2022-07-10, 12:48
Avstängd
XX-Ambars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TredjeDiket
Hela den här tråden har spårat fullständigt.[/b]

Citat:
Ursprungligen postat av Manginaz
Har namn på äcklet kommit fram?
19 jävla sidor mest med en massa skit! 90% av alla inlägg är skrivna av idioter och borde raderas. Fram med namnet på gynekologen för helvete!
Citera
2022-07-10, 15:56
Medlem
Jag har alltid valt en kvinnlig gynekolog och fått det. Man HAR egen talan! Många cancer-prov genom åren och alltid en kvinna. Två förlossningar och kvinnliga barnmorskor. Skulle jag mött en manlig "barnmorska"! på MVC så hade jag sagt.....-Tack, men nej tack. (kan ju vara en tokstolle som tycker det är som att jobba på en pizzeria)
Senast redigerad av maratonmaniker 2022-07-10 kl. 15:58.
Citera
2022-07-10, 17:42
Medlem
Kungabloggens avatar
En riktigt stalker-gynekolog skulle ju Först följt en på insta sedan sett till att han ombokat gynbesöken till sig själv. Det är proffs det!
Citera
2022-07-10, 21:37
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maratonmaniker
Jag har alltid valt en kvinnlig gynekolog och fått det. Man HAR egen talan! Många cancer-prov genom åren och alltid en kvinna. Två förlossningar och kvinnliga barnmorskor. Skulle jag mött en manlig "barnmorska"! på MVC så hade jag sagt.....-Tack, men nej tack. (kan ju vara en tokstolle som tycker det är som att jobba på en pizzeria)
Hade du kunnat valt det om det uppstått en komplikation och en manlig läkare kommit och ska använda tång, sugklocka etc?
Krävt en kvinnlig läkare? Tror du att du hade fått det?
De övriga tillfällen förstår jag att det har gått att lösa.

'Stora krav vissa människor har!
Man kan tro de är födda på 1700-talet!"
Citera
2022-07-10, 21:40
Medlem
Cykelbarnens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parongatan
Vad är det här för oprofessionell läkare? Vem är äcklet?

GP och Expressen skriver följande om honom:

https://www.gp.se/nyheter/gp-granskar/gynekolog-portades-i-sk%C3%A5ne-fick-forts%C3%A4tta-arbeta-i-g%C3%B6teborg-1.76367329

https://www.expressen.se/gt/gynekologens-overtramp-direkt-efter-gyn-besoket/

Verkar vara en omdömeslös idiot. En läkare, speciellt manliga gynekologer, ska inte följa sina patienter på sociala medier. Det gäller även andra vårdyrken, om jag tex jobbar som psykiatriskötare, inte fan ska jag skicka då facebookförfrågan till mina patienter.
Citera
2022-07-10, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kenny-JanObama
På vilket sätt är hon en snöflinga? Var det fel att anmäla det hela så att fler slipper bli utsatta?

Var det din brusha som blev av med jobbet?

Vadå utsatt? Utsatt för vad? Följning? Är det inte därför man har instagram?
Citera
2022-07-10, 22:37
Medlem
Han kunde ju iallafall väntat lite, lite väl obehagligt att följa någon precis efter att han tittat rakt in i hennes fitta.

Mycket olämpligt, men lite väl hårt att göra sig av med honom. Säkerligen inte första gången han gjort något liknande dock.
Citera
2022-07-10, 23:41
Medlem
Aardbegs avatar
Läkaren kan ju identifiera sig som kvinna så klarar han sig.
Citera
2022-07-10, 23:46
Medlem
Facebacks avatar
Varje gynekolog vet att lukt och smaktestet är det bästa sättet att säkerställa hälsan i underlivet, man känner direkt om något är fel. Sen är ju patientkontakten mycket viktigt också, så denna läkaren verkar mycket kompetent i sitt arbete med patientennärhet.
Senast redigerad av Faceback 2022-07-10 kl. 23:52.
Citera
2022-07-11, 00:23
Medlem
Obehaglig stalker, läkare som undersökt patienten vaginalt och sefan stalkar henne online och vem vet vad han mer ämnat att göra. Totalt opassande beteende att leta, söka upp patienter privat.

Skrämmande.
Citera
2022-07-11, 00:31
Medlem
gratrunkarns avatar
jag tror han blev kompis och tror de var vänner , inte så konstigt , egenligen.
Citera
2022-07-11, 00:45
Medlem
Beror på situationen, blev de vänner via besöken (även om fallet är detta så blir det konstigt) men någon slags förståelse finns det i vissa situationer.

Att detta blir en stor nyhet i media är däremot rätt absurt om man frågar mig.

Overall: En aning fel, ja.
Nyhetsmaterial? nej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in