2022-07-08, 13:01
Medlem
Killar,
Ni som väljer att ha relationer, både seriösa och enbart sexuella, men kvinnor äldre än er själva. Vad är det ni gillar med det? Vad har ni för erfarenheter?
Citera
2022-07-08, 13:02
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Calli7
Killar,
Ni som väljer att ha relationer, både seriösa och enbart sexuella, men kvinnor äldre än er själva. Vad är det ni gillar med det? Vad har ni för erfarenheter?

De är ”hungriga” och tar för sig.
Men det kan också slå åt andra hållet; att de är för ”hungriga” och springer runt.
Citera
2022-07-08, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
De är ”hungriga” och tar för sig.
Men det kan också slå åt andra hållet; att de är för ”hungriga” och springer runt.
"Springer runt"?
Citera
2022-07-08, 13:11
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
"Springer runt"?

Otrogna.
Citera
2022-07-08, 13:39
Medlem
Belters avatar
Citat:
Killar,
Dom tror inte att dom gör fel när dom tar i en. Det är liksom inga tvivel utan bara kör på.
Citera
2022-07-08, 13:42
Medlem
Citat:
Killar,
Eftersom jag börjar närma mig 60. Måste jag vara uppriktig. Det är väldigt svårt att riktigt tända på äldre kvinnor....
Citera
2022-07-08, 13:43
Medlem
Det är perverst och lockande, lite förbjudet, en pojkdröm som går i uppfyllelse. Vissa har ju fetish att de tänder på det gamla utseendet.

Åker själv ibland in i det träsket faktiskt.

Enbart sexuellt för min del, skulle aldrig ha ett förhållande med en äldre och jag hade blivit oroad om en äldre hade velat med mig.
Citera
2022-07-08, 13:53
Bannlyst
Jag är en sån kille. Har nog en fetisch för äldre kvinnor då jag bara har legat med tre som är i min ålder eller yngre. De flesta har varit 40 och uppåt. Varför? För att äldre är så enklare att handskas med. De vet vad jag vill och vi ses ofta på hemmadejt och knullar. Unga kärringar måste man dejta på stan, prata i evigheter och man får inte ett skit av dem. Kvinnor kring 35 år och neråt är ofta helt hopplösa och oanvändbara.
Citera
2022-07-08, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gefundenes
Jag är en sån kille. Har nog en fetisch för äldre kvinnor då jag bara har legat med tre som är i min ålder eller yngre. De flesta har varit 40 och uppåt. Varför? För att äldre är så enklare att handskas med. De vet vad jag vill och vi ses ofta på hemmadejt och knullar. Unga kärringar måste man dejta på stan, prata i evigheter och man får inte ett skit av dem. Kvinnor kring 35 år och neråt är ofta helt hopplösa och oanvändbara.
Haha är det så? Varför?
Citera
2022-07-08, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PersonligPerson
Det är perverst och lockande, lite förbjudet, en pojkdröm som går i uppfyllelse. Vissa har ju fetish att de tänder på det gamla utseendet.

Åker själv ibland in i det träsket faktiskt.

Enbart sexuellt för min del, skulle aldrig ha ett förhållande med en äldre och jag hade blivit oroad om en äldre hade velat med mig.
Varför hade det gjort dig orolig?
Citera
2022-07-08, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Otrogna.
Varför skulle de vara otrogna? Har du erfarenhet av det?
Citera
2022-07-08, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Belter
Dom tror inte att dom gör fel när dom tar i en. Det är liksom inga tvivel utan bara kör på.
Ja det är min upplevelse också med de yngre jag träffat eller träffar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in