2022-07-09, 13:58
Medlem
Jag har länge haft lite yngre människor i min närhet som följt den här grabben och spelat upp hans musik och videos för mig. Nu efter att viss irritation satt in så har jag satt mig ned och själv kollat en hel del av de senaste han/de har på youtube och vilken lirare. Tack Gud att vi är i från olika lager av tårtan.

Att den här grabben och hans tjej ska ha blivit någon typ av idoler är skrattretande.
Han sitter där på sociala media utan att visa något tecken på att ha lärt sig, utan att ta ansvar gentemot den yngre generationen som följer honom (där han har alla möjligheter i världen att vara en stark förebild och göra verklig fucking skillnad) där han skulle kunna lära dem hur man gör bättre.
Ta hand om sin Familj, skicka pengar till sina barn i stället för att punda bort dem. Försök göra ungarna stolta, göra sin mamma glad och se till att hon inte oroar sig.
Sök hjälp, gå behandling, få terapi i stället för att lägga över det på flickvännen speciellt när hon redan verkar vara väldigt formbar och i behov av stöttning för att inte tappa sin identitet helt. Det är jävligt tråkigt att se.
fan, han är kändis... hade han verkligen varit häktad/blivit hämtad av insatsstyrkan så hade det skrivits om det i media. Att bara sitta på IG,YT och måla fasaden och snacka skit då får man kanske äta soppa framför kameran i stället.
Om du inte vet hur man ljuger trovärdigt så håll käften.
Citera
2022-07-09, 14:08
Medlem
Gold94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lumerasken
Jag har länge haft lite yngre människor i min närhet som följt den här grabben och spelat upp hans musik och videos för mig. Nu efter att viss irritation satt in så har jag satt mig ned och själv kollat en hel del av de senaste han/de har på youtube och vilken lirare. Tack Gud att vi är i från olika lager av tårtan.

Att den här grabben och hans tjej ska ha blivit någon typ av idoler är skrattretande.
Han sitter där på sociala media utan att visa något tecken på att ha lärt sig, utan att ta ansvar gentemot den yngre generationen som följer honom (där han har alla möjligheter i världen att vara en stark förebild och göra verklig fucking skillnad) där han skulle kunna lära dem hur man gör bättre.
Ta hand om sin Familj, skicka pengar till sina barn i stället för att punda bort dem. Försök göra ungarna stolta, göra sin mamma glad och se till att hon inte oroar sig.
Sök hjälp, gå behandling, få terapi i stället för att lägga över det på flickvännen speciellt när hon redan verkar vara väldigt formbar och i behov av stöttning för att inte tappa sin identitet helt. Det är jävligt tråkigt att se.
fan, han är kändis... hade han verkligen varit häktad/blivit hämtad av insatsstyrkan så hade det skrivits om det i media. Att bara sitta på IG,YT och måla fasaden och snacka skit då får man kanske äta soppa framför kameran i stället.

Jag har skrivit förr att jag faktiskt tror på riktigt att han är lite efterbliven alternativt tappat lite för många hjärnceller i sitt knarkande.

Så jävla pinsamt av dom att ljuga ihop den här sista historien om insatsstyrkan, trodde dom verkligen att någon skulle gå på den..😂😂
Citera
2022-07-09, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drrty
Först på tumbnailen stod det att han bara hamnade i häktet, nu står det GRIPEN AV INSATSSTYRKAN, vilken psykos.
Men dom båda tycker sånt är tufft, Alva går igång på att höra Alex berättelser å hon får bekräftelse på vilken cool kille hon lyckats haffa av alla som hon skickade brev till innan Alex.
Hon sitter glatt i bakgrunden och avslutar eller bekräftar hans meningar, ständigt ständigt
Sorgligt sorgligt..
Citera
2022-07-09, 15:24
Medlem
Jag undrar om det är sant att Alva faktiskt skrev till Abbeblattelito under tiden hon skulle ha skrivit till flera män på anstalt/häkte(?), skrev hon bara till Alex?

Och nej Alex o Abbedramat har inte med vad någon tidigare skrev utan det handlade om att ett fejkkonto som inte var Abbe men utgav sig för det hade snackat skit om Alva. Så det är helt separat. Jag tror inte Alva skrev till Abbe isåfall vill jag se bevis :3
Citera
2022-07-09, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoReY
Jag undrar om det är sant att Alva faktiskt skrev till Abbeblattelito under tiden hon skulle ha skrivit till flera män på anstalt/häkte(?), skrev hon bara till Alex?

Och nej Alex o Abbedramat har inte med vad någon tidigare skrev utan det handlade om att ett fejkkonto som inte var Abbe men utgav sig för det hade snackat skit om Alva. Så det är helt separat. Jag tror inte Alva skrev till Abbe isåfall vill jag se bevis :3

Det är bekräftade uppgifter, ja. Abbe Blattelito stod högre på hennes lista än AC vilket säger ganska mycket, men hon fick nobben av Abbe.
Citera
2022-07-09, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lumerasken

Så djävla bra ..
Citera
2022-07-09, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swineflu
Exakt så… Nu har alva bestämt sig för att täcka sig.
Hon sitter i soffan och ”ville täcka sina ben” med en kudde, samtidigt som hon varken täcker axlar, hår eller bröst 🤦🏽‍♀️
Ingen koll på reglerna i islam.

