2022-07-07, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rvp2020
Hvorfor ventet de så lenge med å få betalingen? Beleilig nok rett etter TH ble mistenkt
Kan det være fordi ingen betaling fant sted, til tross for gjentatte purringer (trusler) ?
Citera
2022-07-07, 17:24
Medlem
I NRK videoen sier TH at han føler tomhet og savner AEHs kjærlighet. Han sier hun er et fantastisk fint og omtenksomt menneske, at livet med henne har vært veldig bra.

Høres ikke ut som en kone morder, spør du meg.
Citera
2022-07-07, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OleStoltenberg
I NRK videoen sier TH at han føler tomhet og savner AEHs kjærlighet. Han sier hun er et fantastisk fint og omtenksomt menneske, at livet med henne har vært veldig bra.

Høres ikke ut som en kone morder, spør du meg.

Ta med deg videre i livet, at ikke alt folk sier er sant
Senast redigerad av Alsagio 2022-07-07 kl. 18:16.
Citera
2022-07-07, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troverdig
Dette er også politiets hovedteori, og de jobber sakte men sikkert med å bygge opp en indisierekke som til slutt ender opp som et endelig bevis på TH sin rolle i denne drapssaken. Han er helt klart skyldig, men det gjenstår å se om han har utført drapet selv, om det er et bestillingsdrap, eller om det er en blanding av disse to mulighetene. Vi venter spent på løsningen🧐
Du skriver at th og ru blir tiltalt. Samtidig gir du uttrykk for at det er uklart om th er bestiller eller gm. Videre at det sakte men sikkert bygges opp en indisierekke. Den innsideinformasjonen du uttrykker på fb er veldig uklar for meg. Selve medvirkningsansvaret må kunne knyttes til th Da må i så fall medsiktede ru ut fra det vi vet være drapsmannen. Ingen andre er siktet i saken, men det kan selvsagt endre seg, feks teh, mb, ve, ghh etc.
Citera
2022-07-07, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
Du skriver at th og ru blir tiltalt. Samtidig gir du uttrykk for at det er uklart om th er bestiller eller gm. Videre at det sakte men sikkert bygges opp en indisierekke. Den innsideinformasjonen du uttrykker på fb er veldig uklar for meg. Selve medvirkningsansvaret må kunne knyttes til th Da må i så fall medsiktede ru ut fra det vi vet være drapsmannen. Ingen andre er siktet i saken, men det kan selvsagt endre seg, feks teh, mb, ve, ghh etc.
Hen påstår at TH begikk drapet natten før.

Citat:
Nå har jeg skummet meg gjennom totalt 6991 sider, og sitter igjen med følgende konklusjon:
•TH er den eneste med motiv, ønske, makt og penger til å planlegge og gjennomføre drapet på sin kone.
•TH har 3 eller 4 svært nære personer som har gitt han falskt alibi og hjulpet han med rigging og fjerning av offeret. Dette er mennesker han har makt over, mentalt og økonomisk, og som han derfor kan stole 100% på.
•Poltiet sitter allerede på sterke bevis og indisier som vil medføre tiltale og rettssak, men de vil først fullføre jobben med kryptosporet for å sikre seg en 100% vunnet sak. Riksadvokatens godvilje i saken tyder på dette.
•Det er mange vitner der ute som vil snakke åpent ut om hva de vet når rettssaken er et faktum, og det finnes nok også noen i nærmeste familie som har mistet troen på TH og hans rolle i saken. Disse vil også stå frem når virkeligheten går opp for dem i hele sin uhyggelig bredde.
•Saken vil ende med domfellelse for drap for TH, og medvirkning til drap for hans nærmeste 3 eller 4 hjelpere. Jeg tipper 21 år for TH, og 10-15 år for medhjelperne.
•Jeg tror forøvrig TH har utført drapet alene hjemme i Sloraveien natt til 31. oktober 2018.
2022-07-07, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lorentsen
Beskrivelsen din av hvordan du mener politiet jobber er jo selveste oppskriften på et justismord. Det virker faktisk som du og Sandemose, og familien Hagen er enige om hvor store idioter politiet er. Hvem skulle trodd det. Du gjør ikke akkurat politiet noen tjeneste, ved å hevde at det er slik de jobber.

Det hjelper ikke om politiet har 100 vitner som hevder at TH hatet AE, eller mener TH har hatt mistenkelig oppførsel. Det vil ikke være nok til å ta ut tiltale.

Denne saken kan kun løses ved solide beviser, ikke en indisierekke.

Enten mangler du totalt vurderingsevne, eller så kjenner du saken og de involverte alt for dårlig. Det finnes ikke et eneste spor som indikerer at TH er uskyldig. Selv mangel på spor i S4 peker mot TH som GM. Dine konklusjoner er derfor feil.
Citera
2022-07-07, 19:56
Medlem
Citat:
•Jeg tror forøvrig TH har utført drapet alene hjemme i Sloraveien natt til 31. oktober 2018.
En helt meningsløs teori

AEH «Hadde ti minutter lang samtale morgenen hun forsvant»

https://www.tv2.no/a/11467233/
Citera
2022-07-07, 20:01
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Enten mangler du totalt vurderingsevne, eller så kjenner du saken og de involverte alt for dårlig. Det finnes ikke et eneste spor som indikerer at TH er uskyldig. Selv mangel på spor i S4 peker mot TH som GM. Dine konklusjoner er derfor feil.

Mangel på vurderingsevne, og mangel på forståelse for logikk, er vel stikkord som går igjen når det gjelder Lorentsen. Det er ikke noe poeng å svare han. Blir litt samme som med Sandemose.
Citera
2022-07-07, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OleStoltenberg
En helt meningsløs teori

AEH «Hadde ti minutter lang samtale morgenen hun forsvant»

https://www.tv2.no/a/11467233/

Kan det bevises at AE hadde en 10 minutter lang samtale eller er det kun indisier på det?
Citera
2022-07-07, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Kan det bevises at AE hadde en 10 minutter lang samtale eller er det kun indisier på det?
Det er du som må motbevise det!
Du må også motbevise TH sitt alibi.
Citera
2022-07-07, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Det er du som må motbevise det!
Du må også motbevise TH sitt alibi.

Poenget var at dere i TT avviser alle indisier som peker i retning av at TH er GM samtidig som dere bruker indisier som bevis på at han ikke kan være GM.

Og sånn går nu dagan...
Citera
2022-07-07, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Poenget var at dere i TT avviser alle indisier som peker i retning av at TH er GM samtidig som dere bruker indisier som bevis på at han ikke kan være GM.

Og sånn går nu dagan...
Hva er det du prøver å si?

Mannen har alibi, det er ikke noe jeg eller TT hevder, det er det politiet som gjør.
Politiet sier at video, kollegaer og helseapp gir TH alibi, diskusjoner rundt det uten at det foreligger nye opplysninger er meningsløst!

Dere som ikke anerkjenner alibiet tar feil!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in