2022-07-08, 16:08
Medlem
Århundradets mytoman. Givetvis har han inte varit i närheten av något turkiskt häkte.
Citera
2022-07-08, 16:57
Medlem
Vi har rätt. Såg personligen hur de tog bort både min och andras kommentarer som var från vanliga (dvs inte några trollkonton) instagram-konton som ifrågasatte bluffen. Även om han har en dålig förklaring till att han hade någon "luffar-telefon" utan simkort osv så blir de svårt att förklara hur han gick runt på gatan i över en halvtimme i nyktert tillstånd utan att fatta eller ta reda på vilken ort han befann sig i.

Samt hur han hinner somna i taxin påväg tillbaka till Avsallar innan han hunnit lägga en enda vägskylt på minnet. Samt hur han glömt bort varenda skylt han la märke till påvägen till häktet.

Riktiga benso-lögner.

Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Ni har kanske rätt. Den här posten verkade inte bli äldre än en minut:
https://www.bildtagg.se/bild/e4lkikmrqmcqwkzfvz2ha1gj
Citera
2022-07-08, 17:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Boanders266
Ah, nej raka röven är inget stunt utan som praktiserande muslim anses man inte tillräckligt ren om man inte tvättar rövhålet med vatten för att bli helt ren nr 2 och då är allt hår däromkring en försvårande omständighet.

Är också nyfiken på var smärtgränsen går för visningar per video, tatuerings videon fick ju "bara" 70k så antar att det ligger under 100k visningar.
Blir intressant att se var den senaste videon hamnar på.

Sluta tramsa, jag har många muslimska vänner man tvättar armarna, händerna, huvudet och fötterna (glömt ordningen, men man tar seden dit man kommer). Sen att vissa kulturer använder vatten förr att tvätta sig med handflatan efter att de gjort nummer två är inget muslimskt, vanligt i flera europeiska länder och Asien, Syd Amerika.. där deras avloppssystem/toaletter bl.a. inte klarar att spola toapapper. Fattar inte varför ni hakar upp er på att han blivit muslim, om det är hans väg bort från kriminalitet så är det endast positivt.
-

Edit: Kollade in hans YouTube kanal för första gången, förstår ni inte hur mycket tid ni slösar på att titta på ett YouTube avsnitt på 50miunter-2.5timmar för att sedan försöka provocera/hata Är uppriktigt sagt förvånad att folk tittar på sådant, YouTube klipp var max 10 minuter förr, tror han garanterat hade fått mer följare/views om klippen var 10-15minuter
Senast redigerad av sweetcrypto 2022-07-08 kl. 17:50.
Citera
2022-07-08, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweetcrypto
Sluta tramsa, jag har många muslimska vänner man tvättar armarna, händerna, huvudet och fötterna (glömt ordningen, men man tar seden dit man kommer). Sen att vissa kulturer använder vatten förr att tvätta sig med handflatan efter att de gjort nummer två är inget muslimskt, vanligt i flera europeiska länder och Asien, Syd Amerika.. där deras avloppssystem/toaletter bl.a. inte klarar att spola toapapper. Fattar inte varför ni hakar upp er på att han blivit muslim, om det är hans väg bort från kriminalitet så är det endast positivt.
-

Edit: Kollade in hans YouTube kanal för första gången, förstår ni inte hur mycket tid ni slösar på att titta på ett YouTube avsnitt på 50miunter-2.5timmar för att sedan försöka provocera/hata Är uppriktigt sagt förvånad att folk tittar på sådant, YouTube klipp var max 10 minuter förr, tror han garanterat hade fått mer följare/views om klippen var 10-15minuter

Men hallå, komma in här och peka med hela handen utan att ens sett en ända video, illa.
Såhär gör en god muslim sitt ärende på toa: https://www.youtube.com/shorts/TWbP3I3lMdA
Citera
2022-07-08, 19:21
Medlem
Personligen älskar jag långa YouTubevideos.

Har alltid TVn på i bakgrunden som ”sällskap” då jag i dagsläget är singel och ofta ensam hemma. Har jag besök är den också påslagen men på ljudlöst.

Tittar mindre och mindre på TV och castar oftast något från YouTube via mobilen till TVn, min fjärrkontroll har jag inte sett sen jag flyttade in.

När jag väl lägger mig på kvällen blir de oftast nån film/serie eller en timmes vlogg med Ceesay där han uppenbart ljuger sig igenom hela videon. Ifall jag inte hittar något kul på Netflix eller liknande.
Citera
2022-07-08, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KillingSpre
Hon är efterbliven och gör allt Alex gör. Ber han henne skjuta heroin då gör hon det. Ber han henne hoppa från balkongen, då gör hon det. Hon går igång på den kriminella livstilen. Hört många sjuka rykten om den lilla tjejen. Lämna honom finns inte på kartan, hon dör hellre.

