2022-07-12, 16:14
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DidierDrogba02
Herregud United hugger ju sönder Liverfools i småbitar underbart att se! Detta LFC kommer vi jaga duktigt i tabellen frågan är inte om utan när vi springer om smutsklubben i tabellen.
Haha se vi samma match? Fotbollsmässigt är Liverpool klart med i matchen men gett bort bollen 3 gånger i straffområdet som United gör mål på.
United spelade första 45 med väldigt rutinerat lag medan Liverpool hade allt mellan A-D spelare
Senast redigerad av Drickback 2022-07-12 kl. 16:18.
Citera
2022-07-12, 16:18
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Haha se vi samma match? Fotbollsmässigt är Liverpool klart med i matchen men gett bollen 3 gånger i straffområdet som de gör mål på.
United spelade första 45 med väldigt rutinerat lag medan Liverpool hade allt mellan A-D spelare

Ok icke-ordinarie startelva är korrekt men efter att ha tydligt analyserat de två första målen, särskilt 2-0 är det ju uppenbart att när Liverpoolmaffian hittade på sin alternativa fakta om att Allison var världens bästa så var det fake news.
Senast redigerad av DidierDrogba02 2022-07-12 kl. 16:25.
Citera
2022-07-12, 16:20
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ok icke-ordinarie startelva är korrekt men efter att ha tydligt analyserat de två första målen, särskilt 2-0 är det ju uppenbart att när Liverpoolmaffian hittade på sin alternativa fakta om att Allison var världens bästa så var det faktiskt news.
Du menar när Gomez bjussar bort bollen till ytan mellan straffpunkten och straffområdetslinjen och United Chippar in den?

Ingen säger att han är världsbäst utan tillhör toppen i världen. Håll dig gärna mer saklig 22/23

Nunez gör nu sin debut
Citera
2022-07-12, 17:15
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ledaren
Kanske. Var usel i Serie A. Försvann helt efter Bruno Guimaraes gick till Newcastle. Får han två spelare på sig som pressar så är han rätt värdelös. Oklart om Arsenals mittfält kan hjälpa honom som Bruno kunde ha gjort och nu när Partey antagligen är borta så ser det inte visst ut. Men kan vara en chansning.
Jasså? Har hört/läst att han har varit väldigt, väldigt bra i Lyon.
Citera
2022-07-12, 19:56
Medlem
Skarparattarns avatar
Vad tror ni om top3?

City
Pool
Spurs?
Citera
2022-07-12, 22:14
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ok icke-ordinarie startelva är korrekt men efter att ha tydligt analyserat de två första målen, särskilt 2-0 är det ju uppenbart att när Liverpoolmaffian hittade på sin alternativa fakta om att Allison var världens bästa så var det fake news.

Dina analyser är ju vida berömda. Sluta inte vara du.

I övrigt, försäsongsmatch, vem fan bryr sig.
Citera
2022-07-12, 22:31
Medlem
MangoChutneys avatar
Citat:
Herregud United hugger ju sönder Liverfools i småbitar underbart att se! Detta LFC kommer vi jaga duktigt i tabellen frågan är inte om utan när vi springer om smutsklubben i tabellen.

Försäsongsmatch helt utan egentligt värde mer än att få igång spelarna och en startelva så långt från ordinarie man kan komma. Ingenting att se här, bara fortsätta ...
Citera
2022-07-12, 22:37
Medlem
RatchNixons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe

Vi vet alla hur det hade låtit om resultatet varit omvänt...Nunez såg ut som en sämre version av Andy Carroll.

Fortsättningsvis ska det bli intressant att följa om det blir en flopp eller ej. Värvningarna som Liverpool genomför verkar inte kunna träffa mål.

En rolig bild för alla oss med humor:

https://postimg.cc/rzjwPzjP
Citera
2022-07-12, 22:50
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe

Har inte tid med ert trollande just nu pga Vikingur-MFF men jag gör ett undantag här.

Att bara vifta iväg en 4-0 förlust som en försäsongsmatch inget att bry sig om, mot sina ärkefiender Man United i ert fall som dessutom är Englands mobboffer för banter kan enbart klassas som extremt låga förväntningar.

Jag skulle aldrig acceptera en 4-0 förlust mot Sp*rs oavsett vilken betydelse matchen har tävlingsmatch eller försäsongsmatch.

Jag ställer jävligt höga krav på Chelsea och jag hoppas att ni gör detsamma med LFC men o andra sidan visar det att er extremt korta framgångsperiod har gjort er blinda för verkligheten.

Tänker inte svara på mer trams från er LFC-troll under tiden MFF spelar nu.
Citera
2022-07-12, 22:50
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RatchNixon
Vi vet alla hur det hade låtit om resultatet varit omvänt...Nunez såg ut som en sämre version av Andy Carroll.

Fortsättningsvis ska det bli intressant att följa om det blir en flopp eller ej. Värvningarna som Liverpool genomför verkar inte kunna träffa mål.

Nåja, ett 4-0 resultat eller mer till oss hör ju mer till standarden nu för tiden, tror ingen hade reagerat nämnvärt

Citat:
Har inte tid med ert trollande just nu pga Vikingur-MFF men jag gör ett undantag här.

Att bara vifta iväg en 4-0 förlust som en försäsongsmatch inget att bry sig om, mot sina ärkefiender Man United i ert fall som dessutom är Englands mobboffer för banter kan enbart klassas som extremt låga förväntningar.

Jag skulle aldrig acceptera en 4-0 förlust mot Sp*rs oavsett vilken betydelse matchen har tävlingsmatch eller försäsongsmatch.

Jag ställer jävligt höga krav på Chelsea och jag hoppas att ni gör detsamma med LFC men o andra sidan visar det att er extremt korta framgångsperiod har gjort er blinda för verkligheten.

Tänker inte svara på mer trams från er LFC-troll under tiden MFF spelar nu.

Du gör mig nostalgisk! I så många år har jag sett Liverpool vinna sina försäsongsmatcher för att sen sluta typ 8a i ligan.
Jättehärligt för dig att du har så höga krav men lugna ner dig lite, dom har haft två träningspass och alla brasilianare har grillat och druckit caipirinha i ett par veckor.
Senast redigerad av torrenttobbe 2022-07-12 kl. 23:00.
Citera
2022-07-12, 22:54
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:

Ja, 1 miljard mannen har inte spridit några sköna klipp från träning eller matchen än. Dock långt kvar så inget man ska bry sig om än. Men kunde börjat bättre.
Citera
2022-07-12, 22:54
Medlem
bananjukkas avatar
Citat:

Den var icke rolig. Då är jag ändå dokumenterat skojfrisk.

Klart dock att United nu seglar upp som favorit till titeln efter 4-0 på bortaplan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in