Flashback bygger pepparkakshus!
2022-07-13, 20:17
Medlem
M.Labingis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jkpg73
Även om det mot alla odds skulle vara så att den utpekade negerungen inte är den som utfört dådet så borde det vara solklart för alla med tillstymmelse till intelligens att han är och kommer att förbli en belastning för samhället och en risk för sin omgivning så länge han lever.

Så även om han är oskyldig ska han dömas? På vilket sätt är du bättre än en medeltida, häxbrännande bonde?
Citera
2022-07-13, 20:17
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Killyourself
En lärare på moröbackeskolan har gjort ett inlägg på sin facebook.
(..)
"Det som hänt är fruktansvärt. Vidrigt. Oförståeligt. Galet. Hemskt. Tragiskt. Sorgligt. Mörkt. Mardrömslikt. Overkligt. De tror jag varenda levande människa som läst om det tycker. Jag vet inte om jag nånsin kommer att ta in det helt. Om det nånsin kommer att landa i mig. Det är en sorg som ska bearbetas. Och då är jag bara en fröken.

(..) Jag önskar att det var nog, mer än nog, att smälta det som hänt, att oroa sig för vår elev, att bearbeta och våga igen. Men tyvärr stannar det inte där. För hatet jag ser och upplever just nu är paralyserande. Fullkomligt nattsvart och på en helt ny nivå. Rasismen och jakten på den misstänkte killen når nivåer som helt ärligt skrämmer skiten ur mig. Ordval och slutsatser människor på nätet använder sig av har passerat alla gränser. (..)
Hon har helt rätt men frågan är om det inte kommer vända sig mot de smutsbruna.

Det som skådas är nämligen deras sanna, fula nuna i den extrema högra utposten.
Citera
2022-07-13, 20:19
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallamakaronen
Det han gjort är också olagligt.
Han får stå sitt kast.
Ja, inom lagens råmärke.
Citera
2022-07-13, 20:19
Medlem
-DaRude-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DragonOnWall8
Så jä_la tragiskt alltså, detta tillsammans med tjejen på moppen och flickan på D-gatan (+andra!), gör en så ledsen varje gång man tänker på't!
Ledsen och så inihelvetes förbannad på alla dessa förrädare politiker.

Jag tycker det är lite extra anmärkningsvärt för den här sortens kvinnor (för det är ofta kvinnor), deras mammahjärta börjar direkt bulta i samma sekund de hör att GM är minderårig. Då går de in i sympatiläge per automatik, "stackars pojke". Märkligt, då flickan trots allt förkroppsligar allt det oskyldiga och goda i livet, och gärningsmannen det hemska och ondskefulla. Det är liksom ängeln och demonen, bokstavligen.

Dessutom är detta en våldsam attack mot kvinnan rent allmänt, men det har de alltid överseende med.
Citera
2022-07-13, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Jag tycker det är lite extra anmärkningsvärt för den här sortens kvinnor (för det är ofta kvinnor), deras mammahjärta börjar direkt bulta i samma sekund de hör att GM är minderårig. Då går de in i sympatiläge per automatik, "stackars pojke". Märkligt, då flickan trots allt förkroppsligar allt det oskyldiga och goda i livet, och gärningsmannen det hemska och ondskefulla. Det är liksom ängeln och demonen, bokstavligen.

Dessutom är detta en våldsam attack mot kvinnan rent allmänt, men det har de alltid överseende med.
varken jag eller min fru tycker synd om han bara dra tillbaka det tillstånd han fått och skicka tillbaka han vart han kommer ifrån
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jkpg73
Återigen så är detta brott liksom för övrigt även den höga arbetslöshet du nämner en följd av att 25% av befolkningen i Sverige mot all rim och reson släppts in i ett land där de inte hör hemma. Hade de inte varit här så hade detta brott omöjligen kunnat ske, likaså hade vi haft färre som konkurrerar om arbetstillfällen. Den rasism och främlingsfientlighet du påtalar hade varit oväsentlig om allsköns pack inte befunnit sig här.

I detta specifika fall finns inga rimliga skäl att anta att GM får ett adekvat straff utdömt av staten, alltså kvarstår att hoppas på självmord, olycksfall eller att någon känner igen honom och avlägsnar problemet.

Vad gäller den stackars flickan, hennes anhöriga och vänner hoppas jag innerligt att myndigheterna och sjukvården får en gångs skull överraskar positivt och ger dem det stöd de sannolikt kommer att behöva för lång tid framöver. Med tanke på vad flickan gått igenom är det svårt att föreställa sig att hon kan bli fullt återställd både fysiskt och psykiskt, mem det minsta man kan göra är att hoppas på detta.

