Citat:
Så här skrev "niokilometer" redan i sitt ANDRA inlägg i den här tråden :Andas lite istället.
Jag förstår att man kan surna till och häva ur sig något i affekt, men se vad du själv skrivit de senaste dagarna.
Vi hade sluppit det om du sakligt hade hänvisat till källorna för dina påståenden.
Du kastar ju sten i glashus. Gnäller på andra men ser tydligen inga problem med hur du själv slänger ur dig saker.
Apropå att föra tråden framåt.
Ensamrätt i tråden??
Blottar min egna agenda??
Något du vill diskutera eller något du kände dig tvungen att slänga ut i affekt?
Jag förstår att man kan surna till och häva ur sig något i affekt, men se vad du själv skrivit de senaste dagarna.
Vi hade sluppit det om du sakligt hade hänvisat till källorna för dina påståenden.
Du kastar ju sten i glashus. Gnäller på andra men ser tydligen inga problem med hur du själv slänger ur dig saker.
Apropå att föra tråden framåt.
Ensamrätt i tråden??
Blottar min egna agenda??
Något du vill diskutera eller något du kände dig tvungen att slänga ut i affekt?
"Man måste närmast var hjärndöd om man tror SE skulle ha minsta med mordet att göra"
Förvånas du över att han irriterar folk och att det blir en massa skriverier i affekt med såna debattörer?
Din senaste argumentation var att fastna väldigt länge vid ett ev. sakfel från en person som irriterat sig på honom ...
Du skulle istället bara ha kunna tänka att det kan ha varit skrivit i affekt vs ett troll och bara skriva sakligt och korrekt att "det finns faktiskt inga belägg för ..."
Snälla , försök hjälpa till att höja nivån istället - du kan så mycket bättre än så här - du har samlat på dig en hel del kunskaper om Palmemordet och jag tycker du är bra som bollplank även om vi ofta tycker olika ...
Jag tror ändå vi borde kunna enas om att så länge tråden handlar om att samla poäng / "one-up-manship" och trollning/aggression så blir kvaliteten bara lägre och lägre och sakfrågorna hamnar helt i skymundan ...