Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2022-07-05, 03:56
Medlem
mr.aidss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pungfittan
NAC är något av det bästa man kan ta. Det i princip detoxar hela kroppen på skit.

Du får själv googla på det dock.

Man använder to.m NAC på sjukhuset mot akuta leverskador, så "starkt" är det.
Att det inte snackas mer om NAC är för att big pharma inte kan tjäna några stora pengar på det.

Ok, jag förstår. Ska kolla upp detta och är det så bra som det låter definitivt ge det en chans.
Citera
2022-07-05, 04:29
Medlem
mr.aidss avatar
Citat:
Finns det verkligen ingen med nagot tips?

Om du fortfarande vill ha tips så hade jag utan någon tolerans väntat till kvällen och sedan tagit 200mg direkt, väntat 2-3 timmar och sedan antingen kört hårt och tagit 200mg till eller delat upp det så att du tar 200mg + 100 + 100.

Beror också på om du tagit innan, om du vill nodda eller bara chilla på det eller om du ska göra saker.

Berätta mer om planen så ska jag hjälp dig.
Citera
2022-07-09, 09:07
Medlem
funktioners avatar
Hur ofta kan man ta tram utan at?

Har käkat varje dag i drygt två månader, slutade ct och fick feting at. Nu har jag inte tagit på typ en vecka och atn har lagt sig förutom depressionen.

Idag ska jag på fest och tänkte köra 400 mg idag och kanske lite imorgon. Har bara en karta men den lär väl räcka ett par dagar utan tolerans.

Men jag vill inte gå genom nån stor at igen så frågan är, hur många dagar kan man ta UNGEFÄR utan tung at? Fattar att det är väldigt individuellt men på ett ungefär?
Citera
2022-07-09, 09:23
Medlem
link71s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av funktioner

Har käkat varje dag i drygt två månader, slutade ct och fick feting at. Nu har jag inte tagit på typ en vecka och atn har lagt sig förutom depressionen.

Idag ska jag på fest och tänkte köra 400 mg idag och kanske lite imorgon. Har bara en karta men den lär väl räcka ett par dagar utan tolerans.

Men jag vill inte gå genom nån stor at igen så frågan är, hur många dagar kan man ta UNGEFÄR utan tung at? Fattar att det är väldigt individuellt men på ett ungefär?
Skulle väl säga att du inte åker på en sån fet at om man inte käkar så höga doser varje dag. Men om du käkar normal (100-200mg)dos i kanske en vecka kan du räkna med mini at i kanske 2 dagar 3 max, du kommer nog knappt märka om du jobbar eller har nån sysselsättning.
Men som du säger allt är väldigt inviduellt.
Mvh
Citera
2022-07-09, 12:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av funktioner

1-2 gånger i veckan för att få samma effekt och inte bli beroende. Tar du dagligen får du AT efter bara någon vecka eller två.
Citera
2022-07-09, 12:37
Medlem
funktioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av link71
Skulle väl säga att du inte åker på en sån fet at om man inte käkar så höga doser varje dag. Men om du käkar normal (100-200mg)dos i kanske en vecka kan du räkna med mini at i kanske 2 dagar 3 max, du kommer nog knappt märka om du jobbar eller har nån sysselsättning.
Men som du säger allt är väldigt inviduellt.
Mvh
Tack för svar. 100-200mg borde man väl hålla sig på men vill gärna ta lite högre doser och då blir såklart efterskalvet jobbigare.. aja, ska försöka hålla ner längden och dosen och trappa ner lite i slutet
Citera
2022-07-09, 12:39
Medlem
funktioners avatar
Citat:
1-2 gånger i veckan för att få samma effekt och inte bli beroende. Tar du dagligen får du AT efter bara någon vecka eller två.
Okej, tack för svar. Det är så jävligt alltså, att man får at så pass fort.. jävla tråkigt på en drog som får mig att funka så bra..

