Citat:
Ursprungligen postat av
Sandhamn2010
Tänkte skriva samma sak.
Träffade henne ca 2002 o gissade då att hon var kring 60 bast,men borde varit under med tanke på att hon fortfarande håller på.
Visst,en trevlig dam men det känns som lite bortkastade stålar att lägga på den generationen.
Respekterar dom som gillar det men för mig inget återbesök.
Jag träffade henne för ca10år sedan, vissa av oss tycker om äldre damer men jag har en förkärlek för de mellan 25-55, men det var en upplevelse att få träffa henne då hon inte är någon nybörjare inom området.
Men tycker som du vill inte lägga ut pengar på en äldre Tant där det inte ger någon direkt tillfredsställelse i sängen Hon hade inte ens en säng i rummet utan en massage bänk, men vi är alla olika typer vissa av de som besöker henne kanske inte bryr sig eller vill tömma ut sig