Citat:
Ja, men Mané är och var för mig den bättre spelaren. Större register (hygglig vänsterfot, bra skott, bra på huvudet) och viktigare för sitt lag än Sterling i min värld.
Tapins är inte dåligt, det kräver ju tajming att vara där när bollen kommer och ha rätt momentum mot bollen - men jag tror inte Sterling kommer få lika många mackor i annan miljö och därmed få sämre resultat.
Citat:
Chelsea har varit favoriter länge till att värva Sterling och det har framkommit han vill hit så hur gör det oss till hans sloppy seconds? Det var Liverpool han valde bort för lönen och ambitionerna till att vinna titlar i Man City.
Från våldtäktsman till världsklass, vad helvete är det för tattarfasoner du kommer med? Jag har aldrig påstått att CR7 har gjort sig skyldig till våldtäkt, endast feminister och PK-Foliehattar kommer med dessa anklagelser.
(Första delen av ditt inlägg)
Läge att igen påminna om dina åsikter om Sterling fram till han blev aktuell för Chelsea, säger du?
Nu: ”offensiv spelare i absolut världsklass”.
Det går fort i hockey!
Många Unitedfans tyckte likadant om Mourinho när han tränade Chelsea och ändrade sina åsikter ganska snabbt sen när han fick jobbet där.
Kan du komma med något nytt eller ska det bli samma jävla visa varenda gång så fort jag nämner Raheem Sterling numera? Om du vill gå den vägen kommer du förlora för jag kan gå tillbaka i tiden och leta fram helt verklighetsfrånvända inlägg från dig.
Från våldtäktsman till världsklass, vad helvete är det för tattarfasoner du kommer med? Jag har aldrig påstått att CR7 har gjort sig skyldig till våldtäkt, endast feminister och PK-Foliehattar kommer med dessa anklagelser.
(Första delen av ditt inlägg)
Läge att igen påminna om dina åsikter om Sterling fram till han blev aktuell för Chelsea, säger du?
Nu: ”offensiv spelare i absolut världsklass”.
Det går fort i hockey!
Många Unitedfans tyckte likadant om Mourinho när han tränade Chelsea och ändrade sina åsikter ganska snabbt sen när han fick jobbet där.
Kan du komma med något nytt eller ska det bli samma jävla visa varenda gång så fort jag nämner Raheem Sterling numera? Om du vill gå den vägen kommer du förlora för jag kan gå tillbaka i tiden och leta fram helt verklighetsfrånvända inlägg från dig.
Din kappvändning som inte åldrats väl kommer jag ofta och gärna återkomma till. Hittar du en sådan från mig, feel free to returnera tjänsten.
Citat:
Enig. Tror inte heller Sterling nödvändigtvis kommer vara bättre eller leverera mer för Chelsea än säg Pulisic eller Werner kommande åren. Men kosta mer kommer han göra.
Citat:
Tycker det är smart avlastat av City. Sané stagnerade i och med sin skada. Jesus fick man en jävla massa pengar för och Torres verkar ju av allt att döma inte gjort Xavi nöjd heller. Och nu säljer man alltså Sterling för 55 miljoner pund trots att han bara har ett år kvar på kontraktet. Makalöst bra business.
Ja, som sagt. Motvilligt imponerad av hur de lyckas få såna stålar för spelare de inte vill ha kvar. Jämför med Liverpool, vi förlänger med Gomez i fem år, inte snack om att Chelsea kommer där och erbjuder några 50 mille. Aston Villa nämndes men betydligt blygsammare summor.
Dock nöjd att Gomez blir kvar. Lönen lär bli överkomlig och 25-åring med massor av rutin och år kvar i kroppen. Kommer behöva roteras. Går Matip sönder igen blir det Konate och Gomez som får rotera bredvid VVD. Du får inte ett bättre fjärdealternativ på mittback i den åldern för den pengen.
Jag tror inte Sterling och Jesus blir spelarna som lyfter Chelsea och Arsenal. De kommer säkert göra en del mål och bra matcher, men tror inte de kommer vara sina respektive lags stjärnor, snarare smälta in i den miljö de nu flyttat till och leverera mellanmjölk till Tesla-priser.