2022-07-11, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoReY
Vilken värdelös tråd, ni har ju egentligen ingen aning om nånting. Ser tillsynes bara ut som en jävla massa avundsjuka och hat. Det här är varför man inte ska bli känd i Sverige eller ens tro på sig själv att man är speciell osv. Fyfan vad ointressant att läsa.

STEPPA UPP TACK.

Jag väntar fortfarande på bevis på att Alva skulle ha kontaktat Abbe.

Vad spelar det för roll om hon kontaktade Abbe eller inte? Hon kontaktade ju Alex och nu sitter det i Turkiet som dalande youtubers? Vad hade varit annorlunda
Citera
2022-07-11, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nightstalkertimell
Vad spelar det för roll om hon kontaktade Abbe eller inte? Hon kontaktade ju Alex och nu sitter det i Turkiet som dalande youtubers? Vad hade varit annorlunda

Därför att det påstås det i tråden?!?! JEESH..
Citera
2022-07-11, 18:05
Medlem
Citat:
Därför att det påstås det i tråden?!?! JEESH..

Inget att hänga upp sig på, hade varken gjort från eller till..men tills motsatsen är bevisad så har hon bara skrivit brev till EN främling som sitter i fängelse
Citera
2022-07-11, 18:09
Medlem
Citat:
Inget att hänga upp sig på, hade varken gjort från eller till..men tills motsatsen är bevisad så har hon bara skrivit brev till EN främling som sitter i fängelse

Ska du tala om för mig vad jag ska hänga upp mig på eller inte? Stick härifrån. Här diskuterar vi Alex o tjejen Alva. Fan vilka onödiga inlägg. Du hade bara inte behövt svara. Det är väl uppenbart att jag är intresserad annars skulle jag väl förfan inte fråga. Men mamma och pappa kanske är broder och syster vad vet jag.
Citera
2022-07-11, 18:12
Medlem
Citat:
Ska du tala om för mig vad jag ska hänga upp mig på eller inte? Stick härifrån. Här diskuterar vi Alex o tjejen Alva. Fan vilka onödiga inlägg. Du hade bara inte behövt svara. Det är väl uppenbart att jag är intresserad annars skulle jag väl förfan inte fråga. Men mamma och pappa kanske är broder och syster vad vet jag.

Ja vi diskuterar väl lite nu och jag tipsa om att inte hänga upp dig på det, är ju inte nyttigt att bli arg över att ingen har bevis, som inte går att få? Antar du menar fotobevis för Abbe är mytoman. Chilla lite bror 😁
Citera
2022-07-11, 18:21
Medlem
Citat:
Ja vi diskuterar väl lite nu och jag tipsa om att inte hänga upp dig på det, är ju inte nyttigt att bli arg över att ingen har bevis, som inte går att få? Antar du menar fotobevis för Abbe är mytoman. Chilla lite bror 😁

Kanske misstar mig här men har för min att det fanns bilder i någon FUP ang Abbe där någon konversationen med Alva figurerade.
Citera
2022-07-11, 19:08
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Vilken värdelös tråd, ni har ju egentligen ingen aning om nånting. Ser tillsynes bara ut som en jävla massa avundsjuka och hat. Det här är varför man inte ska bli känd i Sverige eller ens tro på sig själv att man är speciell osv. Fyfan vad ointressant att läsa.

STEPPA UPP TACK.

Du menar att vi skulle vara avundsjuka på dessa personer? Eh nej tack, ingen här hade nog varken velat vara en kriminell crackpundare eller vara tillsammans med en kriminell crackpundare även om det innebär att man är youtubekändis ...🙄

Det handlar mer om att många unga personer ser upp till den här snubben, som romantiserar droger och ett kriminellt liv, skojar om att ha dödat folk och skryter om sina slagsmål...

Varför är du SJÄLV så intresserad av just Abbe och Alvas eventuella kontakt? 🙃
Citera
2022-07-11, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Du menar att vi skulle vara avundsjuka på dessa personer? Eh nej tack, ingen här hade nog varken velat vara en kriminell crackpundare eller vara tillsammans med en kriminell crackpundare även om det innebär att man är youtubekändis ...🙄

Det handlar mer om att många unga personer ser upp till den här snubben, som romantiserar droger och ett kriminellt liv, skojar om att ha dödat folk och skryter om sina slagsmål...

Varför är du SJÄLV så intresserad av just Abbe och Alvas eventuella kontakt? 🙃

Du har Sammy the Bull som har klippt massa människor som idag gör YouTube med flera. Det svenniga svartsjuka sättet som Alex diskuteras på här är ju bara äckligt och ointressant och ja jag menar att ni skulle vara avundsjuka, inte för att det spelar någon roll. Jag pratar hellre om något som har substans än några deppiga svennar som bara poänglöst kastar smuts på offentliga personer och det finns gott om intressanta saker kring dessa två att diskutera.