Vad mer har du hört? Haha man vill ju ändå veta vem hon egentligen är?
Citera
2022-07-08, 23:44
Medlem
WJPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaraBiffen
De ska alltså satsa på att göra coola saker likt Jackass på 00-talet? Typ raka rövhåret? Snälla hur despersta ärdem efter visningar? De har inget content längre, de vill bara festa men behöver producera videos för att få pengar. Lägenheten i Sverige är uppsagd så nu lever de vecka till vecka på olika boenden i Turkiet. Alex som var besatt av youtube statistiken får ångest och panik över hur visnibgarn aasjunker. Denna shitshow är bara tragiskt att följa. De kan inte hantera framgången och de kommande 2 åren kommer de försöka komma tillbaka men misslyckas. Slutar med luspank, hemlöshet, behandlingshem och skillsmässa inom något år.

Se på Abbeblattelito.
Deras koncept är som gjort för att misslyckas.
Dom slog igenom på YouTube genom att lägga upp videos där Alex berättar om sina upplevelser från Sveriges anstalter.

Vad ska dom göra när han inte längre har något mer att berätta?
Förmodligen att börja hitta på historier från anstalter som man kan göra en video om, något jag misstänker att Alex redan har gjort.

- Samarbeten med seriösa företag kan dom glömma
- Vlogga? Ingen har börjat följa dom på YouTube för att se dom handla Redbull och shoppa

Jag gillade deras koncept där dom bjuder in gäster som berättar om sitt liv, t.ex. Ola Rapace.
Frågan är hur många kända profiler som faktiskt kommer vilja gästa framöver.

Det skulle vara ganska underhållande om Alex hamnar på en anstalt i Turkiet.
Erdogan erbjuder att lämna ut honom till Sverige på villkoret att dom får Kakabaveh.
Citera
2022-07-08, 23:57
Medlem
MrLevaLivets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WJP
Deras koncept är som gjort för att misslyckas.
Dom slog igenom på YouTube genom att lägga upp videos där Alex berättar om sina upplevelser från Sveriges anstalter.

Vad ska dom göra när han inte längre har något mer att berätta?
Förmodligen att börja hitta på historier från anstalter som man kan göra en video om, något jag misstänker att Alex redan har gjort.

- Samarbeten med seriösa företag kan dom glömma
- Vlogga? Ingen har börjat följa dom på YouTube för att se dom handla Redbull och shoppa

Jag gillade deras koncept där dom bjuder in gäster som berättar om sitt liv, t.ex. Ola Rapace.
Frågan är hur många kända profiler som faktiskt kommer vilja gästa framöver.

Det skulle vara ganska underhållande om Alex hamnar på en anstalt i Turkiet.
Erdogan erbjuder att lämna ut honom till Sverige på villkoret att dom får Kakabaveh.

Ja de har problem att göra intressanta videos när de är i Turkiet, man vill typ se när de röjer runt på barer men det är ju bara att glömma iom deras problematik. Antar att de kommer satsa på fler intervjuer när de är tillbaka i Sverige. Han är väl med i filmen om Sebbe Staxx som kommer snart så det kan de dra några bloggar om. Tryck upp kameran i ansiktet på några packade kändisar på någon efterfest
Citera
2022-07-09, 02:56
Medlem
Tror de flesta (iallafall med missbruksproblematik, ett kriminellt förflutet samt psykisk ohälsa) vill se Alex "kamp" för att bli nykter, laglydig och frisk - Precis som mig.

Men just nu äcklar han fan mig- följt honom sedan han släppte låtar från Kumla och dessutom är bekant med honom (Läs; Bekant, vi båda arbetar i musikbranschen och har träffats ett par gånger).

Men jag blir fan lack: Att ta återfall är fan helt okay, men att överhuvudtaget inte ta ansvar ALLS för sin beroendesjukdom och börja hora ut sig för cash genom att lura tonåringar och unga med missbruksproblematik för att finansiera hans "Rehab-Semester" med tomtemor börjar fan göra mig lack.

Jag börjar bli lack för JAG har betalat en del av hans lön under alla dessa år, samtidigt som jag betalat för hans fängelsestraff och återanpassning till samhället via skatt och han... Är en riktig fitta mot tonåringar som faktiskt köper hans uppenbara lögner.

