Citat:
Ursprungligen postat av
IMBILDEN
Du verkar fullkomligt ur balans. Se så - kryp ut nu och läs vad du har blivit serverad ditt lilla hen eller vad du nu kallar dig för
Läser du länkarna så framgår
tydligt att risken för blodproppar kvarstår LÅNGT efter att "tillfrisknande har skett". Det handlar om månader och år. Därmed ligger viruset latent, men det spelar uppenbarligen ingen roll om du så blir serverad 100 länkar och artiklar som behandlar detta
faktum, för du är uppenbarligen inte läskunnig.
Du blir trampad på i inlägg efter inlägg, men vägrar uppenbarligen att inse faktum. Att du har fel igen, igen och igen... Snacka om tragisk figur du är!

Satan va trög i skallen du är, det är fortfarande ingen som "skickat en massa" länkar till mig och du lyckades inte svara eller bemöta något av det jag skrev...
Men som sagt, återkom när du hittat länkar som stödjer dina hjärndöda och stolliga teorier./idéer. Ex. ditt puckade uttalande om att C19 är ligger latent (dvs viruset stannar i kroppen för evigt), likt herpes 
. Tills du lyckats med den omöjliga uppgiften vore det bäst för alla om du bara höll käften. Men inte ens det kommer du tyvärr klara av.
Ett tips, så att du inte sliter ut din stackars brända hjärna, är att läsa på vad ett latent virus innebär innan du börjar yrar om den ökade sannolikheten för blodproppar, en tid efter c19, som uppstår hos en mindre andel av framförallt åldringar och extrema fetton osv;
https://en.wikipedia.org/wiki/Virus_latency).
Men man kan redan nu konstatera att du återigen hade fel ang liknelsen med att C19 ligger latent, likt herpes. Din hjärncell hade troligen återigen lite otur när den försökte tänka

. Du få istället glädja dig över att din vilda gissning om att spridningen av omikronsnuvan i Sverige, likt alla andra förkylningsvirus, kommer öka till hösten. Där kan du faktiskt fortfarande få rätt tror jag

. Det vore första gången nånsin för dig, efter 10000+ inlägg.
Ta nu hand om bl.a. din hälsoångest och mytomani och överväg verkligen att investera i besök hos hjärnskrynklaren. Du skulle behöva det...