Tycker inte han romantiserar droger, då kan väl du personligen upplysa alla oss människor om vad du tycker ska synas på nätet så kan vi göra exakt så som du vill. Livet är livet och vill du inte kolla så kolla inte.

Den tredje frågan kan du SJÄLV ta och fundera på varför du ställt den, och varför jag inte kommer att svara på den.
Citera
2022-07-11, 22:03
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Du har Sammy the Bull som har klippt massa människor som idag gör YouTube med flera. Det svenniga svartsjuka sättet som Alex diskuteras på här är ju bara äckligt och ointressant och ja jag menar att ni skulle vara avundsjuka, inte för att det spelar någon roll. Jag pratar hellre om något som har substans än några deppiga svennar som bara poänglöst kastar smuts på offentliga personer och det finns gott om intressanta saker kring dessa två att diskutera.

Tycker inte han romantiserar droger, då kan väl du personligen upplysa alla oss människor om vad du tycker ska synas på nätet så kan vi göra exakt så som du vill. Livet är livet och vill du inte kolla så kolla inte.

Den tredje frågan kan du SJÄLV ta och fundera på varför du ställt den, och varför jag inte kommer att svara på den.

Aldrig hört om någon Sammy the bull, och inte intresserad heller. Bara för att fler beter sig likadant betyder det inte att man behöver acceptera det.

Vad är det som du tycker vi missat som är intressant, utöver det som redan tagits upp?

Bara för att du inte tycker han gör det så betyder det inte att det är så, alla tycker olika.
Han får absolut synas på nätet och göra vad fan han vill, men detta är flashback och en allmän tråd om just Alex ceesay vilket betyder att diskussionen är relativt fri att kommentera vad han väljer att göra för att synas.

Jag vet redan varför jag ställde den, visste redan att du inte skulle svara och varför men tack, då stämde min analys
Citera
2022-07-11, 22:05
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boanders266
Kanske misstar mig här men har för min att det fanns bilder i någon FUP ang Abbe där någon konversationen med Alva figurerade.

Minns du vilken? Är det fupen angående Annie mordet eller?
Detta är värt att gräva vidare i hehe
Citera
2022-07-11, 23:00
Bannlyst
Citat:

Haha, hur kan du ens nämna Sammy och Alex i samma inlägg, tycker u att de spelat i samma liga?
Och varför ska man vara avundsjuk på någon med drogproblem och med mer fiender är vänner?
Eller tycker du att han tjänar mycket pengar?
För en vuxen man så tjänar han inget att vara avundsjuk på, men det förstår du när du blivit vuxen och ser hur mycket andra tjänar när du flippar burgare på donken.
Senast redigerad av drrty 2022-07-11 kl. 23:02.
Citera
2022-07-11, 23:23
Medlem
maxatdunders avatar
Alex hade flow tills han kom ur fängelset, hur kan man ta han seriöst efter all han gjort? Det är som jag sa man kan inte ta narkomaner/missbrukare seriöst för det här lovord hit och dit och sedan faller man tillbaka så fort man slappnar av vid fel tillfälle eller få impuls. Vad som egentligen kan bota honom är att lämna det 18 åriga livet han fortfarande lever och fastnat i med all kriminell jargong, slåss, tatueringar, glorifiera våld, hänga med fel personer m.m och börja bete sig som en vuxen man... Komigen han lyckas nästan bränna ner någon annans hus pga bortglömd eld och lyckas paja en moped han lånat, hur ofta händer det liksom? Sjukt strulig kille... Det hjälper inte att Alex som missbrukare pratar om sitt liv eller påminns av det hela tiden i sin kanal, det är som en trigger och alla som läst på om beroendepsykologi vet hur illa det är att utsätta sig själv för återkommande trigger.

Antingen så ska Alex gå in helhjärtat i islam och börja praktisera det på riktigt istället för att ta droger & gadda helkroppen och sen be om ursäkt, eller så kan han börja med KBT och tackla sina djupa demoner som sussat i hans kropp hur länge som helst...

För kanalens bästa är att han slutar LOVA om att han ska sluta ta droger m.m det är ingen som tror på honom, det är bara tomma tjackislöften som ingen kan hålla honom ansvarig för. Man säger actions speak louder than words, så börja med det och visa att du kämpar istället och ta det därifrån.
Senast redigerad av maxatdunder 2022-07-11 kl. 23:31.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in