• 1
  • 2
2022-07-08, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Calli7
Varför hade det gjort dig orolig?

Äldre som svansar runt yngre brukar vara lite speciella på ett dåligt sätt och finns ingen vettig anledning till att de gör det, om det är sexuellt är det en annan sak som sagt.
Citera
2022-07-08, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PersonligPerson
Äldre som svansar runt yngre brukar vara lite speciella på ett dåligt sätt och finns ingen vettig anledning till att de gör det, om det är sexuellt är det en annan sak som sagt.
Haha jag förstår. Men håller inte med.
Citera
2022-07-08, 15:09
Medlem
Vore bra om man definierar vad man menar med äldre också, är det från 25 eller 55 man menar i tråden?
Citera
2022-07-08, 15:11
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Hade en MILF period när det var hett. Var härligt och absolut inget jag ångrar så att gå från ängsliga småtjejer till en 45 årig 2 barnsmorsa som visste hur man skulle hantera en kuk ordentligt var ju rätt underbart. Är du mellan 18-24 och aldrig har testat så rekommenderar jag det helt klart. Finns det inga creepy peddoinslag så är det faktiskt bra när äldre lär yngre hur man ska knulla.

Nu pratar jag dock bara sex. Söker du en kvinna 20 år äldre än dig för förhållanden så får du söka hjälp för dina mommy issues istället.
Citera
2022-07-08, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monday1
Vore bra om man definierar vad man menar med äldre också, är det från 25 eller 55 man menar i tråden?
Är själv 52 år och har haft yngre kk 10 sedan 10 år tillbaka.
Citera
2022-07-09, 01:30
Medlem
Magica-Lazios avatar
40+ brudar men även upp till 50år kan vara jävligt goa att hänga med, fåtal som är något att hänga i granen vid närmare 50 dock men de existerar.

De skäms inte för att ta för sig liksom. Många gånger behöver man inte ens anstränga sig nämnvärt utan kvinnan ifråga tar för sig och man känner sig själv som godispåse som hon vill kasta sig över. Nackdelen är väl att det är svårare hitta fräscha tjejer ju högre upp i åldrarna de är. I 45års åldern är det väl max 1/10 som är något att ha medans i åldern 18-35 är 5/10 något att ha. Så det går supersnabbt ut för i åldern 40+ för kvinnor.

Tycker många gånger att ansiktet ser så härjat ut på kvinnor som är runt 45år (de som inte ser bra ut) med rynkor/pannveck, torr/frasig hy jämfört med män där alla har släta ansikten i samma ålder. Som om kvinnorna jobbat till sjöss på en krabb-båt i 20 år och fått elefanthud i ansiktet.

Går faktiskt ha kul och ha roliga samtal med mogna kvinnor som är lite världsvana och inte är rädda för att öppna truten och det är enklast att hitta bland kvinnor 40+. Sedan finns det förstås också puckon som är 40+ också som tror de är guds gåva till mannen men inte lila utbrett som bland yngre kvinnor. Men nu pratar vi i generella termer.

Sedan är det ju bara för ligga och ha kul inget seriöst med 40+ brudar. Skulle aldrig inleda något seriöst med en brud över 35år.
Citera
2022-07-09, 02:26
Avstängd
llundberg57s avatar
För att äldre kvinnor har inte tid med att retas och att hålla på och verka svårfångade. De är mycket mera som män; ja eller nej helt enkelt.
Citera
2022-07-10, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av llundberg57
För att äldre kvinnor har inte tid med att retas och att hålla på och verka svårfångade. De är mycket mera som män; ja eller nej helt enkelt.
Ja så är det nog. Eller vad jag fått sagt till mig.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in