Okej så Norrlänningar skulle jobbat istället för att rösta på sossarna och leva på bidrag om det inte funnits invandring? Region norr har statistiskt minst brottslighet i landet (jag inser lokala variationer) btw, så?

Adekvat straff kommer inte hända tyvärr, finns inte ens adekvata straff för vuxna sexbrottslingar i det här landet. Sluten psykvård vore väl bra?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HazzardAlard
"Tror man han börjar på sin gamla skola i Skellefteå eller..."

Är du sinnessjuk!!

Han skulle bli klippt samma sekund som rätt personer känner igen honom!
Grattis till den nya skolan eller vad ska man säga

Men en ypperlig chans för flashbackare med barn i skolåldern att hitta honom, och motivationen lär vara stor för vem vill få honom på sin unges skola? Vid skolstart, kolla om det börjat nya elever i den åldern, särskilt på skolor med särklasser.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mialterego
Lärare
Kvinna
Ukrainaflagga (ser även "inte en kvinna till flagga" HAHAHAHAHAHAHA)
Kortklippt
Bara andra kvinnor som lägger hjärtan

NÄR ska vi bli arga? Förtvivlade? Vart ska hatet riktas? Om inte detta genererar hat vad gör då inte det? Någon gång kommer det ju brisera.

Men som vanligt kommer hor svenne cucken inte göra ett piss, är JU SEMESTER NU och DAMERNA LIRAR JU FÖR FAN FOTBOLL, KALLE FIXAR DU NÅGRA KALLA!!?!??

Alltså fy fan vilka vidriga människor ni ÄR!!! 😡😡😡😡

Hon är en fantastiskt bra lärare, som bryr sig jättemkt om sina elever. Hon beskriver hur hon har svårt att hantera det som hänt hennes elev som hon umgåtts med varje skoldag i flera år. Hon tycker att brottet är vidrigt och litar på att han kommer att tas omhand av rättssamhället nu. Hon vill inte att hatet ska ta över sorgen för det som hänt flickan!

Och ni har MAGE att håna henne med era sexistiska vidriga kommentarer. SKÄMMES TAMME FAN!!!

Ni sprider erat hat över hur muslimer behandlar svensk kvinnor men slänger er som vidriga blodtörstiga varulvar över en svensk kvinna som pratar om sin sorg över att hennes elev blivit våldtagen och nästan mördad precis bredvid där hon både bor och arbetar!

SKÄMS!!!!!
Citera
2022-07-13, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AfroCondomFactory
Ok, sorry, men vitt öststatsslödder är de alla där borta..

Ok, djur som djur iofs.

Personligen är jag övertygad antirasist, vilket inte på nåt sätt grumlar omdömet, här är det självklart att den skyldige med hela sin familj ska utvisas. Vill vi vara humana, såsom faktiskt anstår ett civilicerat folk, kunde vi kräva att Sudan (?) avstår från att utdöma dödsstraff på djuret när denne anländer.

Nånstans får man stå sitt kast, jag har redan betalat massor för den här varelsen och hans familj, för att de ska få en bra framtid. Tack.
Citera
2022-07-13, 20:23
Medlem
nitmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallamakaronen
Nu är det visserligen sommarlov men negern bör väl börja skolan om några veckor.
Tror man han börjar på sin gamla skola i Skellefteå eller ny skola dit han flyttat?
Nej nej nej och åter nej, och det skulle förvåna mig mycket om han kan börja någon ny skola någon annan stans i höst. Vad tror du den skolans elever skulle undra om det dök upp en ny i skolan, eller rättare sagt hur snabbt tror du det skulle komma fram vem den nya är och vad tror du då skulle hända?
Citera
2022-07-13, 20:26
Medlem
Fullt möjligt en idiotisk fråga:

Har familjen utreseförbud eller ej?
Gissningsvis är svaret ja men är allt annat än säker.
Citera
2022-07-13, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av akrylforlibbad
Man ska nog vara lite försiktig med anklagelserna så att det blir en ny rättskandal som i Kevin-fallet.
NEJ! Vi har varit Försiktiga nog och tassat på tå i detta land för att låta lagen ha sin gång...o.s.v... SE vart vi har hamnat! Och i detta fallet så kan det inte bli som i "Kevin"-fallet. Han var ju kvar på plats, han har gjort medgivanden, hans dna finns på henne.
Så snälla! Säg inte så! NU MÅSTE VI AGERA! Nu får det vara nogtramsat med inkompetenta politiker och skyddande av brottslingar.
Eftersom De som är satta att styra och skydda oss misslyckas fatalt, och samma regering hamnar i bestämmandeposition gång på gång utan egen majoritet så MÅSTE vi göra någonting själva för att skydda oss!
Vår egen regering sviker oss Svenskar! De ger bort vårt land och snart sitter vi i reservat i Lappland likt indianerna i Amerika
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in