2022-07-07, 21:30
Medlem
Det som har funnet sted er en nøye planlagt kidnapping, hvor det å drepe offeret kan ha vært en del av planen.
Citera
2022-07-07, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OleStoltenberg
Det som har funnet sted er en nøye planlagt kidnapping, hvor det å drepe offeret kan ha vært en del av planen.

Det du sier er et viktig problem i denne tråden; alle tenker at siden idiotiet ikke har greid å løse dette i løpet av tre år, så må det være et geni som står bak dette, og så tenker alle at TH er et geni. Face it: TH er dum. Og idiotet har gjort seg selv dumme. Nå må man tilbake til 0, og jakte blant naive gamere/kryptoidioter, østeuropeiske håndverkere med hjemlige mafiakoblinger og den lokale Lørenskog-mafiagjengen.
Citera
2022-07-07, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandemose
Har du lest boken Lørenskogmysteriet?

Les forhørene som foregikk med Karoliussen og spør deg selv: Ville du blitt med på disse forhørene?

Bare en idiot (les TH) ville oppført seg så idiotisk.

Konklusjon: TH er dum. En psykopat ville oppført seg helt annerledes.

En fyr som bygger opp et digert selskap er ikke dum. Mulig han mangler sosiale antenner, men det er noe ganske annet. Tipper det var der det glapp i «samarbeidet» med Karoliussen.
Citera
2022-07-07, 21:44
Medlem
Citat:

Da undrer jeg meg over: hvilket motiv har da i så fall de som står bak?
Citera
2022-07-07, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mainacht

Face it: (Med unntak av «jeg var utro med AEH»: PENGER)
Citera
2022-07-07, 21:50
Medlem
Citat:
Citat:
Å få millioner av kroner, uten å bli tatt.
Citera
2022-07-07, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Hen påstår at TH begikk drapet natten før.

2022-07-07, 21:53
Medlem
Citat:

Nettopp.
Trodde et mønster i en kidnappingssak var å forhandle. Kunne jo fått mer cash om de lot AEH løs og live.
Citera
2022-07-07, 21:53
Medlem
Citat:

Bra innspill: Hvem kan dette være? Bare inbitte «believers», svarer TH.
Citera
2022-07-07, 21:57
Medlem
Citat:
Nettopp.
Trodde et mønster i en kidnappingssak var å forhandle. Kunne jo fått mer cash om de lot AEH løs og live.
Sikkert, men som GM sier i sitt brev, er frihet viktigere en penger, for ham.
Citera
2022-07-07, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Hva er det du prøver å si?

Mannen har alibi, det er ikke noe jeg eller TT hevder, det er det politiet som gjør.
Politiet sier at video, kollegaer og helseapp gir TH alibi, diskusjoner rundt det uten at det foreligger nye opplysninger er meningsløst!

Dere som ikke anerkjenner alibiet tar feil!
Alibiet forutsetter sikkert drapstidspunkt. Ingen vitner på morgenen er uavhengige, men har ingen formening om hvor troverdige de er. Stiller spm ved innholdet i 92 sek samtalen gitt badeuhellet kvelden før.
Citera
2022-07-07, 22:00
Medlem
Citat:
Nettopp.

Skjønner du ingenting?

I alle mest sannsynlige scenarier om hvem som gjennomførte dette er det amatører.

En tredjedel av alle poster i denne tråden handler om at «dette kan umulig være en kidnapping siden … ditt og datt» Du overser tre mulige amatørgrupper; kryptogamers, østeuropeiske håndverkere og den lokale pakistanigjengen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in