2022-07-07, 19:49
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Njuter av en fotbollsfri sommar men kollar in läget nu och då.

Chelsea verkar vara inställda på att göra tjänster åt både City och United.

Först tar man Sterling och ger City en shitload of money för en rotationsspelare, samt en snuskig lön för en spelare med stora begränsningar. Dåligt skott, stort ego, och ingen spelare att hålla i när det blåser. Tror inte han kommer vara någon hit i London, knappast mycket bättre än vad man redan har.

Ditt LFC-hjärta kan inte hantera att Sterling länge varit en av Citys bästa spelare under dessa galet framgångsrika år, jag känner doften av ditt bullshit från flera mil!

Vi har länge behövt en offensiv spelare av absoluta världsklass och som har bevisat att han både kan vinna titlar och klarar av pressen med att alltid ligga på topp vilket Guardiola kräver 24/7, annars hade Pep inte gjort Sterling till den spelare han är idag.

Sterling kan få hela vårt anfall att lossna, och bli ett hot att räkna med i titelstriden, lägg sedan till att vi kommer köpa han för ett reapris (45 miljoner euro enligt Romano) vilket är långt ifrån shitload of money i dagens pengadopade fotboll.

Det säger en hel del om Chelsea som en världens mäktigaste klubbar kan sno en så pass viktig spelare från en toppkonkurrent och de regerande mästarna när man haft berg o dalbana varje säsong sedan guldet 2017.

Du är bara ett troll precis som hela Liverpoolmaffian som snackar skit om Chelsea för att ni blir lättkränkta över oljepengar och för att jag hatar din skitklubb!
Citera
2022-07-07, 21:56
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DidierDrogba02
Ditt LFC-hjärta kan inte hantera att Sterling länge varit en av Citys bästa spelare under dessa galet framgångsrika år, jag känner doften av ditt bullshit från flera mil!

Vi har länge behövt en offensiv spelare av absoluta världsklass och som har bevisat att han både kan vinna titlar och klarar av pressen med att alltid ligga på topp vilket Guardiola kräver 24/7, annars hade Pep inte gjort Sterling till den spelare han är idag.

Sterling kan få hela vårt anfall att lossna, och bli ett hot att räkna med i titelstriden, lägg sedan till att vi kommer köpa han för ett reapris (45 miljoner euro enligt Romano) vilket är långt ifrån shitload of money i dagens pengadopade fotboll.

Det säger en hel del om Chelsea som en världens mäktigaste klubbar kan sno en så pass viktig spelare från en toppkonkurrent och de regerande mästarna när man haft berg o dalbana varje säsong sedan guldet 2017.

Du är bara ett troll precis som hela Liverpoolmaffian som snackar skit om Chelsea för att ni blir lättkränkta över oljepengar och för att jag hatar din skitklubb!

Läge att igen påminna om dina åsikter om Sterling fram till han blev aktuell för Chelsea, säger du?

Citat:
Vill du se en filmande fitta letar du efter en ytter i man city vid namn Sterling.

Citat:
Håller på England i denna match men Sterling ditt genomvidriga fucking svin! Hoppas danmarks sossar gör om honom till Judas i biblen inte ok alls hör inte hemma på denna nivån men förväntar inte mer av den råttan.

Citat:
Såklart ska Sterling böga sig efter han fuckat up danskarnas dröm korsfästning nästa i danmark blir det för danskarnas del.

Citat:
Hoppas ambulansen är redo för sterling efter Italienarna sparkat sönder hans ben vidrig genomrutten spelare, en stämpling i nyllet hade varit fint också.

Nu: ”offensiv spelare i absolut världsklass”.

Det går fort i hockey!

Min åsikt om Sterling: det var trist att han bråkade sig bort när han var en av få ljusglimtar i den upplagan av LFC, men med facit i hand blev det rätt bra för LFC ändå. Sadio Mane är en bättre spelare och pengarna man fick för Sterling gick till att bygga laget man är idag.

Sen har Sterling tveklöst varit en viktig pusselbit i Citys framgångar till nu, men jag tycker fortsatt han är en begränsad spelare vars prestation hänger väldigt mycket på omgivningen. Ingen som bär ett anfall, hälften av hans mål är tapins där någon gjort hela förarbetet och försvaret är så splittrat att han kommit loss från sin försvarare och petar in i ett lågt inlägg parallellt med mållinjen. I Liverpool var det Coutinho och Suarez som tog det stora ansvaret offensivt och Sterling var en som drog nytta av det utrymme de skapade.

Chelsea hjälper City att växla ut en spelare man inte hade lust att förlänga med sett till lönecheck och bidrag på planen, och ger dem 45-55 miljoner pund för besväret. Chelsea ”snor honom” inte, Chelsea är sloppy seconds.

Men jag vill mycket gärna se Ronaldo + Sterling i Chelsea från start nästa säsong, det vore otroligt intressant! Blir Ronaldo aktuellt blir det lika intressant att se vad du skrivit om honom tidigare och vad du skriver efter värvningen. Ska vi gissa, för att sammanfatta väldigt kort: från våldtäktsman till världsklass?

Ser också fram emot den oundvikliga vändningen, som det gjorde med Lukaku. När du går från att ha slickat spelarens fötter till att vilja kasta honom i giljotinen.
Citera
2022-07-07, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av radiopanna
Greenwood blev ju outad av sin flickvän på Instagram och därefter gripen. I det här fallet kan media inte gå ut med namn av juridiska skäl. Sigurdssons namn har väl heller aldrig offentliggjorts, även om det är glasklart och underförstått att det är han.

Juste, tack 😊
Citera
2022-07-07, 22:11
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Sterling och Mané har ganska lika siffror (i pl) de senaste säsongerna.

