2021-04-15, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil789
Har sett latinos som ser ut som honom

Gambian/svensk
Citera
2021-04-15, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vanligman
Skyddad identitet kräver ansökan varje år så jag vet inte vad du menar med långsiktig?

Utskriven från Sverige? Jaha det visste jag inte att han var vad menar du?

Jag bor inte längre i Sverige, men syns ändå i Mrkoll?

Det stämmer. Vi publicerar fortsatt uppgifter om personer som har utvandrat. Publiceringen kan
komma att upphöra om personen inte återvänder till Sverige under en längre tid.

https://mrkoll.se/om/kundservice-publicerade-uppgifter/

Kan bara svara för mig själv och dom jag känner, har tre vänner plus mig som flyttade samtidigt och bor i samma stad i utlandet. På oss alla så står det adress okänd 0000 på mrkoll. Ingen av oss uppgav adressen i utlandet till skatteverket, utan dom skrev ut oss utan informationen om vart vi befinner oss exakt. Står bara land när vi loggar in.

Har både familj och bekanta med skyddad adress och det varierar hur det ser ut, beroende på hotbilden. Kan vara en tillfällig eller permanent hotbild.
Citera
2021-04-15, 13:12
Medlem
Råkade av en händelse komma in på hans flickväns live inatt, där hon sa att Alex satt och att han skulle sitta ”en kortare period”. Hon har i övrigt väldigt onykter och såg inte så pigg ut tyvärr.
Citera
2021-04-15, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av onemanarmy93
Kan bara svara för mig själv och dom jag känner, har tre vänner plus mig som flyttade samtidigt och bor i samma stad i utlandet. På oss alla så står det adress okänd 0000 på mrkoll. Ingen av oss uppgav adressen i utlandet till skatteverket, utan dom skrev ut oss utan informationen om vart vi befinner oss exakt. Står bara land när vi loggar in.
Men då kan ju alla dom som vill gömma sig uppge en adress hos en kompis kompis utomlands och på så sätt få skyddad id kan man säga?
Citera
2021-04-16, 09:04
Medlem
MeinKampfs avatar
Citat:
Det ser ut sådär för alla som blivit utskrivna från Sverige utan att ha uppgett adressen i landet där man bor i. Står precis likadant på mig, har inget med skyddad adress att göra. Då försvinner allt från Eniro, hitta, mrkoll, merinfo osv.

Ett krav för långvarig skyddad adress krävs det oftast att du byter namn som inte registreras offentligt. Enda gången det inte är så om du tillfälligt boende pga hotbild, då står din adress kvar som vanligt.

Alex hade tveksamt sökt om skyddad adress, han kommer dö som han lever.

Den vanligaste anledningen till varför det saknas adress är för att man är bostadslös. Förr skrevs man då på senast kända församling, men det verkar inte vara regel längre. Det är väl ingen hemlighet att Alex är hemlös. Nästan alla lallare i samma kategorin delar Alex bostadssituation, eller snarare avsaknaden av den.
Citera
2021-04-16, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av balsameradleopard
Råkade av en händelse komma in på hans flickväns live inatt, där hon sa att Alex satt och att han skulle sitta ”en kortare period”. Hon har i övrigt väldigt onykter och såg inte så pigg ut tyvärr.
Ja han dömdes i mars i år till fängelse i 4 mån pga en misshandel som ägde rum på Kumla Anstalten 2017.
Citera
2021-04-16, 19:24
Medlem
GastonLeMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pattknullaren
Låter som du pratar om ett chelsey grin aka golgrimma, där man snittar upp munnen för att visa att personen inte är att lita på.

Ser ut som Alex lidit av svår acne.

Tommy Flanagan, skådis i ”Sons of anarchy” har just en Chelsey grin.

OnT. Lyssnade på Alex låt ”Häromkring” och han upprepar ” Vigos” , vad betyder det?
Är det från latin, vi strider, typ?
Citera
2021-04-16, 23:38
Medlem
TheCryptKeepers avatar
Citat:
Han var habbad och skar upp sitt eget ansikte. Fråga han själv eller någon som känner han. Det är därför han inte vill prata om det.
Då var jag inte helt ute och cyklade
Citera
2021-04-16, 23:46
Medlem
TheCryptKeepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GastonLeMan
OnT. Lyssnade på Alex låt ”Häromkring” och han upprepar ” Vigos” , vad betyder det?
Är det från latin, vi strider, typ?
Han säger "vi är goons"

"What is goon slang for?
-a stupid person,
man hired to terrorize or eliminate opponents,
enforcer sense."
Citera
2021-04-17, 07:16
Medlem
Schaefers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maaraadona
Ja han dömdes i mars i år till fängelse i 4 mån pga en misshandel som ägde rum på Kumla Anstalten 2017.

Då är det väl läge att zappa in en dom eller ngt på det då?
Citera
2021-04-17, 20:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av balsameradleopard
Vad heter hans flickvän?
Citera
2021-04-18, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maaraadona
j
Läste om det här: https://samnytt.se/rapstjarna-hanar-rattsvasendet-efter-frikannande-for-avrattning-mordar-for-pengar/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in