2022-07-13, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Homoaktivist
Källa på att hon blev våldtagen tack, sitt inte och sprid massa dynga.

Jag anser även att slakta en kvinna är värre än att misshandla någon, det säger även lagen. Jag har inte skrivit lagen så är knappast ensam om att tycka det.

https://www.expressen.se/nyheter/poj...takt-mot-barn/

https://samnytt.se/aklagaren-nioarig...grov-valdtakt/

-På tal om att sprida dynga, hur vore det om Du drog igen dynggluggen?!
Citera
2022-07-13, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 5150-5157
Bilden på pojken borde spridas i föräldragrupper på Facebook och speciellt i föräldragrupper med inriktning på särskolebarn.

Dock skulle det blir grovt förtal och skadestånd till gärningsbarnet.

Men skulle säkert gå att göra från fejkkonto med utländsk uppkoppling.

Har sett bilden lite överallt på facebook, så hoppas att ingen missat det..
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AfroCondomFactory
Har den lille "pojken" farit illa i Sverige - kanske blivit utsatt för grov rasism..? Isåfall kanske man kan förstå om han i sin förtvivlan, vanmakt och desperation kände sig tvungen att slå tillbaka mot det genomruttna svenska samhället..
Jag hoppas för din skull att du är jääääävligt ironisk nu!
Citera
Medlem
orrtupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Vadan detta tugg om muslimer hela tiden, vansinnesnegerns hemland Etiopien är till övervägande del ett kristet land. Islam är förvisso en farsot som borde utrotas, men i just detta fall är dårens religiösa tillhörighet troligtvis irrelevant.
Jag tycker inte att killen ser etiopisk ut för fem öre! Han ser ju klart somalisk ut, det vimlar av somalier som ser ut som den där killen.
Som jag har förstått det finns det däremot en hel del somalier i Eritrea o Etiopien.
Citera
2022-07-13, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoDp
Dessa jävla vänstermänniskor i det här landet är fan sjuka i huvudet.

Minns ni terrordådet i Stockholm?
På plattan någon dag efteråt? Då stod de och sjön "stoppa rasismen"..
Samtidigt som Svenskar och andra Européer mördats av en terrorist islamist.
Korrekt. Vänsterblivenhet är utbredd och får väntade konsekvenser.
Se bara här på FB hur vänsterpöbeln flockades runt Gotlandsdådet, där de äntligen fick tag på en vit gm. Var är alla dessa nu? Ingenstans.
tvärtom så anser de att det här är ett billigt pris i kriget mot den vite mannen och införandet av en en global Sovjetstat. "Lite svinn får man räkna med"...

"Sjuka i huvudet"?, ren ondska är ett bättre ord.
Citera
2022-07-13, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sethhhh
Det är lätt att glömma bort när man sitter på ett forum där rasister i valtider får härja fritt. Men majoriteten av människorna i Sverige ser ner på rasister. Att vara rasist och nazist i en tid då man har tillgång till så mycket kunskap om hur världen ser ut och hur saker och fungerar är pinsamt.

Det är ingen idé att diskutera med den här typen av människor. Etnicitet har ingenting att göra med huruvida man begår brott. Det finns inget orsakssamband mellan etnicitet och benägenhet att begå brott. Men människor som tror detta har inte möjlighet att förstå den typen av resonemang. Vänster/MittenPKs förmåga att tolka och förstå information styrs helt av deras trångsynta uppblåsta hjärnor och confirmation bias. De sitter i klassrum på tex Södertörn och fastnar i en bubbla med likasinnade där de oemotsagda skapar paranoida föreställningar om världen, samhället vi lever i och människorna där i.

GM i det aktuella fallet är, om all information stämmer, en djupt störd individ. Vars våldstendenser brutit ut tidigt och sedan utvecklats. Detta är inte på grund av religion, etnicitet eller hudfärg. Det har i tråden spekulerats om både neuropsykiatriska funktionsnedsättningar och lågbegåvning, förmodligen finns där någon form av personlighetsstörning också. Och baserat på den kunskap jag har från mångårigt arbete med barn och ungdomar med liknande problematik kan jag med 100 procents säkerhet säga att han hade lika gärna kunnat haft etniskt svenska föräldrar. Han kommer, om han inte redan är inlåst, att låsas in och inte få röra sig fritt i samhället igen.

Mycket bra inlägg men jag tog mig friheten att redigera det lite, fetade det så du märker skillnaden.

Ja självklart hade han även kunnat varit vit men i din världsbild gissar jag att du då gärna stått på barikaderna likt dina bröder och medsystrar och pekat fingret som i Almedalen.

