2022-07-07, 22:04
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IMBILDEN
Inte gör jag som gör. Mycket tidigt under pandemin framkom att det finns likheter mellan virusen.

https://www.health.ny.gov/diseases/aids/consumers/hiv_basics/covid_flu_hiv.htm

Kom tillbaks om några år när du läst på lite. Luktar fake-användare om dig
Det står inget där om att det finns likheter mellan corona virus och HIV. Säg för fan inte till andra att dem inte kan läsa. Det står inte heller någon stans att viruset ligger latent. Corona virus ÄR ETT FÖRKYLNINMGSVIRUS och inget annat. Dina förvirrade panik tankar bör du ska för. På riktigt. Du som tror att man kan leva utan pengar ha ha. Du överlever säkert någon vecka på maskrosblad.
Citera
2022-07-07, 22:05
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Intressant! Jag tror Covid är förklaringen. Ska se hans video.
Vaccinet !
Citera
2022-07-07, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dameon
Haha, minsta lilla ökning av den senaste förkylningsvarianten och de psyksjuka hysterikerna är där direkt och gapar efter sina jävla restriktioner och lockdowns. Vill stänga ner krogar och nöjesfält mitt under semestern, mitt i sommaren. Masktvång på badstränder

Nej, jag ser fram emot den dagen IMBILDEN och x2016 tvångsomhändertas av psykvården.

Jag var ute på stan idag och kan med glädje konstatera att inte en jävel bryr sig om den senaste förkylningsvarianten och vad ovan nämnda psykfall har att säga. Fullsatta restauranger, fulla nöjesfält, fulla barer, fulla badstränder. Inte en människa bär mask. Mycket glädjande att skåda.

Jag hade förresten själv BA5-förkylningen förra veckan. Det var, hör och häpna, en förkylning

Men jag har ju ett fungerande immunförsvar så det kanske är därför det inte blev värre än så. Gick över på 4-5 dagar. Ikväll blir det nattklubb
Fullsatta ställen gör ju att vi får enorm smittspridning inför hösten.
Citera
2022-07-07, 22:08
Medlem
IMBILDENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alicia66
Det står inget där om att det finns likheter mellan corona virus och HIV. Säg för fan inte till andra att dem inte kan läsa. Det står inte heller någon stans att viruset ligger latent. Corona virus ÄR ETT FÖRKYLNINMGSVIRUS och inget annat. Dina förvirrade panik tankar bör du ska för. På riktigt. Du som tror att man kan leva utan pengar ha ha. Du överlever säkert någon vecka på maskrosblad.

Så du menar att det inte fanns några människor innan det fanns pengar? Eftersom ingen kan överleva utan pengar....

Klart att viruset ligger latent. Du har uppenbarligen inte läst länkarna som postats till dig vid UPPREPADE tillfällen.
Citera
2022-07-07, 22:11
Medlem
barkies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korrektamund0
Att antivaxxar-patrask är helt blåsta i huvudet vet alla sedan tidigare. Men att det skulle vara SÅ HÄR illa, det var det nog ingen som kunde föreställa sig.

Jag länkade ju till domen. Det är FDA som blivit beordrade att släppa dokumenten snabbare. Bakgrunden till att de inte kunde släppa dem snabbare står också i domen. Läs den.

Du länkar ju dessutom själv till en websida som förklarar exakt det jag försöker tala om för dig:

Redan läst. Det och mycket annat.

Skräll att du inte bemöter något som kraschar dina ideal. Hoppas de känns bra att promota den där dödscocktailen. Era dagar är snart räknade oavsett. Folk vaknar redan upp till sanningen.
Citera
2022-07-07, 22:14
Medlem
IMBILDENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barkie
Redan läst. Det och mycket annat.

Skräll att du inte bemöter något som kraschar dina ideal. Hoppas de känns bra att promota den där dödscocktailen. Era dagar är snart räknade oavsett. Folk vaknar redan upp till sanningen.

Ja, det finns en anledning till att länder kör zero covid. Vissa stollar här inne tror att det är en jävla "förkylning" och att lockdowns genomförs för att de är ondskefulla kommunister i Kina (typ mest jävla kapitalistiska land som finns).
Citera
2022-07-07, 22:17
Medlem
Inga nya restriktioner i sikte men Karin Tegmark Wisell utesluter inte att det kan bli senare.
Citera
2022-07-07, 22:34
Medlem
Citat:
Ytterligare 20 inrapporterade döda bara idag

Noterade att samtliga partiledare har uttalat sig om det tragiska knivdådet igår då en äldre kvinna förolyckades i Almedalen. Man uttrycker sorg och känner medlidande med anhöriga. Vackert så, men varför så tyst om att 20 gånger så många dör av ett smittsamt virus som man släppt lös med berått mod som Ebba Busch uttryckte det?
Finns många anledningar till detta som du, likt en efterbliven 7-åring, inte kommer förstå. Så det är lönlöst att försöka förklara...

Men du får nog helt enkelt acceptera att du numera är väldigt ensam i världen om att fortfarande vara hysteriskt rädd och besatt av c19. Det är du och enstaka psykiska sjuka hypokondriker som fortfarande tjatar om omikronnästäppeviruset.

Resten av världen har insett att c19 numera är att likställa med en förkylning. Så för alla människor som inte är i akut behov av hjärnskrynklaren är det helt naturligt att ett mord få mer uppmärksamhet jämfört med att några extremt gamla eller sjuka personer öppnar pärleporten med omikronsnuvan i kroppen...
Citera
2022-07-07, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jerka11
Finns många anledningar till detta som du, likt en efterbliven 7-åring, inte kommer förstå. Så det är lönlöst att försöka förklara...

Men du får nog helt enkelt acceptera att du numera är väldigt ensam i världen om att fortfarande vara hysteriskt rädd och besatt av c19. Det är du och enstaka psykiska sjuka hypokondriker som fortfarande tjatar om omikronnästäppeviruset.

Resten av världen har insett att c19 numera är att likställa med en förkylning. Så för alla människor som inte är i akut behov av hjärnskrynklaren är det helt naturligt att ett mord få mer uppmärksamhet jämfört med att några extremt gamla eller sjuka personer öppnar pärleporten med omikronsnuvan i kroppen...
IMBILDEN sitter på en bred kunskap inom covid.
Citera
2022-07-07, 22:56
Medlem
IMBILDENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jerka11

Tror du på det där själv? Kan lova dig att mitt intellekt är skyhögt över ditt i vart fall. Alltfler förfasas nu över den ökade smittspridningen, den ökande dödligheten, samt att viruset rundar tidigare förvärvad immunitet från infektion och vaccination.

https://www.aftonbladet.se/podcasts/episode/344709

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/senaste-nytt-om-coronaviruset-6

https://www.youtube.com/watch?v=dnR917NUlNg

https://www.youtube.com/watch?v=9vVj5UXbUBU
Citera
2022-07-07, 23:06
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Sverige hade väl i storleksordningen fem gånger så många döda jämfört med våra grannländer. Norge, Danmark och Finland. Länder som stängde ned.
Men nu får du ge dig. Du räknar sämre än mitt 8 åriga barnbarn. Herregud.
Citera
2022-07-07, 23:17
Medlem
IMBILDENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alicia66
Men nu får du ge dig. Du räknar sämre än mitt 8 åriga barnbarn. Herregud.

Hur många fler döda per capita hade Sverige under år 2020 jämfört med de nordiska grannländerna? Vill minnas att Sverige hade långt fler döda än skandinaviska länderna TILLSAMMANS, men sitter du på andra uppgifter får du gärna länka din källa. Man skulle tro att du var åtta år själv faktiskt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in