kollade bakåt för att se om jag spanade in henne varje gång. Vet inte ens vad jag vill ha sagt med det här egentligen men man vet ju vilka kvinnor som vill att man kollar.
Citera
2022-07-13, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maskoten
Jag är en anständig gentleman som ofta är ute på språng. Ibland så blir jag ståendes, väntande på viktiga möten eller något annat. Då ser jag ofta kvinnor som klätt upp sig, dom har högklackat, örhängen, stringtrosor, kjol, smink och fixat hår. Om jag inte är upptagen med att läsa en tidning så brukar jag se ut i samhället och först så tittar jag åt vänster, sen så tittar jag åt höger, sen så tittar jag åt vänster igen och ibland ser jag riktigt fina kvinnor.

Om det är någon kvinna som jag finner attraktiv så kan jag "spana in dom", alltså jag tittar på deras skor, sedan går blicken sakta någon decimeter upp för att se vad dom har på benen, om det är en kjol eller långa byxor. Är det en kjol så tittar jag om hon har rakade ben. Sedan går jag upp någon decimeter och tittar om det buktar ut en millimeter som en ring runt rumpan, och om inte så förutsätter jag att hon har string, som hon bör. Sedan går jag upp någon decimeter till och ser vad hon har på överkroppen och ser tillslut brösten. Brösten spenderar jag absolut max 400 millisekunder på då det är oförskämt att ens titta på dom enligt mig. Sedan går jag upp lite till för att se om hon har halsband och formen på hennes hals. Sedan går jag upp lite till och ser om hon har läppstift, samt storleken på läpparna. Jag granskar om hon bär smink och sedan om hon bär örhängen. Sedan går jag upp lite till och ser om hon fixat sitt hår. Allt detta, alltså min blick som går från hennes fötter till hennes hår går på ca 3 sekunder och ibland så när jag når hennes ansikte med blicken så ser jag att hon tittar på mig och har sett att jag "spanat in henne".

Frågan är: Vad tänker kvinnor exakt då, när jag som väldigt stilig och ordentlig man har spanat in dom?

Du är inte ensam om att spana in kvinnor 😅 De flesta män gör det mer eller mindre tydligt.
Ska jag va ärlig så brukar jag tänka: Suck, nu får jag inte titta honom mer i ögonen så han tror att jag är intresserad.. det kan bero på att jag har man.. Men många killar kan verkligen feltolka om man tittar tillbaka.
Dock så händer det mer sällan nu än när man va yngre!
Citera
2022-07-13, 22:57
Medlem
Jag skrev inte om att ana (eller inte ana) trosor under andra plagg, utan att se direkt (under kort kjol) när kvinnorna visar upp sig ute på stan. OK, vi pratar om olika saker, i alla fall i min begreppsvärld.

Sedan min kommentar om svenskor. Är väl lite biased efter att ha bott utomlands.
Citera
2022-07-13, 23:04
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnullaBella
Ett pervo som fritzlar kvinnor.
Men du ser inget negativt i det hela?
Citera
2022-07-14, 00:47
Medlem
Enblandandras avatar
Oj snygg! Fan va glor han på har jag snor i näsan?

Så tänker jag. Har sällan kjol och högklackat så min kropp har din blick aldrig vilat på.
Citera
2022-07-14, 04:08
Medlem
En betacucks menoarer
Jag är en gentleman.
.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem