Citat:
Ursprungligen postat av
Dr_Dollar
Vad är det roligaste, vidrigaste, porrigaste...mest hemska/tragiska ni hört under en resa?
Ge oss några roliga anekdoter

Porrigaste: En tjej i baksätet ville ha rabatt på resan så hon börjde stöna porrigt och känna på min kropp

En annan kvinna viskade porriga saker i mitt öra. En annan kvinna som satt bredvid mig började känna på mitt knä medans hennes ragg satt i baksätet. Skjutsade hem en äcklig kärring som ville ha sex med mig och hon började fysikiskt dra in mig i hennes lägenhet när vi var framme.
Vidrigaste: En gammal gubbe bokade en resa med en rullator, på hans rullator där man sitter fanns det en brun fläck, jag frågade honom vad det var för nåt, han svarade inte. Under resan kännde jag en bajs lukt i bilen, denna stank var kvar i bilen i flera timmar efteråt trots att jag vädrade bilen med alla rutor nere. En del spyor fick man också genom åren, var alltid över hela dörren.
Tragiska: Personer med psykiska problem med säger att de behöver hjälp och börjar gråta, Eller en kvinna som jag skulle skjutsa till sjukhuset, hennes pappa låg på dödsbädden och hon skulle säga farväl.