Tror de flesta (iallafall med missbruksproblematik, ett kriminellt förflutet samt psykisk ohälsa) vill se Alex "kamp" för att bli nykter, laglydig och frisk - Precis som mig.
Men just nu äcklar han fan mig- följt honom sedan han släppte låtar från Kumla och dessutom är bekant med honom (Läs; Bekant, vi båda arbetar i musikbranschen och har träffats ett par gånger).
Men jag blir fan lack: Att ta återfall är fan helt okay, men att överhuvudtaget inte ta ansvar ALLS för sin beroendesjukdom och börja hora ut sig för cash genom att lura tonåringar och unga med missbruksproblematik för att finansiera hans "Rehab-Semester" med tomtemor börjar fan göra mig lack.
Jag börjar bli lack för JAG har betalat en del av hans lön under alla dessa år, samtidigt som jag betalat för hans fängelsestraff och återanpassning till samhället via skatt och han... Är en riktig fitta mot tonåringar som faktiskt köper hans uppenbara lögner.
Och föresten, vad hände med Alvas missfall? Som UPPENBARLIGEN också var en fet lögn.. Men låt oss säga att de var sant: Var de viktigare med en 2h tatueringsvideo för att sedan ha en anledning till att ta "Återfall nummer två?" Tänk lite på din fucking sambo, din jävla lallare. Nu vet jag ju att detta också är en lögn för visningar men ändå.
Du har fan barn hemma i Sverige som är nog gamla för att stava ditt efternamn och hitta dig på YouTube och du beter dig så här?
Fucking horunge alltså. Allt du bryr dig om är dina klick och din hype.
Inte konstigt att Alva fick missfall, hon har ju gått runt och burit på barnet i över två års tid sen ni träffades och magen har bara blivit större och större. Hon borde kanske ploppat ut de efter 9 månader som tänkt.
Nä, nu är jag larvig och hatar bara... Men är grymt besviken på dig. Usch. Verkligen, Usch.
Varför rakade du röven på kåken föresten? Var de Hailu som gjorde det så ni kunde Japp the Muslim way efteråt?
Citat:
Ursprungligen postat av
MrLevaLivet
Ja de har problem att göra intressanta videos när de är i Turkiet, man vill typ se när de röjer runt på barer men det är ju bara att glömma iom deras problematik. Antar att de kommer satsa på fler intervjuer när de är tillbaka i Sverige. Han är väl med i filmen om Sebbe Staxx som kommer snart så det kan de dra några bloggar om. Tryck upp kameran i ansiktet på några packade kändisar på någon efterfest