Citat:
Ursprungligen postat av
cabbe55
går det inte fixa om man tar en tolerans paus?
Eller om jag tar en annan drog kanske?
Lsd gav mig riktigt skön effekt kunde inte sluta skratta. Borde jag ta en paus från opiater och ersätta det med något annat så länge. Men vad ska jag ta aldrig testat benzo eller tjack. Ska man börja med det då?
Opiat känslan går ju absolut inte att fixa med LSD eller tjack etc! Skulle du må bra av det och glömma Tram så säger jag bara grattis till dig då det är mildare mot kroppen! Har provat allt, och alltid känt att ngt saknas. Möjligen Lyrica kunde jag må bra av ett tag. Fast med risk för EP ständigt va det inte ett alternativ längre då du måste öka dosen dagligen för att känna ngt. Paus är det bästa! Du kommer få en skön känsla första perioden, men det blir aldrig och kommer aldrig bli som första tiden i ditt liv på Tram. Lyckats göra ett ganska bra schema med T ca 4 dagar i rad, Lyrica 2 och typ röka ner sig en! Men det är en riskabel kombo då Tramadol ligger kvar latent i kroppen ett bra tag, och i kombination med Lyrica har det blivit en o annan ambulans färd. Benzo har jag alltid bara till hands, för ev sömnen el brist på ovanstånde.
Men att sluta med T är ett helvete, det fysiska är ingenting. Efter ett tag när det psykiska slår på står man inte ut, som att ha förlorat din största kärlek el bästa vän. Bara tårar och tomhet.
Förlåt vad deprimerande mitt inlägg är ut nu ser jag..