Citat:
Ursprungligen postat av
torrenttobbe
Du gör mig nostalgisk! I så många år har jag sett Liverpool vinna sina försäsongsmatcher för att sen sluta typ 8a i ligan.
Jättehärligt för dig att du har så höga krav men lugna ner dig lite, dom har haft två träningspass och alla brasilianare har grillat och druckit caipirinha i ett par veckor.
Jag kan själv ta och sprida lite nostalgi om hur länge jag följt Chelsea sedan barndomen i 13 års tid.
Det började med en match i TV-soffan när Drogba frälste mig och gav mig en evig kärlek till denna fantastiska fotbollsklubb Chelsea FC jävlar vilka minnen. Jag upprepar detta igen, med min bakgrund som supporter skulle jag ALDRIG efter en 4-0 förlust mot Sp*rs låta spelare, ledare och klubben i mitt hjärta komma undan utan rejäla sågningar.
Du sätter skötsamma och godhjärtade Liverpoolare (Jo det finns även vettiga trots att de är väldigt få) i riskzonen för oförtjänt banter och slag under bältet med din enorma arrogans.
Jag kollade en stund på Liverpools svenskafans, där fanns det utav min bedömning av inläggen trogna, hängivna och realistiska fans som inte för fem öre accepterar förlust mot Man United även under försäsongen.
Ta vi dig som exempel när du kommer med bortförklaringar om att spelare ej är i form och meningslös match så får jag en stark känsla att du inte följt LFC särskilt länge som du uppger och helt enkelt är plastsupporter.
Innan coronaguldet så klädde City-Tröjan dig väl precis som offerkoftan.