2022-08-12, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Om jag inte minns fel nu så nämner de det hela med lägenhetsstölderna bl.a I den videon när de visar upp den lilla lägenheten de hade först, med noll existerande kök. Precis när de skulle flytta visade de upp den lite och sa att de skämdes för den och inte verkar visa den innan. Har för mig de nämnde allt då. Om nån orkar kolla efter. Men det har nämnts många ggr..
Jag tror det är i en eller fler q&a, måste va det eftersom följare frågar hur de bor. Sannolikt då någon av de många fängelse q&a. Försökte kolla, men insåg hur jobbigt det va att se på dessa videos, dels för man inser att Alex nog inte va definitivt "nykter"
Dels för hur Alva sitter och tittar på honom och avslutar varenda jävla mening till honom och avgudar hans äckliga kriminella historier!
Hon har iaf gjort baby steps sen dess, märkte jag nu. Inte samma idol dyrkan men ändå jätte idol dyrkan!
Citera
2022-08-12, 15:29
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baraettfan96
Killen har förlorat sin pappa sluta va så dryga ,, kan inte varit lätt att leva utan en fadersgestalt hela livet , tänk lite ..

En styvfar, en granne, en död pappa och ingen fadersgestalt alls är samtliga bättre alternativ än en drog- och våldskriminell pappa. Det gäller dock att barnen inte utsätts för annat vuxet skitfolk. Frågan är om mamman lyckades med den uppgiften med tanke på vilken sorts man hon valde att skaffa barn med.
Senast redigerad av Lava 2022-08-12 kl. 15:42.
Citera
2022-08-12, 15:38
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Jag tror det är i en eller fler q&a, måste va det eftersom följare frågar hur de bor. Sannolikt då någon av de många fängelse q&a. Försökte kolla, men insåg hur jobbigt det va att se på dessa videos, dels för man inser att Alex nog inte va definitivt "nykter"
Dels för hur Alva sitter och tittar på honom och avslutar varenda jävla mening till honom och avgudar hans äckliga kriminella historier!
Hon har iaf gjort baby steps sen dess, märkte jag nu. Inte samma idol dyrkan men ändå jätte idol dyrkan!

Det var en plåga men nu hittade jag!

Denna flyttvloggen som jag anade, från 5:00. Där beskriver de exakt hur de gjorde när de stal andras hem..Stolta är de också.... SVIN

https://youtu.be/ia8vNqOYiiQ
Citera
2022-08-12, 15:40
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Vilken video?

Från 5:00 (hur de "baxade" lägenheter)
Citera
2022-08-12, 15:48
Medlem
Citat:
Det var en plåga men nu hittade jag!

Denna flyttvloggen som jag anade, från 5:00. Där beskriver de exakt hur de gjorde när de stal andras hem..Stolta är de också.... SVIN

Ja fyfan!
"innan bara baxa vi andras lägenheter"
Spyr! Och det äckliga kroppspråket han ligger inne med! Hundra på att dem hotats ut med våld o har dem vägrat har Alex bett dem googla hans namn med det storhetsvansinne han har! Sen har de kanske max fått en femhundring på swich, med tanke på hur snål Alex verkar vara! Erbjuder 1 lax för o köra runt halva Sverige, eller hyr turistbåt och kallar det lyx yacht! Och dricksar en röding. På en riktig yacht brukar man dricksa runt 50k!
Avskum
Citera
2022-08-12, 15:50
Medlem
Citat:
Killen har förlorat sin pappa sluta va så dryga ,, kan inte varit lätt att leva utan en fadersgestalt hela livet , tänk lite ..
HAHAHA sök hjälp för helvete, du kan inte påstå att hans beteende är rättfärdigat pga att hans pappa dog när han var mindre ? Så om min pappa skulle vara död så skulle jag kunna sno folk lägenheter, göra bedrägerier, utpressa folk på pengar, slå tjejer och mörda någon och det skulle vara lugnt i dina ögon ??
Citera
2022-08-12, 16:04
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av User1945
HAHAHA sök hjälp för helvete, du kan inte påstå att hans beteende är rättfärdigat pga att hans pappa dog när han var mindre ? Så om min pappa skulle vara död så skulle jag kunna sno folk lägenheter, göra bedrägerier, utpressa folk på pengar, slå tjejer och mörda någon och det skulle vara lugnt i dina ögon ??

Hahaha ja med det tänket hade det inte varit många skötsamma kvar direkt... Jävla nötter. Säger en del om den som skrev inlägget.
Citera
2022-08-12, 16:12
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Det där med att baxa någons hem var beyond pundigt beteende.

Hur lång tid tror ni det tar innan Alexs måste inställa sig igen?

Tror ni Alva överlever utan sin husgud?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av User1945

Haha roligast på länge. Men håller med dig till 110%. Hur fan tänker man som den som kommenterade det???
Citera
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Ja fyfan!
"innan bara baxa vi andras lägenheter"
Spyr! Och det äckliga kroppspråket han ligger inne med! Hundra på att dem hotats ut med våld o har dem vägrat har Alex bett dem googla hans namn med det storhetsvansinne han har! Sen har de kanske max fått en femhundring på swich, med tanke på hur snål Alex verkar vara! Erbjuder 1 lax för o köra runt halva Sverige, eller hyr turistbåt och kallar det lyx yacht! Och dricksar en röding. På en riktig yacht brukar man dricksa runt 50k!
Avskum

Så balla de känner sig när de återberättar. "i Helsingborg gick det ju riktigt bra" Antar att de lyckades skrämma iväg någon riktigt länge från sitt hem.. Kan inte de människorna snälla träda fram.. Och snåla ja, vadå "vi swishade dem", kan knappast vara hela hyran väl? Nä fyy alltså, dags de åker dit och tas ner på jorden...
Citera
2022-08-12, 16:14
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EndlessLove
Haha roligast på länge. Men håller med dig till 110%. Hur fan tänker man som den som kommenterade det???

Man är nog likadan själv. Måste vara så.
Citera
2022-08-12, 17:29
Medlem
Citat:
Hahaha ja med det tänket hade det inte varit många skötsamma kvar direkt... Jävla nötter. Säger en del om den som skrev inlägget.
Citat:
Ursprungligen postat av EndlessLove
Haha eller hur, riktigt efterbliven kommentar 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in