2022-07-10, 21:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Moderatorn "Blomvattnare" bedömde sin källa som "mycket trovärdig" dock.

Jag går efter hans/hennes uppgifter. Blomvattnare brukar inte yttra sig om det inte finns något vettigt bakom det.

(FB) Misstänkt mordförsök: Flicka hittad utomhus, Morö backe, Skellefteå 2022-07-07

Jag tror därmed att fel personer blivit uthängda i tråden. Perserna verkar ju ha bott i Sverige i minst 15 år så det kan ju knappat vara någon av dem som är föräldrarna.

Har oerhört svårt att tro att mgm mamma äger Citykiosken, hon har tolkbehov och flera småbarn.
Citera
2022-07-10, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bazook
_emzzanss_ men är nu gjord privat

Mostern skriver hjärtskärande om hennes lilla systerdotter😭
Citera
2022-07-10, 21:54
Medlem
Imzadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KjelleBenchpress
Nu låter jag förmodligen jävligt okänslig, men varför vill mostern ha Swish? Vad ska pengarna användas till?
Det enda jag skulle kunna tänka mig är väl presenter till tjejen, allt annat borde väl sjukhuset ta hand om, förutom eventuella övernattningar?

Vet inte men en vän gjorde en sådan önskan för två dagar sedan. Blommor, nallar m.m till flickan. Resten till föräldrarna.
Citera
2022-07-10, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morotstunga
Ok! Men kan man se var mostern skriver det? Så man inte swishar en flashbackpundare

Mostern har bett att man ska dela:

https://www.facebook.com/10000115869...N38xbVP8l/?d=n
Citera
2022-07-10, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inkentinken
Mostern har bett att man ska dela:

https://www.facebook.com/10000115869...N38xbVP8l/?d=n

Tusen tack 🙏
Citera
2022-07-10, 21:58
Medlem
W9GFOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morotstunga
Ok! Men kan man se var mostern skriver det? Så man inte swishar en flashbackpundare
:/ Tro mig, det är rätt nummer. Vet inte hur jag länkar till den posten
Citera
2022-07-10, 21:59
Medlem
KjelleBenchpresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imzadi
Vet inte men en vän gjorde en sådan önskan för två dagar sedan. Blommor, nallar m.m till flickan. Resten till föräldrarna.
Ja, de kan iofs bli hemma och vabba ett tag vilket kanske kan ställa till det ekonomiskt..
Citera
2022-07-10, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArnrikHenstad
Så klart de inte går ut med ett negersignaliment när det är valår eller vilket annat år för den delen. Sossarna ska ju styra detta land ned i avgrunden.

Är vi inte redan där? Vi ger ju bort en stor del av vår lön för att ta hit förståndshandikappade grottmänniskor som slår ihjäl våra barn.

”42 procent av eleverna i grundsärskolan har utländsk bakgrund vilket kan jämföras med att 26 procent har det i den vanliga grundskolan.”

https://tt.omni.se/sarskolan-vaxer-o...arfor/a/8QnWp2

…så om pojkfan bara fått sig ett par glasögon eller en hörapparat (på skattebetalarnas bekostnad) hade han troligtvis blivit en mönsterelev, som i slutändan utbildat sig till raketforskare.
Citera
2022-07-10, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av W9GFO
:/ Tro mig, det är rätt nummer. Vet inte hur jag länkar till den posten

Japp det var rätt nummer , länk till facebook finns lite längre upp.

Tack!
Citera
2022-07-10, 22:02
Medlem
Kan det vara så att *Leila* och hennes man är bra människor som försökt sig på att vara familjehem?

Eller att de bara råkar bo på samma adress som gruppboendet 'Skellefteå kommun barn och ungdomsboende'
Citera
2022-07-10, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 5150-5157
Kan det vara så att *Leila* och hennes man är bra människor som försökt sig på att vara familjehem?

Eller att de bara råkar bo på samma adress som gruppboendet 'Skellefteå kommun barn och ungdomsboende'
Eller mest sannolikt bara helt fel. Vägen till henne gick via namnet, som nån googlade genom bilder och skolkataloger på nån som såg ut att ha diagnoser.
Citera
2022-07-10, 22:04
Medlem
-DaRude-s avatar
Det ser ut på bilden som att monstret slagit den stackars flickans käkben ur led till och med, bestialiskt.
En hemsk bild men som alla borde se bara för att förstå vad diagnosbarnet är kapabel till och hur verkligheten ser ut mer än de fåordiga, nedgrävda fjuttartiklarna i massmedia.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in