Citat:
Ursprungligen postat av
Rennato
Vad snackar du om? Till och med Somaliska farsor i Tensta säger att Turken golade på Muhsin 😂😂 Det finns förundersökningsprotokoll ute vilken värld lever du i? Vad röker du? Är han en anhörig till dig? Varför skyddar du en misslyckad feg kriminell golare som lurar gamla tanter?
Om FLG tar in Svensk Turken kommer deras namn bli ännu mer förstörd än va den är.
Citat:
Ursprungligen postat av
Rennato
Alla som läser vad Shottaz fan pojkarna skriver här verkligheten i Järva och området är helt annorlunda. Somaliska farsor på min arbetsplats visste till och med om den här händelsen. Dom sa han Muhsin blev tagen för Turken sa allting till polisen. Det finns FUP. Finns det ingen heder och moral bland Stockholms kriminella? Kommer man ta in en golare som lurar tanter bland sig själva? Jag tror inte det men Shottaz somalierna lyckas alltid shockera.
Nu vet jag inget om din bakgrund, men jag ska säga vad jag har upplevt samt vad jag tror.
Jag bor i Rinkeby och umgås med människor som tyvärr valt den vägen.
De personerna som jag talat med, och de som bor i Rinkeby, oavsett om de är Turkar eller inte, gillar Svensken/Micke/Turken.
Nu talar du om de "somaliska farsorna i Tensta" som uppenbarligen snackar skit. Sixty torskade inte pågrund av Svenskens "förhör", eftersom som rätten ansåg att den inte höll något juridiskt värde.
I rättegångsförhöret försvara Svensken Sixty genom att påstå att det var ett påhitt.
Nu verkar det vara som att du är en DP fanboy så du kommer naturligtvis fortsätta driva dessa osanna rykten vidare.
FUP finns att läsa brorsan, du behöver verkligen läsa om den eftersom du verkar ha snurrat ihop det ordentligt.