2022-07-04, 14:17
Medlem
Världen hade vart en bra plats om alla va lika godtrogna som vissa av er här på FB är.

Alva har alex i ett järngrepp, hon är äckligt narcisistisk. Knulla er som vägrar fatta men nie helt brända ni fokuserar på helt fel grejer som snickers o religion.
Citera
2022-07-04, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abbaslutfisk
Menade en månad inte sex månader sorry

Ja ellerhur du menade det va.. Eller så googlade du fram svaret nu och kan inte ens erkänna att du är en jävla lallare
Citera
2022-07-06, 00:52
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 031Hisingen
Världen hade vart en bra plats om alla va lika godtrogna som vissa av er här på FB är.

Alva har alex i ett järngrepp, hon är äckligt narcisistisk. Knulla er som vägrar fatta men nie helt brända ni fokuserar på helt fel grejer som snickers o religion.

Förklara gärna vad det är vi ska förstå då!

Hade själv en yngre kille efter mig länge, en narcissist med borderline dessutom, som trodde vi var något slags par trots att jag sagt nej 7 gånger. Han trodde nog också han hade mig i ett järngrepp men nä, en dag bad jag honom flyga och fara åt helvete nere på torget framför alla nyfikna människor. Han grät och fick gå hem med svansen mellan bena. Efter ungefär 34335 samtal och att sitta i timmar utanför min dörr på natten så gav han äntligen upp.

Dom enda personerna man kan ha i ett järngrepp är dom som tillåter en att ha det. Har man lite självrespekt när det gäller såna personer så ber man dom enkelt att dra åt tjotahejti och sen är det klart.
Så enkelt är det
Citera
2022-07-06, 14:14
Medlem
maxatdunders avatar
Alva tatuerade över sitt kors vid örat, tror inte hon fick ha kvar det av Alex. Och visst, hon kommer aldrig erkänna men sanningen är att Alex har haft enorm inflytande på henne då hon plötsligt ska konvertera till islam och i framtiden bära heltäckande, ja de har dem sagt i en av sina videos. Hon hade aldrig ens tänkt tanken om inte hon träffat Alex.

Jag tror Alex inte växt upp, är fortfarande fast i 18-års åldern. Ena sekunden säger ber han till gud 5 gånger och samma kväll bankar han på bussar och hotar taxichaufförer, senare mot kvällen ligger han med rullande ögon som tittar rakt upp pannloben pga att rökt gatucrack. Verkligen en ansvarsfull och jordnära fadersfigur.
Citera
2022-07-06, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maxatdunder
Alva tatuerade över sitt kors vid örat, tror inte hon fick ha kvar det av Alex. Och visst, hon kommer aldrig erkänna men sanningen är att Alex har haft enorm inflytande på henne då hon plötsligt ska konvertera till islam och i framtiden bära heltäckande, ja de har dem sagt i en av sina videos. Hon hade aldrig ens tänkt tanken om inte hon träffat Alex.

Jag tror Alex inte växt upp, är fortfarande fast i 18-års åldern. Ena sekunden säger ber han till gud 5 gånger och samma kväll bankar han på bussar och hotar taxichaufförer, senare mot kvällen ligger han med rullande ögon som tittar rakt upp pannloben pga att rökt gatucrack. Verkligen en ansvarsfull och jordnära fadersfigur.

Hon har väl redan konverterat? Tror hon sa att hon gjorde det 2020. Men ja, absolut att det beror jävligt mkt på Alex, märks att hon anpassar sig som fan efter honom. Även om hon inte vill säga det själv.

Håller med dig om att det känns som att Alex inte har växt upp än. Han har ju uppenbarligen problem som kräver mer åtgärder än gym och böner, vilket jag hoppas att han kommer underfund med. Tycker för övrigt att det är helt sjukt att Alva bara "Alex ville sluta och köra när jag var gravid". Hans track record visar ju jävligt dåligt resultat på den fronten, tror ju säkert att han sa så till sin baby mama också.
Citera
2022-07-06, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nemmirc
Jag är så himla nyfiken på varför ni som avskyr Alex så himla mycket slaviskt följer dom på YouTube, Instagram osv. Förstår ju att ni officiellt inte gör det och aldrig skulle våga trycka Subscribe eller Följ. Blev ni besvikna nu när videon inte var en "Återfall, del.2"?

Tycker man detta par är så vidrigt som ni påstår så betalar man väl inte deras lön och ser till så de får löneökning varje månad? Förstår ni inte att så länge ni är här inne och uttrycker hat, tittar på deras videos och följer deras sociala medier oavsett ni gör de i smyg eller inte så tjänar de tusentals kronor på det. Det är ni som genererar deras inkomst.

Skulle ni verkligen tycka det var så lamt skulle ni väl inte diskutera det som det hetaste och mest intressanta diskussionsämnet i världen? Eller? Ni verkar mer besatt i dom än Alva i Alex. Tror MrsLibra är lite avundsjuk på Alva, haha. Eller snarare, väldigt avundsjuk. Hon spenderar mer tid i diskussionstråden än paret gjort i Turkiet.