Tror det här täckandet uppmuntras massor av Alex, då hamnar hon automatiskt i bakgrunden sakta men säkert.

Hon kommer inte kunna vara med och dricka när han tar nästa återfall för hon är en troende kvinna då.
Han kommer äntligen få sig sin egentid på det sättet 😅 slugt som fan…

Alva Alva Alva... "Nu ska vi spela in en video" men kan inte ta ett par minuter att faktiskt klä på sig. Att göra någon slags ansträngning för att följa upp tidigare ord med handling det är tydligen överkurs. I stället sitter hon bara där och SÄGER att hon vill täcka sig. Framförhållning.
Att påstå sig vara något i ord men inte i handling .... ajajaj. Fy skäms.
Hon är annars en söt tjej som kan bli väldigt fin när hon vuxit ur babyhullet. Tycker hon är riktigt gullig med sina hamsterkinder men hon blir genast mindre tilldragande då hon öppnar munnen och har den där tomma blicken. Det skulle vara väldigt tråkigt om hon undviker att utveckla sin identitet på grund av sitt val av man. Samtidigt förstår jag honom, en liten bekräftelsetörstande sak med liten flickröst som sitter med sina stora ögon och lyssnar, håller med och stryker ens ego och dase (de tidigare videos jag sett med henne ser hon mer ut som en typisk kornhora) Men hade det varit för 10 år sedan hade jag tryckt henne jag med.
Citera
2022-07-09, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Det är bekräftade uppgifter, ja. Abbe Blattelito stod högre på hennes lista än AC vilket säger ganska mycket, men hon fick nobben av Abbe.

Bekräftat vart och av vem? På flashback?
Citera
2022-07-09, 17:03
Bannlyst
Jag hörde själv att Nyblivna Muslim Äckel Alva blev dissad av Blattelito

Och om det är sant, då önskar jag henne all helvete.

Muslim Alex kommer ändå utföra det rätta mot henne.
En svart muslim är inte och leka med om man är blond tjej.
Det blir ett helvete.
Underkastelse och lyda mannen, raka rövar och allt möjligt sjukt.

Mannen får slå kvinnan om hon tar en Öl och grejjer.

Och detta med Abbe kan få ALEX bli riktigt galen och arg mot fängelse raggar slynan.
Hon får mycket tufft vilket hon förtjänar för att växa upp.

Vilket ställe är dom på ?
Tipsa turkpolisen att två muslimer knarkar, en svart man och en blond muslim tjej knarkar där, så båda får fängelse.

Turkar gillar inte sånt beteende i deras länder, det blir hårda tag
Det behöver dom
Citera
2022-07-09, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaptenwhite

Det blir ett helvete.

Och detta med Abbe kan få ALEX bli riktigt galen och arg mot fängelse raggar slynan.

Tipsa turkpolisen att två muslimer knarkar, en svart man och en blond muslim tjej knarkar där, så båda får fängelse.

Det behöver dom
Oliver garden tror jag det heter där d bor, i Avsallar området tillhör Antalya
Citera
2022-07-09, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Jag tyckte hon sa i någon video på någon fråga om vad hon skulle göra om Alex föll tillbaka i gamla vanor, och tror att hon sa att hon inte hade pallat det och att han hade fått do his thing och komma tillbaka när han är normal igen. Men hon är så medberoende och förmodligen kär så hon har nog svårt att släppa honom.
Hoppas hon inser något innan hon är för trasig, och går vidare istället. Tror inte dom är bra för varandra helt enkelt, eller Alva är väl bra egentligen, hon försvarar honom och ser över alla hans fel men frågan är om det är värt hennes eget mående i längden
Alva är inte fullt utvecklad i hjärnan än tyvärr. Och utvecklingen står stilla medans hon är med AC sorgligt nog. Kunde blivit ngt bättre av henne, men han kommer förstöra henne ännu mer, hon hade säkert suttit för honom också! Rangelbenet Alex ( noterbart att han aldrig filmar sina smala pundar ben, måste ha feta komplex) går det tyvärr inte att göra ngt åt, finns varken hopp eller hjärnkapacitet
Citera
2022-07-09, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaptenwhite

Det blir ett helvete.

Det behöver dom
dom är inga riktiga muslimer, vadå konverterat? För det första ta bort tatueringarna, alva täcker sig ett skämt i tajta kläder, lösa kläder ska det va så man inte ser formerna, dom flesta Gambia mussar skiter I islam ,dom knarkar,röker, äter gris ett djävla spel för galleriet bara, störda i huvudet bägge två..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in