2022-07-18, 20:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Det är en och samma blick, kan jag meddela.

Tycker det är sjukt kul att ni småpojkar leker experter på området, hur många dudes spanar in er per dag liksom...? Att ni själva är pervon räknas inte.
Citera
2022-07-18, 20:35
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av unzipit
Tycker det är sjukt kul att ni småpojkar leker experter på området, hur många dudes spanar in er per dag liksom...? Att ni själva är pervon räknas inte.

Det jag menar är att en snubbe som tänker "åh, vad snygg du är" också tänker "åh, dig vill jag knulla". Du verkar tro att det finns två olika tankar bakom en sådan här blick, och det gör det inte.
Det handlar om hur du tar den.
Citera
2022-07-18, 20:50
Avslutad
Citat:
Det jag menar är att en snubbe som tänker "åh, vad snygg du är" också tänker "åh, dig vill jag knulla". Du verkar tro att det finns två olika tankar bakom en sådan här blick, och det gör det inte.
Det handlar om hur du tar den.

Du verkar tro att du är tankeläsare, men det är du inte. Jag fattar också att 99% av alla killar vill ligga, men det handlar om hur man kommunicerar det.

Jämför med en tjej som säger "Jag ska bara pudra näsan" och en som säger "Jag kommer pissa som en häst". Samma sak händer, men du gör inte samma bedömning av tjejerna, eller hur?
Citera
2022-07-18, 21:00
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Du verkar tro att du är tankeläsare, men det är du inte. Jag fattar också att 99% av alla killar vill ligga, men det handlar om hur man kommunicerar det.

Du fattar fortfarande inte. Vad min blick betyder vet jag mer om än dig.
Citera
2022-07-18, 21:48
Avslutad
Citat:
Du fattar fortfarande inte. Vad min blick betyder vet jag mer om än dig.

Jag har aldrig pratat om din blick, för du och jag har aldrig träffats. Skriv dina egna inlägg och ge fan i att citera mig om du ska skriva om dina egna erfarenheter.
Citera
2026-05-21, 11:41
Medlem
Maskotens avatar
Citat:

Jämför med en tjej som säger "Jag ska bara pudra näsan" och en som säger "Jag kommer pissa som en häst". Samma sak händer, men du gör inte samma bedömning av tjejerna, eller hur?
Fyfan vad äckligt sagt haha, en tjej som pissar som en häst
Citera
2026-05-28, 06:27
Medlem
Att han är snuskig i tanken.
Citera
2026-05-28, 06:55
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Att han är snuskig i tanken.

Det stämmer in på mig i alla fall. Men vuxna kvinnor har ju ändå lite koll kan jag tycka, och de flesta skulle ju inte röra sig ute på stan om t.ex. hela kamelfoten syntes. Nej, är man en fluktis så är det nog mer tonårsjäntor som gäller, tonårsjäntor som inte riktigt har förstått hur sexiga de är och har förstånd att skyla sig.
Citera
2026-05-28, 08:10
Avslutad
Citat:
Det är snudd på omöjligt att förklara något till någon som saknar referensramar. Min exman hade en blick som om han vunnit en miljon på lotto när vi pratade. Han var absolut ingen hunk, men världens finaste kille på insidan. De hunkar som mina vänner dejtat är så sjukt självupptagna och de anstränger sig inte ett skvatt för sin tjej. Deras blick säger "Jag vet att jag är så snygg så att du vill ligga". Riktiga creeps blickar säger "Du är en av dem som får godkänt, dig kan jag tänka mig att dra över".

Om du fortfarande inte fattar får du ta det via PM.

Det är svårt att veta om vissa män väljer att inte fatta såna här saker medvetet, eller omedvetet. Det är så mycket teorier och skit (nej, det är inte skräp allting häng med) men så fort det ges möjlighet till att faktiskt förstå något så åker skygglapparna på och pekfingrarna ska in i öronen. Jävla töntar allihop.
Citera
2026-05-28, 14:38
Medlem
lakritcs avatar
Samma regler som online gäller:
1. Var attraktiv.
2. Var inte oattraktiv.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera