2022-07-09, 22:31
Medlem
Om det är första incidenten så har han väl förhoppningsvis lärt sig en läxa nu.
Snabba och resoluta konsekvenser.
Kanske han kan jobba som vanlig läkare fortfarande, men inte som gynekolog.

Har faktiskt själv som nyexaminerad i ett vårdyrke, kontaktat en kund några veckor efter vårt sista möte...
Det gick som tur var bra, slutade med att vi dejtade en 5-6 gånger och hade sex redan första dejten. Jag avslutade det då hon inte var som jag trodde personlighetsmässigt.

Insåg senare att det var olämpligt gjort att kontakta henne.. men som tur var hade jag läst henne 100% rätt Hon hade till och med bytt till mig som behandlare för att hon var så intresserad

Men hade nog kunnat råka rejält i skiten om hon inte varit intresserad.
Har iallafall aldrig gjort om det.

Dock inte lika känsligt yrke....Hade aldrig kommit på tanken som gynekolog.
Skumt agerande.
Senast redigerad av Finmanniska 2022-07-09 kl. 22:45.
Citera
2022-07-09, 22:36
Medlem
Jag som läkare har aldrig vare sig addat någon patient på Facebook/Instagram eller hälsat på patienter på stan (om de inte först hälsar). Det kan bli jobbigt för patienten ffa om de sällskapas av någon. Detta är kutym bland läkare. Man kan som läkare bli attraherad av kvinnor också som befinner i gynstol. Dock är denna läkare störd som kontaktar kvinnan.
Citera
2022-07-09, 22:44
Medlem
RoderDaniels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenBergman
Drömyrket för de flesta normala män är väl att bli gynekolog? Kan det finnas ett bättre yrke?

Är det inte lite normalt att han vill träffa henne igen efter att ha undersökt hennes fitta?

Borde hon inte bli riktigt sur om han gjorde annorlunda? Eller är hon i själva verket en surfitta?

Drömyrke? Så att stirra in i könsorganet på diverse folk med olika besvär är drömmen? Då borde ju porrskådis vara mer av en dröm.
Citera
2022-07-09, 22:46
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldfinger1964
Men kanske inte så roligt att rota runt bland herpes, svampinfektioner, flytningar och illaluktande på grund av infektioner.

Yrket kanske förstör mer än det ger nöje för män

Citat:
Ursprungligen postat av Honeybae
Hehe! Är du 15 år?
Kvinnors fittor är rättså viktiga organ bla för fortplantning som behöver omsorg, mest i förebyggande syfte så som cellprovstagning och installation av spiral som är ett preventivmedel.

Vänta tills att du blir 60+ och behöver få din prostata undersökt stup i kvarten pga att den är förstorad eller har fått cellförändringar. Då får du ett finger i röven bla, pinsamt och äckligt va! :*
Alltså vilka jävla nötter som sitter här och skriver!
Tror de man går till en gynekolog för nöjes skull?
Man går till en läkare då man har ett problem med något, ev. en cellundersökning som hittar livmoderhalscancer på ett tidigt stadium.
Gubbarna här verkar hellre vilja dö än någon ska få kolla deras rövhål, snopp! Vilket århundrade lever de på?
Citera
2022-07-09, 23:05
Medlem
Honeybaes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Alltså vilka jävla nötter som sitter här och skriver!
Tror de man går till en gynekolog för nöjes skull?
Man går till en läkare då man har ett problem med något, ev. en cellundersökning som hittar livmoderhalscancer på ett tidigt stadium.
Gubbarna här verkar hellre vilja dö än någon ska få kolla deras rövhål, snopp! Vilket århundrade lever de på?

Ja verkligen! Lite gulligt med. Småpojkar I guess. De kommer förstå mer när de har lite mera livserfarenhet ihop med det motsatta könet.
Citera
2022-07-09, 23:20
Medlem
Doraemon-FTWs avatar
Tjejer kan välja att få en kvinnlig gyn.
Väljer de en manlig måste det ha funnits en baktanke.
Själv skulle jag aldrig låta en annan man undersöka mina genitalier.
Citera
2022-07-09, 23:51
Medlem
Tuttarna-I-Soppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doraemon-FTW

om det visar sig efter besöket att den kvinnliga gynekologen är lesbisk då? om denna dessutom börjar följa dig på instagram hur hade det känts då?
Citera
2022-07-10, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenniferrules
manliga gynekologer ska inte existera

Ge dig för fan, har du frugqn fastlåst också? Av mina egna erfarenheter av manliga läkare som jobbar inom förlossning, så har dom varit professionella. Jag har stundtals tyckt att det är konstigt att dom tittar och talar till mig så mycket istället för till min gravida fru som faktiskt bär barnet och blir undersökt.
Kan också tillägga att det är inte särskilt upphetsande med en undersökning av fittan, sjukhusmiljön är rätt avtändande.

Eller misstänker du också att manliga läkare som arbetar med tarmskador och sjukdomar också är homosexuella bara för att dom ser och trycker upp instrument rakt i rövhålet dagarna ända?
Citera
2022-07-10, 00:27
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doraemon-FTW
Nej varför baktanke? Jag valde min på grund av hans kompetens inom sitt område.
Så om du får en manlig urolog som ska undersöka dig, vägrar du då lägga upp dig för honom också? Om så, kan du gå miste om en bra läkare och får hålla till godo med en sämre.
På förlossningen finns otal manliga läkare, vägrar du även dem att hjälpa dig?
Ska du och ungen hellre dö på kuppen, eller?
Gammaldags tankesätt, så pinsamt!
Citera
2022-07-10, 01:08
Bannlyst
Hela den här tråden har spårat fullständigt.

Det handlar inte om manliga eller kvinnliga gyn utan enbart om topic vilket är ett specifikt fall.
Citera
2022-07-10, 11:54
Medlem
Mr.Mxyzptlks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av insvept
Varför skulle han inte få följa henne på instagram bara för att han är gynokolog?

Är vissa i samhället gynokolofoba? Gynokolog-rasist-dödsnazister?

De borde ta tillbaka och hylla honom.
Du sitter i en lastbil hela dagarna va?

Läkare, lärare, advokat tex ska inte en personlig relation med sina klienter!
Citera
2022-07-10, 12:14
Medlem
Manginazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TredjeDiket
Hela den här tråden har spårat fullständigt.

Det handlar inte om manliga eller kvinnliga gyn utan enbart om topic vilket är ett specifikt fall.

Mycket kvinnohat.
Har namn på äcklet kommit fram?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in