2022-07-09, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dripatologi
Jag är 100% säker på att Olof tog Malin af daga alldedes själv, men han var 18 år och livet straffar honom tillräckligt…Kasta du första stenen, som har helt rent samvete
När det kommer till våldtäktsmord så är iaf mitt samvete 100% rent och jag ser inga hinder för att hiva iväg en sten i den riktningen. Du känns bara skenhelig i dina kommentarer i mitt tycke. Han sitter och ljuger fortfarande i vuxen ålder och förtjänar därför ingen jävla sympati.
Citera
2022-07-09, 10:41
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanttomen
[/b]

Inte så kvalificerat vill jag påstå. han minns och njuter! Att han ens drar till med storyn att 4 grabbar runkar över ett lik men påstår att han var chockad och förfärad, liksom ändå når klimax och drar iväg en sats visar ju på hur sjuk bild han har! 25 års inre plåga? du har inte fattat ett dugg!
Helt rätt, han får säkert stånd i sin fula kuk att berätta om onanerande över ett lik!
Han förtjänar samma behandling som han gav Malin, då skulle fegisen grina som en bebis.

Hur kan vissa tro att en sådan mördare som Olof mår dåligt över vad han gjort, han har endast ångest över att han åkte dit!
De verkar tro att de handlar om sig själva hur de skulle ha känt, inte en lustmördare som denna äckliga Olof.
Vissa människor är kusligt naiva/dumma.
Citera
2022-07-09, 10:48
Avslutad
Ibland önskar jag att "en okänd välgörare" åkte runt och diskret och effektiv tog dessa mänskliga? sopor av daga.
Börja med Malinfallet och sen Johanfallet.
Ingen kommer att sakna dessa båda herrar.
Citera
2022-07-09, 10:52
Medlem
Helt uppenbart att han ljuger i förhöret. Dock så får jag känslan av att han ”lånar” ur sanningen för att verka trovärdig och att täcka upp för sig själv. Den biten där han berättar om resan till Nordmaling t ex. Skulle inte förvåna mig om han åkte dit i syfte att gömma kroppen men ångrade sig. ”Ledaren” tänker jag är en karaktär baserad på hans mamma.
Citera
2022-07-09, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KriminoLogisk
På vilket sätt gör det hans historia smart?
Ingen i Husum har hört talas om det här kriminella gänget. Någon skulle ju veta om att existerade personer som sysslade med sådant du beskriver, men i det här fallet, också våld och mord.
Enligt mig är Olofs saga för en dåres försvarstal, rätt ok ur intelligentssynpunkt…I min lilla barndomsby(typ 300 invånare), har det framkommit på äldre dagar att 2 pappor hade sex med sina döttrar, en annan pappa till 3 fina barn jagade unga män trots att han älskade sin fru, någon rökte hasch m.m…Jag tror inte ett dugg på Olof, enligt mig bör han dömas till vård med särskild utskrivningsprövning. Han försvarar sig så det imponerar på en luttrad och härdad människa som mig, hur otroligt det än låter så kan en människa börja ”runka” när livet gör för ont…Orgasm lindrar lite och under kort tid livets smärta
Citera
2022-07-09, 12:06
Medlem
Citat:
Jag är patolog och inte psykiatriker, men jag tror att Sigmund Freud skulle förklarat Olof typ som jag gör …Lille Olof kan inte ens erkänna sitt brott för sig själv, för då dör han…Jag är redo att förlåta allt som är ärligt, trots min litenhet som människa

WTF har OW fått en dator med tillhörande Wi-Fi i häktet!?
Citera
2022-07-09, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
För att han har förståelse för din ”insikt” om att alla mindre samhällen är en bubblande smältdegel av homosexuella akter , orgier incest och grupprunk?
Grupprunk upplevde jag aldrig i min lilla by, hur ser din världsbild ut ifrån denna planeten och din mammas gata?
Citera
2022-07-09, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kindar87
GOP = Grabbar Onanera Perfekt.
Ska vi tolka din översättning av ”GOP” rätt, så hade Olof rätt avseende pluralis att de var flera som spred sin säd inför vinden
Citera
2022-07-09, 12:49
Medlem
Citat:
Ska vi tolka din översättning av ”GOP” rätt, så hade Olof rätt avseende pluralis att de var flera som spred sin säd inför vinden

Ironi.
Han har inte onanerat i grupp framför liket.
Undra hur lång tid det tid att onanerande till utlösning. Och vad tittade han på under tiden.
Är det någon här inne som försvarar hans historia, förklara för mig hur man kan glömma ett lik om man står framför den i minst 1 minut. Och varför man täcker för ansiktet. En hederssak när man ska besudla kroppen sen? Come on!
Citera
2022-07-09, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kindar87
Ironi.
Han har inte onanerat i grupp framför liket.
Undra hur lång tid det tid att onanerande till utlösning. Och vad tittade han på under tiden.
Är det någon här inne som försvarar hans historia, förklara för mig hur man kan glömma ett lik om man står framför den i minst 1 minut. Och varför man täcker för ansiktet. En hederssak när man ska besudla kroppen sen? Come on!
Källa på att Olof inte runkat i grupp i typ halvcirkel runt liket efter lilla oskyldiga Malin 16 år?
Citera
2022-07-09, 12:58
Medlem
Citat:
Källa på att Olof inte runkat i grupp i typ halvcirkel runt liket efter lilla oskyldiga Malin 16 år?

Ja du kanske var med din Lilla runkbulle.

Han ljuger tills motsatsen är bevisad. Om inte du kan träda fram och vittna. Du som tydligen håller både han och hans penis kär.
Citera
2022-07-09, 13:30
Medlem
Varför gjorde lille Olof så här emot Malin? Vad har hänt honom, han kom väl inte till jorden för att döda en liten tös
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in