Tap ins? Varför ska det alltid låta dåligt för? Nu är ju Sterling bra på bägge delarna.
Citera
2022-07-07, 22:37
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys

Chelsea hjälper City att växla ut en spelare man inte hade lust att förlänga med sett till lönecheck och bidrag på planen, och ger dem 45-55 miljoner pund för besväret. Chelsea ”snor honom” inte, Chelsea är sloppy seconds.

Men jag vill mycket gärna se Ronaldo + Sterling i Chelsea från start nästa säsong, det vore otroligt intressant! Blir Ronaldo aktuellt blir det lika intressant att se vad du skrivit om honom tidigare och vad du skriver efter värvningen. Ska vi gissa, för att sammanfatta väldigt kort: från våldtäktsman till världsklass?

Ser också fram emot den oundvikliga vändningen, som det gjorde med Lukaku. När du går från att ha slickat spelarens fötter till att vilja kasta honom i giljotinen.

Chelsea har varit favoriter länge till att värva Sterling och det har framkommit han vill hit så hur gör det oss till hans sloppy seconds? Det var Liverpool han valde bort för lönen och ambitionerna till att vinna titlar i Man City.

Från våldtäktsman till världsklass, vad helvete är det för tattarfasoner du kommer med? Jag har aldrig påstått att CR7 har gjort sig skyldig till våldtäkt, endast feminister och PK-Foliehattar kommer med dessa anklagelser.

(Första delen av ditt inlägg)

Läge att igen påminna om dina åsikter om Sterling fram till han blev aktuell för Chelsea, säger du?

Nu: ”offensiv spelare i absolut världsklass”.

Det går fort i hockey!

Många Unitedfans tyckte likadant om Mourinho när han tränade Chelsea och ändrade sina åsikter ganska snabbt sen när han fick jobbet där.

Kan du komma med något nytt eller ska det bli samma jävla visa varenda gång så fort jag nämner Raheem Sterling numera? Om du vill gå den vägen kommer du förlora för jag kan gå tillbaka i tiden och leta fram helt verklighetsfrånvända inlägg från dig.
Citera
2022-07-07, 22:41
Moderator
zanteras avatar
Personligen tycker jag inte Sterling är mycket bättre än Werner och tycker Chelsea snarare behöver en målskytt än ännu en sumpare. Visst han lär ju göra några mål i Chelsea men det går ju 3-4 missar per mål så att säga.
Citera
2022-07-07, 23:04
Medlem
Jag förstår inte varför City vill göra sig av med Sterling? Hade mer än gärna sett honom i Tottenham om jag ska vara ärlig. Chelsea gör rätt som plockar in honom, det är en riktigt bra spelare. 10 mål eller fler under de fem senaste säsongerna! Visst sumpas det en del men knappast jämförbart med Werner.
Citera
2022-07-07, 23:11
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Jag förstår inte varför City vill göra sig av med Sterling? Hade mer än gärna sett honom i Tottenham om jag ska vara ärlig. Chelsea gör rätt som plockar in honom, det är en riktigt bra spelare. 10 mål eller fler under de fem senaste säsongerna! Visst sumpas det en del men knappast jämförbart med Werner.

Sterling hade stannat om han velat. Hade hellre behållt honom än Mahrez, och det sista du skriver är så rätt. Sterling må missa men erbjuder mer än vad Werner gör. Sterling kommer inte som striker men han behöver en bra för att själv lysa. Porr när Aguero och Sané spelade med Sterling.
Citera
2022-07-07, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Sterling hade stannat om han velat. Hade hellre behållt honom än Mahrez, och det sista du skriver är så rätt. Sterling må missa men erbjuder mer än vad Werner gör. Sterling kommer inte som striker men han behöver en bra för att själv lysa. Porr när Aguero och Sané spelade med Sterling.
Ja, det var en djävulsk trio längst fram.

Tycker ändå det är märkligt att så många bra offensiva spelare inte blir kvar längre i City - Sané, Jesus och Torres, t.ex. Sané och Torres ville klart tillbaka till respektive hemland och Jesus blev kanske inte så bra som många hade hoppats men både sportsligt och lönemässigt är det inte många som kan mäta sig med City idag. Jag tror faktiskt att både Sterling och Jesus kommer få en nytändning i sina nya klubbar.
Citera
2022-07-07, 23:22
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:

Tycker ändå det är märkligt att så många bra offensiva spelare inte blir kvar längre i City - Sané, Jesus och Torres, t.ex. Sané och Torres ville klart tillbaka till respektive hemland och Jesus blev kanske inte så bra som många hade hoppats men både sportsligt och lönemässigt är det inte många som kan mäta sig med City idag. Jag tror faktiskt att både Sterling och Jesus kommer få en nytändning i sina nya klubbar.

Igen det sista håller jag väldigt mycket med om.

Jesus har ändå varit i Manchester sen 2017. Men blev aldrig den nya aguero många city fans trodde och hade hoppats på. Men hans mål mot Soton som gav 100poäng är historiskt.
Citera
2022-07-07, 23:25
Medlem
Citat:

Tycker det är smart avlastat av City. Sané stagnerade i och med sin skada. Jesus fick man en jävla massa pengar för och Torres verkar ju av allt att döma inte gjort Xavi nöjd heller. Och nu säljer man alltså Sterling för 55 miljoner pund trots att han bara har ett år kvar på kontraktet. Makalöst bra business.
Senast redigerad av mushymushy 2022-07-07 kl. 23:27.
Citera
2022-07-07, 23:31
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
I morgon åker Alvarez över till England försatt ansluta sig till laget. Om två veckor 😭 spelar City sin första försäsongsmatch. Få Sterling affären avklarad och gå efter Cucurella. En till värvning utav en winger?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in