Citat:
Du flummar på med din Lucas lobby och bemöter inte fakta i hans dealar och snack om PXX och SNM. En god samarit kan du vara där det passar och inte här med torr business.
Vad Lucas förtjänar kan han avgöra själv, jag delger bara mina erfarenheter och synpunkter på sättet han skött sin kommunikation och att bolaget fortsätter med det mot oss mindre investerare är anmärkningsvärt och inte en källa till sympati. Jag känner honom bara vid sina ord och fantasier.
Dina "hopp om bättring" hjälper ingen men Sanningen befriar om stunden är svår att bära.
Så vad är det som händer med dealen med Total som skulle legat på bordet för länge sedan sa Lucas innan han tiggde nya pengar? Förra dealen med Marathon var oxå klar vilket inte var sant visade det sig.
Jag tycker ordet psykopat passar bra in och ordet innebär inte enbart lögner utan även en enastående fantasi och vilja. Kom igen nu Lucas och berätta var vi ligger i dealen, tack! Dock tror jag han bara varit en reklampelare känd genom sin pappa så han kanske inte vet utan bara snackar brett som vanligt för sina småsparprojekt.
Vad Lucas förtjänar kan han avgöra själv, jag delger bara mina erfarenheter och synpunkter på sättet han skött sin kommunikation och att bolaget fortsätter med det mot oss mindre investerare är anmärkningsvärt och inte en källa till sympati. Jag känner honom bara vid sina ord och fantasier.
Dina "hopp om bättring" hjälper ingen men Sanningen befriar om stunden är svår att bära.
Så vad är det som händer med dealen med Total som skulle legat på bordet för länge sedan sa Lucas innan han tiggde nya pengar? Förra dealen med Marathon var oxå klar vilket inte var sant visade det sig.
Jag tycker ordet psykopat passar bra in och ordet innebär inte enbart lögner utan även en enastående fantasi och vilja. Kom igen nu Lucas och berätta var vi ligger i dealen, tack! Dock tror jag han bara varit en reklampelare känd genom sin pappa så han kanske inte vet utan bara snackar brett som vanligt för sina småsparprojekt.
Adel chaouch
AC: So in terms of context, I think the conversation we had earlier around the great financial/operation performance of 2021 should be for investors or prospective investors, a good indication of the path forward this year. Look, the focus also on closing the transaction with Total that will further grow the revenue base and strengthen all the metrics is also an indication of the great transformation that we are engineering for ShaMaran. When you look at the stock, of course, we're very pleased with the bump. We still think the stock is very undervalued based on what has been happening, based on the news of the company, and the significant strengthening of the company. So I think without putting more dots to those who want to buy at low price, this makes a lot of sense. We believe in the growth of company.