Citat:
Ursprungligen postat av
GoReY
Du har Sammy the Bull som har klippt massa människor som idag gör YouTube med flera. Det svenniga svartsjuka sättet som Alex diskuteras på här är ju bara äckligt och ointressant och ja jag menar att ni skulle vara avundsjuka, inte för att det spelar någon roll. Jag pratar hellre om något som har substans än några deppiga svennar som bara poänglöst kastar smuts på offentliga personer och det finns gott om intressanta saker kring dessa två att diskutera.
Tycker inte han romantiserar droger, då kan väl du personligen upplysa alla oss människor om vad du tycker ska synas på nätet så kan vi göra exakt så som du vill. Livet är livet och vill du inte kolla så kolla inte.
Den tredje frågan kan du SJÄLV ta och fundera på varför du ställt den, och varför jag inte kommer att svara på den.
Aldrig hört om någon Sammy the bull, och inte intresserad heller. Bara för att fler beter sig likadant betyder det inte att man behöver acceptera det.
Vad är det som du tycker vi missat som är intressant, utöver det som redan tagits upp?
Bara för att du inte tycker han gör det så betyder det inte att det är så, alla tycker olika.
Han får absolut synas på nätet och göra vad fan han vill, men detta är flashback och en allmän tråd om just Alex ceesay vilket betyder att diskussionen är relativt fri att kommentera vad han väljer att göra för att synas.
Jag vet redan varför jag ställde den, visste redan att du inte skulle svara och varför men tack, då stämde min analys