Citat:
Ursprungligen postat av
StudebakerHog666
På sitt eget underligt sjuka och sjukt underliga vis njuter han nog av att äntligen få vara huvudpersonen.
Nu blir han lyssnad på!
Det framkommer ju att han kommit med den ena versionen efter den andra för att han ville vara i centrum, göra sej intressant. Och en mer trollbunden publik än i polisförhör och i en rättegång kan han näppeligen få.
Åhörarna säger inte: ”jamen nu får du väl ta och kamma dej!” De säger: ”och efter att du knutit skosnöret, tog du på dej den röda eller den svarta kepsen?” Och OW svarar: ”den röd-svarta”, och blir lyssnad på.
Jag tror att han känner sej viktig, betydelsefull och intressant. För kanske första gången i sitt liv.
Skulle heller inte förvåna mej om han tagit ut sitt agg mot systrarna på detta vidriga sätt som han behandlade Malin på.
Han fick ju inte ens se ”Babylon 5”! Man anar bitterheten där, när han gick upp på rummet och ”surade”. Och kanske skar i nån docka eller så…
Mm, mycket undertryckt frustration i det där hemmet.
Ja, Olof såg till att leva ut och briljera i hovrätten 2.0🙄
Han har väl gjort som mamma sagt hela livet.
Jag kan inte slå ifrån mig att modern är fullständigt medveten om vad som hände Malin.
Hon har säkert hjälpt lille Olle, lagt över granris, relativt öppet, så att skogens rovdjur skulle sköta resten
Att Olof skulle gå tillbaks och förlusta sig gång på gång, hade hon nog inte räknat med.
Hennes uttalande när han greps i år, att han inte kan ha gjort det, för att sedan ändra det till att han iallafall inte gjort det själv...