Men men, avtändningarna kommer jag aldrig palla i längden så det får bli att fasa ut detta giftet ur mitt liv känner jag
Citera
2022-07-11, 00:13
Medlem
cabbe55s avatar
varför får jag inte den sköna känslan i bröstet av tram längre är det för att jag tar opiater nästan varje dag? alltså jag får effekt men inte den känslan i bröstet ni förstår vad jag menar väl?

sen är det inte lika skönt heller som innan där jag njöt av varje sekund
Citera
2022-07-11, 03:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cabbe55
varför får jag inte den sköna känslan i bröstet av tram längre är det för att jag tar opiater nästan varje dag? alltså jag får effekt men inte den känslan i bröstet ni förstår vad jag menar väl?

sen är det inte lika skönt heller som innan där jag njöt av varje sekund
Welocome to the boring life after doing drugs for to long
Citera
2022-07-11, 12:21
Medlem
cabbe55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Welocome to the boring life after doing drugs for to long

går det inte fixa om man tar en tolerans paus?

Eller om jag tar en annan drog kanske?

Lsd gav mig riktigt skön effekt kunde inte sluta skratta. Borde jag ta en paus från opiater och ersätta det med något annat så länge. Men vad ska jag ta aldrig testat benzo eller tjack. Ska man börja med det då?
Citera
2022-07-11, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cabbe55
går det inte fixa om man tar en tolerans paus?

Eller om jag tar en annan drog kanske?

Lsd gav mig riktigt skön effekt kunde inte sluta skratta. Borde jag ta en paus från opiater och ersätta det med något annat så länge. Men vad ska jag ta aldrig testat benzo eller tjack. Ska man börja med det då?
Opiat känslan går ju absolut inte att fixa med LSD eller tjack etc! Skulle du må bra av det och glömma Tram så säger jag bara grattis till dig då det är mildare mot kroppen! Har provat allt, och alltid känt att ngt saknas. Möjligen Lyrica kunde jag må bra av ett tag. Fast med risk för EP ständigt va det inte ett alternativ längre då du måste öka dosen dagligen för att känna ngt. Paus är det bästa! Du kommer få en skön känsla första perioden, men det blir aldrig och kommer aldrig bli som första tiden i ditt liv på Tram. Lyckats göra ett ganska bra schema med T ca 4 dagar i rad, Lyrica 2 och typ röka ner sig en! Men det är en riskabel kombo då Tramadol ligger kvar latent i kroppen ett bra tag, och i kombination med Lyrica har det blivit en o annan ambulans färd. Benzo har jag alltid bara till hands, för ev sömnen el brist på ovanstånde.
Men att sluta med T är ett helvete, det fysiska är ingenting. Efter ett tag när det psykiska slår på står man inte ut, som att ha förlorat din största kärlek el bästa vän. Bara tårar och tomhet.
Förlåt vad deprimerande mitt inlägg är ut nu ser jag..
Citera
2022-07-11, 14:51
Medlem
cabbe55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Opiat känslan går ju absolut inte att fixa med LSD eller tjack etc! Skulle du må bra av det och glömma Tram så säger jag bara grattis till dig då det är mildare mot kroppen! Har provat allt, och alltid känt att ngt saknas. Möjligen Lyrica kunde jag må bra av ett tag. Fast med risk för EP ständigt va det inte ett alternativ längre då du måste öka dosen dagligen för att känna ngt. Paus är det bästa! Du kommer få en skön känsla första perioden, men det blir aldrig och kommer aldrig bli som första tiden i ditt liv på Tram. Lyckats göra ett ganska bra schema med T ca 4 dagar i rad, Lyrica 2 och typ röka ner sig en! Men det är en riskabel kombo då Tramadol ligger kvar latent i kroppen ett bra tag, och i kombination med Lyrica har det blivit en o annan ambulans färd. Benzo har jag alltid bara till hands, för ev sömnen el brist på ovanstånde.
Men att sluta med T är ett helvete, det fysiska är ingenting. Efter ett tag när det psykiska slår på står man inte ut, som att ha förlorat din största kärlek el bästa vän. Bara tårar och tomhet.
Förlåt vad deprimerande mitt inlägg är ut nu ser jag..

jag har kratom mot tram AT. funkar väldigt bra kratom verkar inte tappa effekt så mycket heller brukar få en härlig känsla av det. får man en skön känsla i kroppen på benzo också? jag vill ha en skön känsla i kroppen så man kan ligga i sängen utan oro och inte känna behov av att göra något.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in