2022-07-13, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berra122
Tyrol ligger på Liseberg.
Tyrolen heter det på Liseberg.
2022-07-13, 11:54
Medlem
MomsPlusSkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ratioa
Extremt konstigt resonemang från någon som sprider nyheten på Sveriges största internetforum med en betydande risk att nämnda medborgare kommer avslöjas vid namn. Fram tills du startade tråden kunde han hoppas på att förbli anonym och INTE stämplas som knarkare i all evighet. Bra jobbat kompis.
Du tror att han skulle förblivit anonym om det bara inte var för Flashback.

Du överskattar Flashback rätt grovt
2022-07-13, 11:57
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HelmerLjus
Han är inte heller i 40 års åldern din ärthjärna!
Han är 48 år. Då är man i "40 års åldern "
2022-07-13, 11:58
Medlem
emmitusss avatar
R0y F@res
2022-07-13, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjuvsmall
Jag älskar när folk som ser sig lite för mer än andra faller. Nu vet jag inte vem personen är men säkert någon självgod jävel.

Avundsjuk på nöjesprofiler?
2022-07-13, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Retsina
Han är 48 år. Då är man i "40 års åldern "

Nej då hade de skrivit 50 års åldern.
2022-07-13, 12:20
Medlem
Doraemon-FTWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SC430
Kan det vara en bög som är såå deppad för sin läggning att ha måste droga sig för att orka leva?

Nej, bögar är de mest levnadsglada personerna jag vet.
2022-07-13, 12:33
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emmituss
R0y F@res
Är det bekräftat att det är han, eller spekulation?
2022-07-13, 12:33
Medlem
Känns som att det kan vara k*lle z*ck*ri w*hlström.
Dock bara en ren chansning
2022-07-13, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doraemon-FTW
Nej, bögar är de mest levnadsglada personerna jag vet.
Även en helt normal kvinna brukar vara levnadsglad efter ett skott i råttan. Men det går lika snabbt över och kräver mer stimulans.
2022-07-13, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biden
https://www.expressen.se/noje/tv-profil-avslojad-med-kokain-pa-grona-lund/

Jag finner det så otroligt orimligt att man ska få sitt liv förstört bara för att han hade ett vitt pulver som dessutom var i sådan liten mängd att det fick plats i en snusdosa. Max ett par gram, om ens det. Denna TV-profil var ju inte direkt den enda personen där på krogen som hade kokain på sig. Det förekommer över hela landet på varje krog under varje helg. Drogkriget är förlorat och alla vet det men ändå ska vi offra våra egna medborgare på värsta sättet, genom att stämpla dom som fruktansvärda knarkare som inte längre ska få vara på våra arbetsplatser och som ska ses ned på, listas på Lexbase och leva med dessa konsekvenser för resten av sitt liv.

Vad anser ni om att man i Sverige fortfarande kan dömas för något sådant här?

Bra, alla som handlar kokain ska naturligtvis åtalas och lagföras. De är upphovet till att gängen existerar, och tjänar stora pengar på sin kriminalitet.
2022-07-13, 12:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kongruensbojd
Narkotikainnehav kunde gott graderas efter verkningarna det har på samhället; just kokain föder en så vidrig kriminalitet, både när och fjärran.

Anledningen till att det föder sådan kriminalitet är just pga att det är kriminaliserat. Det är sedan "kriget mot droger" började som mäktiga karteller bildats i Latinamerika och gängkriminaliteten exploderar runt om hela världen. Skyll fan inte på brukare, folk har rätt att inta vilka substanser de vill i sina egna kroppar och kommer fortsätta göra detta om vi så har dödsstraff på det (se vissa sydostasiatiska länder). Skyll på politikerna och makthavarna som kriminaliserat det hela.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in