2022-07-08, 14:03
Medlem
Glöm alla recensioner. De flesta goda är fejk. Ingen är så givmild att de delar med sig av godbitarna. ända syfte det kan vara av nytta är varningar.
Citera
2022-07-08, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
Glöm alla recensioner. De flesta goda är fejk. Ingen är så givmild att de delar med sig av godbitarna. ända syfte det kan vara av nytta är varningar.

Jag tycker att det går ganska lätt att sålla bland positiva fejkkommentarer och äkta sådana. Kollar man upp den som recenserat får man ganska ofta en bild av om det verkar vara en trovärdig kund eller bara ett kompis-/dubbelkonto.
Citera
2022-07-08, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theteacher
Jag tycker att det går ganska lätt att sålla bland positiva fejkkommentarer och äkta sådana. Kollar man upp den som recenserat får man ganska ofta en bild av om det verkar vara en trovärdig kund eller bara ett kompis-/dubbelkonto.
Håller fullständigt med.
En del torskar är man ju bekant med ända sen sexworks tid och vet vad dom gillar.
Men,den egna magkänslan är viktigast,precis som våra underbara damer oftast säger.
Och att inte dela med sig för man tror att man är ensam om en tjej är ju faktiskt bara trams och en önskedröm.
Senast redigerad av Sandhamn2010 2022-07-08 kl. 14:19.
Citera
2022-07-08, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theteacher

Citat:
Ursprungligen postat av Sandhamn2010
Håller fullständigt med.
En del torskar är man ju bekant med ända sen sexworks tid och vet vad dom gillar.
Men,den egna magkänslan är viktigast,precis som våra underbara damer oftast säger.
Och att inte dela med sig för man tror att man är ensam om en tjej är ju faktiskt bara trams och en önskedröm.

Jag brukar också kolla upp recensentens och/eller använda intuition och erfarenhet för att bilda mig egen uppfattning och ofta stämmer det mer verkligheten.

Sen ska vi inte glömma att även negativa recensioner och varningar kan vara falska! Jag känner mycket seriösa och duktiga eskorter som råkat ut för detta. Falska negativa recensioner och varningar handlar dels om killar som av olika skäl har blivit avvisade av eskorten, dels om personer som bara är ute efter att "djävlas" och förstöra för eskorter.
Citera
2022-07-08, 15:41
Medlem
Bizmarcks avatar
Ingen som träffat Mogna Matilda?
Hon verkar ju grym!
Citera
2022-07-08, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bizmarck
Ingen som träffat Mogna Matilda?
Hon verkar ju grym!
You got to kidding......
ALLA har väl träffat Matilda......
Citera
2022-07-08, 16:16
Medlem
Bizmarcks avatar
Citat:
You got to kidding......
ALLA har väl träffat Matilda......

Säger du det?
Snålt med recensioner dock.
Citera
2022-07-08, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bizmarck
Säger du det?
Snålt med recensioner dock.
Nej. Kolla runt. Många är nöjda med stressigt stora-pattar-knull.. Ett färre tal vill ha mer...
Citera
2022-07-08, 17:51
Medlem
Citat:
Nej. Kolla runt. Många är nöjda med stressigt stora-pattar-knull.. Ett färre tal vill ha mer...
Mogen Matilda gav inte någon mer smak för mer än en träff. Aldeles för stressad, men Hon var trevlig att prata med 😇 men annars gav det inte mycket mer
Citera
2022-07-08, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lukas09
Mogen Matilda gav inte någon mer smak för mer än en träff. Aldeles för stressad, men Hon var trevlig att prata med 😇 men annars gav det inte mycket mer
Tänkte skriva samma sak.
Träffade henne ca 2002 o gissade då att hon var kring 60 bast,men borde varit under med tanke på att hon fortfarande håller på.
Visst,en trevlig dam men det känns som lite bortkastade stålar att lägga på den generationen.
Respekterar dom som gillar det men för mig inget återbesök.
Citera
2022-07-08, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandhamn2010
Tänkte skriva samma sak.
Träffade henne ca 2002 o gissade då att hon var kring 60 bast,men borde varit under med tanke på att hon fortfarande håller på.
Visst,en trevlig dam men det känns som lite bortkastade stålar att lägga på den generationen.
Respekterar dom som gillar det men för mig inget återbesök.
Jag träffade henne för ca10år sedan, vissa av oss tycker om äldre damer men jag har en förkärlek för de mellan 25-55, men det var en upplevelse att få träffa henne då hon inte är någon nybörjare inom området.
Men tycker som du vill inte lägga ut pengar på en äldre Tant där det inte ger någon direkt tillfredsställelse i sängen Hon hade inte ens en säng i rummet utan en massage bänk, men vi är alla olika typer vissa av de som besöker henne kanske inte bryr sig eller vill tömma ut sig
Citera
2022-07-08, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av berkis
Har träffat Sabrina några gånger, det som har sagts om henne här det senaste året stämmer. Väldigt service minded på ett amerikanskt sätt, om man gillar det. Kan få en coffee to go om man vill när det är dags att gå . Alla tjänster ingår, som sagt.

Träffade henne för 7-8 år sedan minns inte exakt. Över medel helt klart då men har aldrig varit aktuellt med återbesök
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in