2022-07-12, 01:38
Medlem
Skulle de komma fram att Alva skickat brev till Abbe är jag rädd för att han slår ihjäl henne oavsett om de var innan de träffades.
Citera
2022-07-12, 05:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nemmirc
Skulle de komma fram att Alva skickat brev till Abbe är jag rädd för att han slår ihjäl henne oavsett om de var innan de träffades.
Finns väl något klipp eller likande där Alex kommenterar det har det skrivits om här tidigare. Är inte tillräckligt engagerad för att gräva mer i det men det låter troligt.
Citera
2022-07-12, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drrty
Haha, hur kan du ens nämna Sammy och Alex i samma inlägg, tycker u att de spelat i samma liga?
Och varför ska man vara avundsjuk på någon med drogproblem och med mer fiender är vänner?
Eller tycker du att han tjänar mycket pengar?
För en vuxen man så tjänar han inget att vara avundsjuk på, men det förstår du när du blivit vuxen och ser hur mycket andra tjänar när du flippar burgare på donken.

Att du ens behöver skriva ditt svettiga inlägg säger allt.

https://www.youtube.com/watch?v=p8ePDKlF6T0 Jag tyckte den här videon med Jordan Peterson är intressant, touchar situationen med Alva. Verkar alltså inte vara något unikt för kvinnor att falla för... män jag vet inte vilket ord jag vill använda ni förstår :3

Jag kan förstå lite farliga män, men det är ändå stor skillnad på Alex och Abbe tycker jag. Att som kvinna höra av sig till Abbe är bara rent idiotiskt jämfört med att höra av sig till en kriminell musiker. Den senare går på nåt sätt i mitt huvud att försvara med tanke på utgången vi ser idag med YT osv.osv. Jag vet inte jag tycker hela situationen är jättekonstig, jag försöker klura ut nåt jag aldrig kommer förstå ändå
Citera
2022-07-12, 13:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GoReY
Att du ens behöver skriva ditt svettiga inlägg säger allt.

https://www.youtube.com/watch?v=p8ePDKlF6T0 Jag tyckte den här videon med Jordan Peterson är intressant, touchar situationen med Alva. Verkar alltså inte vara något unikt för kvinnor att falla för... män jag vet inte vilket ord jag vill använda ni förstår :3

Jag kan förstå lite farliga män, men det är ändå stor skillnad på Alex och Abbe tycker jag. Att som kvinna höra av sig till Abbe är bara rent idiotiskt jämfört med att höra av sig till en kriminell musiker. Den senare går på nåt sätt i mitt huvud att försvara med tanke på utgången vi ser idag med YT osv.osv. Jag vet inte jag tycker hela situationen är jättekonstig, jag försöker klura ut nåt jag aldrig kommer förstå ändå

"Svettiga", du uttrycker dig till och med som din idol. Nästan så man börjar tro något.
Citera
2022-07-12, 13:52
Bannlyst
en svart rappare som gick all in för islam, är ju AYO.
Han var tvungen sluta rappa direkt. Och leva rent.

Detta skulle vara bästa för ALEX med.
Men då är det slut med musiken och gangster grejjer direkt.
Och riktiga muslim kläder, böner som gäller
Absolut ingen gris, alko, eller knark mer heller.

Man måste leva HELT RENT då

Jag hoppas detta par går all in, slöja för alva och såndär get , kamel halal klänning till
alex skaffa 5-6 kids
Citera
2022-07-12, 14:23
Medlem
La just märke till Alexs vader. Vad fan händer mannen är du okey?!?
Citera
2022-07-12, 15:29
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaptenwhite

Jag hoppas detta par går all in, slöja för alva och såndär get , kamel halal klänning till
alex skaffa 5-6 kids
Vem är ayo?
Rap life och gangsterlife hör ihop.
Börjar han predika om islam då förlorar han views vilket ger mindre cash och då blir det ingen slajf eller blåa. Går tillbaka och rånar iphones med en ski mask.
Citera
2022-07-12, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Vem är ayo?
Rap life och gangsterlife hör ihop.
Börjar han predika om islam då förlorar han views vilket ger mindre cash och då blir det ingen slajf eller blåa. Går tillbaka och rånar iphones med en ski mask.
Jösses... Hur fan kan man vara äldre än 12 och aktiv i diskussioner kring svenska rappare samtidigt som man inte vet vem Ayo är?

Är du född igår eller?
Citera
2022-07-12, 16:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kaptenwhite

alex skaffa 5-6 kids

Ja men hur bra muslim är han då när hans son är thrife, nätverkskriminell från dalen, fd polare med Einar som började hänga med hans fiender i Vårby runt Einars död. Bra kille eller.
Citera
2022-07-12, 16:09
Bannlyst
Alex pundar ingen säg vad ni vill men 100% att han pundar igen
Citera
2022-07-12, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanabis
Alex pundar ingen säg vad ni vill men 100% att han pundar igen

Ja vi vet, han säger det själv?
Citera
2022-07-12, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nightstalkertimell
Ja vi vet, han säger det själv?

HAHA, med tanke på det senaste instagraminlägget?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in