Eftersom du har mångårig erfarenhet tycker du att nuvarande system funkar bra och att då fylla på landet med individer med olika trauman som får gå fritt i samhället utan någon som helst vård är det okej ?
Tycker du att ni lyckas bra, förstår du Theodors ilska och dåd mot Ing-Marie som var samordnaren, ingen tanke på att nuvarande (brist på) åtgärder/vård inom Soc, Bup SiS, LVU mm och sedan vuxenpsyk ska få fortsätta på samma väg som nu ?

Som du ser med det fetade går det att peka finger åt det hållet också så lite självransakan från er sida vore välkommet, är ändå eran politik som drivit den här linjen i decennier utan att ändra skutan. Ni är otroligt duktiga på att lägga fokus på och dra rasist/nasistkortet då kritik riktas mot er eller förövaren är av utändsk härkomst det blir extra tydligt i såna här fall.
Samtidigt gottar ni er när en SD-politiker åker dit som styckmördaren till exempel eller har jag fel, helt ärligt ?
Citera
2022-07-13, 12:30
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skaraborg2
Det finns säkert en hel del som inte vill ta in detta för det passar inte deras agenda.

Det är "synd" om honom. Han är ju "bara" "13 år". Han ser i a f äldre ut. Minst 15. Går detta att bevisa kommer fallet i ett "ljusare". Dessa lagar som vi har i landet är inte gjorda den "utveckling" vi har fått. Det är ju numera ett helt annat land och därför måste lagarna förändras.
Bara att hoppas att dom gör en grundlig undersökning på monstret för att säkerställa den rätta åldern.
Vill inte att han ska sitta i ett klassrum med andra barn när höstterminen kommer. Ryser bara jag tänker på vad som kommer att hända nästa gång.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skaraborg2
Det finns säkert en hel del som inte vill ta in detta för det passar inte deras agenda.

Det är "synd" om honom. Han är ju "bara" "13 år". Han ser i a f äldre ut. Minst 15. Går detta att bevisa kommer fallet i ett "ljusare". Dessa lagar som vi har i landet är inte gjorda den "utveckling" vi har fått. Det är ju numera ett helt annat land och därför måste lagarna förändras.

Jag tror det är väldigt få här som tycker ”synd” om honom. Det är ingen som tycker att han ska går fri! Det handlar om att man inte lynchar en sjuk ung människa oavsett hon han är 13 eller 16 år. Han ska definitivt inte gå fri på gatorna utan vara på låst avdelning och medicineras och behandlas utifrån sina diagnoser. Tror jag att man på något sätt kan bota honom- absolut inte. Han kommer att göra mer om han ges tillfälle!
Citera
Medlem
PedoJoeBidens avatar
Nu är det ganska ointressant om han visar sig vara 14 eller 15 år.
Problemet är att vi i Sverige har en "magisk gräns" där något går från jätteallvarligt till att man rycker på axlarna.

Det är just tilltron till den "magiska gränsen" som är orsaken till i princip all negativ utveckling vi har haft i Sverige de senaste 40 åren.

Allt ifrån våldsbrotten, invandringen, bidragssystemet osv
Uppfyller du den "magiska gränsen" så öppnas alla dörrar för dig automatiskt och det blir räkmacka genom hela samhället.

Du är från Syrien? Automatiskt PUT. Du är 14 och begår grov brottslighet? Det är sånt som händer. Du har bajsat ut 5 barn och vägrar arbeta? Här får du 30 000 efter skatt.
Citera
2022-07-13, 12:31
Medlem
Mindbusinesss avatar
” Den tonårspojke som misstänks för mordförsök på en nioårig flicka i Skellefteå misstänks nu även för grov våldtäkt mot barn. Det rapporterar Svenska Dagbladet.
-Han delgavs även den misstanken i lördags. Det enda jag kan säga där är att det finns tillräckligt stöd i utredningen nu för att även den rubriceringen föreligger, säger utredningsledaren Andreas Nyberg till tidningen.
https://www.svd.se/a/wOajMA/pojke-i-...dtakt-mot-barn
Citera
2022-07-13, 12:32
Medlem
Pojken misstänks nu vara äldre än 13 som personnumret visar om det undgått någon. Samtidigt misstönks han i nuläget också misstänkt för grov våldtäkt. Hörde det på radion i bilen för ett par minuter sedan.
Citera
2022-07-13, 12:32
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av missy123
Var kom uppgiften ifrån om att de låtit flickan somna in? Har sån panikångest just nu och vågar knappt kolla på aftonbladet och expressen längre..😭 Mitt hjärta blöder💔💔💔
Det är än så länge en trådsanning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in