2022-07-09, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagserdiginte
När kommer domen på dessa genier?
18 juli
Citera
2022-07-09, 19:49
Medlem
Sjukt intressant, ska läsa in mig mer
Citera
2022-07-10, 08:46
Medlem
BenDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LiquidSwords
Kan bara tala för Simon och Lollan 100% resten har jag aldrig lärt mig namnen på men dom tog sällan benzo, ingen av personerna verkade särskilt påverkade, snarare nyktra, möjligtvis cannabis rökts kanske dom gånger jag träffat på dom

Kallades bäver förr när man hängde runt med Rame och Lambi innan dom blev ovänner sen blev han springis som ja minns det

Menar du att du var med när de torterade och eventuellt mördade folk? Jag säger inte att de åt benzo hela tiden varje dag i flera år utan de gjorde det under tiden de här sakerna som tråden handlar om skedde.
Citera
2022-07-10, 17:11
Medlem
LiquidSwordss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BenDavis
Menar du att du var med när de torterade och eventuellt mördade folk? Jag säger inte att de åt benzo hela tiden varje dag i flera år utan de gjorde det under tiden de här sakerna som tråden handlar om skedde.
Läs bara toxi rapport så ser du listan av droger i kroppen... inga alltså
Citera
2022-07-11, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan S
Nej, du har helt rätt. Det är Jhonny Sjödahl de är skyldiga pengar; den person som kallar sig Trex10 i konversationerna.

Jag har ju skrivit en del om honom i den andra tråden och det är han som hetsar på:
(FB) Fyra åtalade för grovt narkotikabrott vid Attunda tingsrätt 2022-05-31

Vem är RealityCorp?
Citera
2022-07-11, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tranc3r
Vem är RealityCorp?

Sami Dali ska det visst vara.
Citera
2022-07-11, 15:55
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:

Ja, både Lollan och Simon var med när Kim kidnappades och torterades. Just Lollan utförde däremot aldrig något våld emot honom.
Det var nämligen hemma i stugan som Lollan & Simon hyrde som dom hade honom under de 7 dagarna, på övervåningen.

I förhör berättar Kim att Lollan däremot brukade ge honom mat och vatten i smyg. Och det var Lollan som tog emot swishen på "skulden" på 30.000 som dom krävde Kim på.
Citera
2022-07-11, 16:33
Medlem
LiquidSwordss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Ja, både Lollan och Simon var med när Kim kidnappades och torterades. Just Lollan utförde däremot aldrig något våld emot honom.
Det var nämligen hemma i stugan som Lollan & Simon hyrde som dom hade honom under de 7 dagarna, på övervåningen.

I förhör berättar Kim att Lollan däremot brukade ge honom mat och vatten i smyg. Och det var Lollan som tog emot swishen på "skulden" på 30.000 som dom krävde Kim på.
Ja Kim var där jag var aldrig i Kårsta dock på deras tidigare boenden på hotellet bl.a.
Citera
2022-07-12, 04:42
Medlem
BenDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LiquidSwords
Läs bara toxi rapport så ser du listan av droger i kroppen... inga alltså

Nu har jag inte läst när exakt de greps, men de flesta kemiska droger lämnar kroppen väldigt fort. Så om de inte greps i samband med dåden så betyder toxrapporten inte så mycket.
Citera
2022-07-12, 04:42
Medlem
BenDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON

Jag frågade om du var med. Är du Lollan eller Simon?
Citera
2022-07-12, 09:27
Medlem
Vasakortbrallas avatar
Citat:
Nu har jag inte läst när exakt de greps, men de flesta kemiska droger lämnar kroppen väldigt fort. Så om de inte greps i samband med dåden så betyder toxrapporten inte så mycket.
Benzo sitter bra länge.
Visst beror det på vilken av alla sorter du stoppat i dig med xanor tillexempel sitter upp till en vecka medans stesolid/valium sitter upp till 8 veckor beroende på vilken mängd du stoppat i dig.
Citera
2022-07-12, 13:32
Medlem
LeCastles avatar
Vad är det för sociopater. Nån som känner dem?
Oturligt nog är vi i landet lagom. De kommer gå fria om några år för att sedan fortsätta sin verksamhet. Hade blivit livstid i USA. Iaf längre straff än vad vi får för mord i Sverige.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in