Och föresten, vad hände med Alvas missfall? Som UPPENBARLIGEN också var en fet lögn.. Men låt oss säga att de var sant: Var de viktigare med en 2h tatueringsvideo för att sedan ha en anledning till att ta "Återfall nummer två?" Tänk lite på din fucking sambo, din jävla lallare. Nu vet jag ju att detta också är en lögn för visningar men ändå.

Du har fan barn hemma i Sverige som är nog gamla för att stava ditt efternamn och hitta dig på YouTube och du beter dig så här?

Fucking horunge alltså. Allt du bryr dig om är dina klick och din hype.

Inte konstigt att Alva fick missfall, hon har ju gått runt och burit på barnet i över två års tid sen ni träffades och magen har bara blivit större och större. Hon borde kanske ploppat ut de efter 9 månader som tänkt.

Nä, nu är jag larvig och hatar bara... Men är grymt besviken på dig. Usch. Verkligen, Usch.

Varför rakade du röven på kåken föresten? Var de Hailu som gjorde det så ni kunde Japp the Muslim way efteråt?

Citat:
Ursprungligen postat av MrLevaLivet
Ja de har problem att göra intressanta videos när de är i Turkiet, man vill typ se när de röjer runt på barer men det är ju bara att glömma iom deras problematik. Antar att de kommer satsa på fler intervjuer när de är tillbaka i Sverige. Han är väl med i filmen om Sebbe Staxx som kommer snart så det kan de dra några bloggar om. Tryck upp kameran i ansiktet på några packade kändisar på någon efterfest
Citera
2022-07-09, 03:54
Medlem
Han är uppenbarligen fortfarande missbrukare, han visar inget tecken på att inte vara kriminell längre..Varför stöder ni hans Youtube? Det är uppenbart han har den för att tjäna pengar..
Citera
2022-07-09, 03:58
Medlem
Han verkar fett rädd annars.. hade fått skallpang om han visade sig på gatorna
Citera
2022-07-09, 06:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nemmirc
Tror de flesta (iallafall med missbruksproblematik, ett kriminellt förflutet samt psykisk ohälsa) vill se Alex "kamp" för att bli nykter, laglydig och frisk - Precis som mig.

Men just nu äcklar han fan mig- följt honom sedan han släppte låtar från Kumla och dessutom är bekant med honom (Läs; Bekant, vi båda arbetar i musikbranschen och har träffats ett par gånger).

Men jag blir fan lack: Att ta återfall är fan helt okay, men att överhuvudtaget inte ta ansvar ALLS för sin beroendesjukdom och börja hora ut sig för cash genom att lura tonåringar och unga med missbruksproblematik för att finansiera hans "Rehab-Semester" med tomtemor börjar fan göra mig lack.

Jag börjar bli lack för JAG har betalat en del av hans lön under alla dessa år, samtidigt som jag betalat för hans fängelsestraff och återanpassning till samhället via skatt och han... Är en riktig fitta mot tonåringar som faktiskt köper hans uppenbara lögner.

Och föresten, vad hände med Alvas missfall? Som UPPENBARLIGEN också var en fet lögn.. Men låt oss säga att de var sant: Var de viktigare med en 2h tatueringsvideo för att sedan ha en anledning till att ta "Återfall nummer två?" Tänk lite på din fucking sambo, din jävla lallare. Nu vet jag ju att detta också är en lögn för visningar men ändå.

Du har fan barn hemma i Sverige som är nog gamla för att stava ditt efternamn och hitta dig på YouTube och du beter dig så här?

Fucking horunge alltså. Allt du bryr dig om är dina klick och din hype.

Inte konstigt att Alva fick missfall, hon har ju gått runt och burit på barnet i över två års tid sen ni träffades och magen har bara blivit större och större. Hon borde kanske ploppat ut de efter 9 månader som tänkt.

Nä, nu är jag larvig och hatar bara... Men är grymt besviken på dig. Usch. Verkligen, Usch.

Varför rakade du röven på kåken föresten? Var de Hailu som gjorde det så ni kunde Japp the Muslim way efteråt?
Hon är väl som elefanterna gravida i 3 år, hur har dom råd att vara i turkiet så här länge , tatueringar för 50 lax, vilka mytomaner dom är ljuger om allt, visst hade han tappat passet eller? Hon är ju en liten gangster hora, stackars hans barn, de bäste vore om snuten tog han på riktigt för droger kanske o hamnar i diabakir 15 timmars resa från alanya ,han trodde ju att han kanske va där, idiot åk hem lås in dig och sök hjälp...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in