2022-07-11, 00:53
Medlem
Gothenburgers avatar
Sjukt oproffsigt. Inte OK någonstans i världen. Inte ens i Brasilien eller russland
Citera
2022-07-11, 01:10
Moderator
Parongatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelbarnen
Verkar vara en omdömeslös idiot. En läkare, speciellt manliga gynekologer, ska inte följa sina patienter på sociala medier. Det gäller även andra vårdyrken, om jag tex jobbar som psykiatriskötare, inte fan ska jag skicka då facebookförfrågan till mina patienter.

Verkligen så. Det vore mycket intressant att få reda på vem denne högst oprofessionelle läkare är. Det är samma skit som när någon ung tjej beställer hem mat från Foodora, och mopedbudet letar upp hennes telefonnummer och skickar SMS.
Citera
2022-07-11, 01:49
Medlem
BasedChads avatar
Hade rollerna varit ombytta hade den emotionella responsen hos flashbackarna varit obefintlig.

Oproffsigt? ja.
Äckel? Nej.
Citera
2022-07-11, 02:31
Medlem
Blondinss avatar
Oproffsigt? Ja.
Äckel? Ja.

Står ingenstans om att "dom blev vänner". Hade knappast blivit en nyhet då. Att så många förminskar detta beteende säger ett och annat om gemene Flashbackare.
Citera
2022-07-11, 02:33
Medlem
CrackerPowers avatar
-
Någon som tror han smygfilmar?
Citera
2022-07-11, 06:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Hade du kunnat valt det om det uppstått en komplikation och en manlig läkare kommit och ska använda tång, sugklocka etc?
Krävt en kvinnlig läkare? Tror du att du hade fått det?
De övriga tillfällen förstår jag att det har gått att lösa.

'Stora krav vissa människor har!
Man kan tro de är födda på 1700-talet!"
Faktum är att båda mina barn togs ut med sugklocka och vem som gjorde det har jag ingen aning om. I det läget bryr man sig inte om ngt alls! Man är inte kvinna då utan mer ett krigsoffer.
Citera
2022-07-11, 06:37
Medlem
Cykelbarnens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parongatan
Verkligen så. Det vore mycket intressant att få reda på vem denne högst oprofessionelle läkare är. Det är samma skit som när någon ung tjej beställer hem mat från Foodora, och mopedbudet letar upp hennes telefonnummer och skickar SMS.
Du har rätt.

Och läkaren har en maktrelation till patienten då han har intim information om denne, att då på detta vi då söka upp patienten via nätet är helt absurt. Vad är nästa steg, att han börjar kommentera på patientens instagram eller facebook-konto och därmed begår sekretessbrott? Han ska bli av med läkarlicensen och inget annat. Idiot..
Senast redigerad av Cykelbarnen 2022-07-11 kl. 06:44.
Citera
2022-07-11, 06:42
Medlem
Cykelbarnens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blondins
Oproffsigt? Ja.
Äckel? Ja.

Står ingenstans om att "dom blev vänner". Hade knappast blivit en nyhet då. Att så många förminskar detta beteende säger ett och annat om gemene Flashbackare.

Det sedvanliga kvinnohatet dyker upp såfort ett ämne tas upp där en kvinna är inblandad.

Ja det är synnerligen ett äckel som denna läkare är, speciellt då han är en gynekolog, beteendet är ytterst olämpligt och han borde tas in för granskning, om möjligt bli av med jobbet.
Citera
2022-07-11, 09:11
Medlem
jools75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif-o-billy
Nä det betyder inte att man accepterar alla följare din idiot. Öppen profil innebär att alla kan se profilen och vad som finns i den. Men ska du följa någon måste du aktivt välja "följa". Jag har öppen profil, men när jag får meddelande om att någon tjej/kvinna följer mig och att det är tydligt att hon söker kontakt för att erbjuda sexuella tjänster eller bilder då blockerar jag henne direkt
Klart man måste aktivt välja följa. Tror du Instagram skulle göra en sån funktion att alla användare automatiskt följer ett par miljoner andra konton 😃

Idiot.
Citera
2022-07-11, 09:45
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maratonmaniker
Faktum är att båda mina barn togs ut med sugklocka och vem som gjorde det har jag ingen aning om. I det läget bryr man sig inte om ngt alls! Man är inte kvinna då utan mer ett krigsoffer.
Oki, så då är det ok? Och en manlig urolog?

Fattar hur ni tror att gynläkare bryr sig om ert underliv, som de ser dagarna i ända!
Citera
2022-07-11, 09:48
Avslutad
Ofyfan man kan inte låta män vara män längre I det här landet? Han tyckte la bara att hon hade en snygg fetta och tänkte det kunde vara börja på något nytt? Det var kärlek vid första ögonkastet.
Citera
2022-07-11, 11:01
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenEvigeSvennen
Ofyfan man kan inte låta män vara män längre I det här landet? Han tyckte la bara att hon hade en snygg fetta och tänkte det kunde vara börja på något nytt? Det var kärlek vid första ögonkastet.
Olämpligt beteende.
Synnerligen oproffsigt och inte alls ok.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in