Ni är mycket larviga, eller möjligtvis dumma.

Heja Alex!
Ursäkta vad sa du nu igen? Ingen återfall del 2?😂 ber om ursäkt för att ha för ut fattade meningar 😂
Citera
2022-07-06, 21:50
Medlem
Snaskalasets avatar
Efter senaste videon har man totalt tappat hoppet. "Detta är absolut sista gången" så brukar det låta, tror han är helt fast nu. Dessutom manipulerar han sin flickvän och är en riktig jävla mytoman.
Citera
2022-07-06, 22:00
Medlem
Har kollat på Alex videos till och från i några veckor nu, mest haft videos i bakgrunden medans jag gjort annat. Hans storytime-videos var rätt underhållande att se på, då man fick höra historier om hur det kan vara att sitta inne.
Första videon efter fängelsevistelsen var jag kluven till. Klart att det finns folk som ser underhållningsvärdet i att se videos om en drogberoende person försöka bli frisk, men är verkligen youtube rätt plattform? Ska youtubeintäkter hjälpa honom att bli fri från drogerna? Känns inte direkt som det mest effektiva sättet, men samtidigt så var det såklart intressant att se.

Vuxna människor som ser dessa videos kan väl förhoppningsvis se hur jäkla tragiskt detta egentligen är. Människor som förstör sina egna liv. Har inte ens sett 20 minuter av den nya videon och jag kan inte ens tycka synd om dem längre. Jag förstår inte hur han kan få ha sina videos monetized.
Har ingen aning om vilken åldersgrupp som följer Alex (och Alva) men jag hoppas för guds skull att inga underåriga har honom som förebild.
Citera
2022-07-06, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snaskalaset
Efter senaste videon har man totalt tappat hoppet. "Detta är absolut sista gången" så brukar det låta, tror han är helt fast nu. Dessutom manipulerar han sin flickvän och är en riktig jävla mytoman.
En narcissist ut i fingertopparna! Han vill ha lite, och det bästa av alla världar och han ser till att ta för sig! Detta kommer vi få se mer av nu framöver. Perioder av hans "rusher", och perioder när han måste tjäna pengar. Han kommer få det att funka! För Alva kommer va där, dock mer och mer i bakgrunden som en skugga av honom, och ingen alls egen personlighet kvar själv! Kanalen har bytt namn, men han pratar fortfarande bara i "jag" form och tar upp 9/10 delar av kameran! Och hela tiden måste hon bekräfta honom och hans historier och han vill höra dem om och om igen från henne!
Citera
2022-07-06, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
En narcissist ut i fingertopparna! Han vill ha lite, och det bästa av alla världar och han ser till att ta för sig! Detta kommer vi få se mer av nu framöver. Perioder av hans "rusher", och perioder när han måste tjäna pengar. Han kommer få det att funka! För Alva kommer va där, dock mer och mer i bakgrunden som en skugga av honom, och ingen alls egen personlighet kvar själv! Kanalen har bytt namn, men han pratar fortfarande bara i "jag" form och tar upp 9/10 delar av kameran! Och hela tiden måste hon bekräfta honom och hans historier och han vill höra dem om och om igen från henne!

Exakt så… Nu har alva bestämt sig för att täcka sig.
Hon sitter i soffan och ”ville täcka sina ben” med en kudde, samtidigt som hon varken täcker axlar, hår eller bröst 🤦🏽‍♀️
Ingen koll på reglerna i islam.

Tror det här täckandet uppmuntras massor av Alex, då hamnar hon automatiskt i bakgrunden sakta men säkert.

Hon kommer inte kunna vara med och dricka när han tar nästa återfall för hon är en troende kvinna då.
Han kommer äntligen få sig sin egentid på det sättet 😅 slugt som fan…
Citera
2022-07-06, 22:41
Medlem
Snaskalasets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swineflu
Exakt så… Nu har alva bestämt sig för att täcka sig.
Hon sitter i soffan och ”ville täcka sina ben” med en kudde, samtidigt som hon varken täcker axlar, hår eller bröst 🤦🏽‍♀️
Ingen koll på reglerna i islam.

Tror det här täckandet uppmuntras massor av Alex, då hamnar hon automatiskt i bakgrunden sakta men säkert.

Hon kommer inte kunna vara med och dricka när han tar nästa återfall för hon är en troende kvinna då.
Han kommer äntligen få sig sin egentid på det sättet 😅 slugt som fan…

Sånt jävla hyckleri kring dessa två. De får inte äta fläsk och Alva måste täcka sig, medan de super sig redlösa och knarkar. Riktigt trogna muslimer
Citera
2022-07-06, 23:24
Medlem
Crawzs avatar
Lite skumt att hon ska raka hans röv också, nu är jag ju singel, men inte fan hade jag fått min flickvän raka min rumpa. Nej, ingen går nära mitt anus förutom jag själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in