Jag har länge haft lite yngre människor i min närhet som följt den här grabben och spelat upp hans musik och videos för mig. Nu efter att viss irritation satt in så har jag satt mig ned och själv kollat en hel del av de senaste han/de har på youtube och vilken lirare. Tack Gud att vi är i från olika lager av tårtan.
Att den här grabben och hans tjej ska ha blivit någon typ av idoler är skrattretande.
Han sitter där på sociala media utan att visa något tecken på att ha lärt sig, utan att ta ansvar gentemot den yngre generationen som följer honom (där han har alla möjligheter i världen att vara en stark förebild och göra verklig fucking skillnad) där han skulle kunna lära dem hur man gör bättre.
Ta hand om sin Familj, skicka pengar till sina barn i stället för att punda bort dem. Försök göra ungarna stolta, göra sin mamma glad och se till att hon inte oroar sig.
Sök hjälp, gå behandling, få terapi i stället för att lägga över det på flickvännen speciellt när hon redan verkar vara väldigt formbar och i behov av stöttning för att inte tappa sin identitet helt. Det är jävligt tråkigt att se.

fan, han är kändis... hade han verkligen varit häktad/blivit hämtad av insatsstyrkan så hade det skrivits om det i media. Att bara sitta på IG,YT och måla fasaden och snacka skit då får man kanske äta soppa framför kameran i stället.
Om du inte vet hur man ljuger trovärdigt så håll käften.