Citat:
Ursprungligen postat av
DRAVKCAB
Förstahandsvittnet som berättar viskningsleken, TALANDE eller kanske snarare viskande. ATTACKEN på " Capital Buliding" berodde på Pelosis vägran att rusta upp med tillräcklig stor bevakning på grund av "bad optics" samt att poliserna öppnade upp portarna för folk att ta en liten tur in i denna OFFENTLIGA byggnad. Du berättar med detta att du fortfarande låtsas och kallar sanningen nonsens. Ingen är det minsta förvånad av denna osaklighet om och om igen, det hela talar om för oss att den enda som finns är osaklighet och irrelevans. Men detta visar du om och om igen redan i nästa inlägg kommer det berätta samma sak på repeat. Nonsen och osaklighet med ord staplade i underlig ordning.
Nu berättar du mer saker du vägrar, undra hur det låtit om D hade attackerat USA, Konstutionen och capital Buildning.
Då hade du inte vägrat något, utan då hade du tom tagit in allt som är fel också.(Vi har ju sett innan i tex valfusktrådarna.)
Spelar ingen roll om polisen skulle öppnat något, attackera är ändå inte tillåtet, vet du inte ens såna grundläggande saker?
Dock är det förstahandsvittnen som berättar vad som skett omkring dom, och det berättar du vägrar ta in.
Det betyder att du aldrig någonsin kan få rätt i denna tråden pga du vägrar, vad för dig säga nonsens som det?
Vad ska ditt nonsens ge emot fakta och förstahandsvittnen?
Om du är det allra minsta osäker på svaret, så ger ditt nonsens inget om FÖRHÖREN, det enda du berättar är att du säger tvärtom per automatik.
Ska bli skoj och se om vi får se innehåll i Rudy´s dator, med all den alkohol han drar i sig, så kan man nog räkna med att det finns smaskiga saker där och det gör dig orolig har jag sett.
SÅ orolig att du börjar hitta på saker redan nu om ryssar skulle hacka hans dator, varför skulle man hacka sitt eget lag kan man undra, men det har ju med att du vägrar gå med på allt som är dåligt för trumpen och detta utan bry sig om något annat.
Men jag vet vart bryt punkten var ifrån något som såg sakligt ut, till detta rena nonsens nu.
Och det var där ni insåg att oops, nu är det för övertydligt det var ett kuppförsök, då blev det tyst i många många dagar.
Och sen efter, ja, bara nonsens på nonsens, och där man kompartmentaliserar ned förstahandsuppgifter i beståndsdelar och sen låtsas av att det dåliga är borta.
Ledsen lilla gubben, så funkar det inte i den riktiga världen.
Och FÖRHÖREN fortsätter, och vi vet redan nu att du kommer vägra ta in allt dåligt för trumpen i dessa förstahands vittnesmålen också.
Och det är nog dax för dig och ställa frågan varför har Dear Supreme leader försökt begå statskupp för, för i andra änden så kommer man få höra att ni är stolta för kuppförsöket och den prognosen kommer jag få rätt på.
Vi andra under tiden tar in vem som gjort vad i FÖRHÖREN, då detta var en svår attack mot USA och komiskt de som ropar USA USA USA, det är dom som hejar på att försämra och döda USA som land, hur gick det till kan man undra sig.
Och sicket hyckleri.
Försök nu svara med annat än nonsens, för det bara stärker FÖRHÖRETS riktighet.
Och även när man har FÖRHÖR, så tar man in den samlade bilden, inte fragmenterade vittnesmål, utan hela vittnesmål och samtliga berättar en sak om just denna attack mot USA, Konstitutionen och Capital Building.
Men såklart du berättat att det är helt okey att göra detta, men det vet vi redan det inte är om skon varit på andra foten, och hade den varit på andra foten för mig, ja, då hade jag redan insett detta var ett statskuppförsök och hade inte vägrat ta in denna fakta som du gör nu.